Hiero?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Over Skin? Pagina twee van de Matthews zege. Staat niet veel boeiends hoor. Een simpele oneliner, zoals een echte Nys betaamt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar issum. Bijna half uurtje veiligheidsmarge?![]()
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hiero?
Ik heb er maar 3.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Verkeerde topic, Sven.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Mag ik het absurd vinden dat Neilson Powless de Tour gaat rijden? Dit komt toch wel naarstig in de buurt van Steff Cras.
In TDF komt niemand.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Verkeerde topic, Sven.
Feitelijk onjuistheden betreuren wij.quote:
Niemand ter zake doende?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Feitelijk onjuistheden betreuren wij.
Welke sours zijn je favoriet?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:19 schreef Mykonos het volgende:
Ter afwisseling van de sours en IPAs maar eens een winters biertje opengetrokken. Mag ook wel met het voorspelde weer.
Mwa, Joris Nieuwenhuis vind ik pas gek. Powless heeft wel sterke momenten vind ik.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Mag ik het absurd vinden dat Neilson Powless de Tour gaat rijden? Dit komt toch wel naarstig in de buurt van Steff Cras.
Net als Pedersen. Dat ze Matthews niet meenemen is nog steeds onverklaarbaar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mwa, Joris Nieuwenhuis vind ik pas gek. Powless heeft wel sterke momenten vind ik.
Geloof ik niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Hoera, ik heb weer een serie gewonnen in Fall Guys.
"Voor het laatst online: 2 uur geleden."quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom niet? Hoe kan ik je overtuigen?
Vandenbroek en Boon zijn wel prima.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Welke sours zijn je favoriet?
Ik sta op appear offline. Kijk maar in je invites over tien tellen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
"Voor het laatst online: 2 uur geleden."
Mea culpa.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik sta op appear offline. Kijk maar in je invites over tien tellen.
Nevelquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:51 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Vandenbroek en Boon zijn wel prima.
Verder technisch geen sours, maar de bieren van Nevel uit Nijmegen vind ook wel fijn. Maar daar zijn de meningen wat meer verdeeld over geloof ik.
Dank uquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:51 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Verder technisch geen sours, maar de bieren van Nevel uit Nijmegen vind ook wel fijn. Maar daar zijn de meningen wat meer verdeeld over geloof ik.
Ja, ik ben er wel echt fan van. Ook met een wat vriendelijker alcoholpercentage dan de meeste speciaalbieren.quote:
Vandenbroekquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:51 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Goeie biertjes maken die. Niet te betalen maar wel lekker. Toch jammer dat ze hun naam veranderd hebben, Katjelam was ook wel een toffe naamquote:
Dat is meestal het voordeel van zuur.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:57 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ja, ik ben er wel echt fan van. Ook met een wat vriendelijker alcoholpercentage dan de meeste speciaalbieren.
Nevel valt toch nog wel mee toch? Als je echt je portemonnee stuk wil slaan moet je voor 3 Fonteinen gaan of ander Belgisch geweld.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:03 schreef noodgang het volgende:
[..]
Goeie biertjes maken die. Niet te betalen maar wel lekker. Toch jammer dat ze hun naam veranderd hebben, Katjelam was ook wel een toffe naam
Absoluut.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:06 schreef hhh38 het volgende:
Volgens mij nog nooit een sour geprobeerd, ik mis iets dus?
Geuze Boon kan je echt overal krijgen. Je gaat het wel smerig vinden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:06 schreef hhh38 het volgende:
Volgens mij nog nooit een sour geprobeerd, ik mis iets dus?
Is dat in Nederland wel te krijgen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:11 schreef Felagund het volgende:
Ik vind Duits zuur bier (Berliner weisse) wel lekker, voor de rest moet ik mij nog in de stijl verdiepen.
Voor 4 flesjes (33cl) betaal je ruim 20¤, vind ik best fors. Maar goed bier is sowieso duurquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nevel valt toch nog wel mee toch? Als je echt je portemonnee stuk wil slaan moet je voor 3 Fonteinen gaan of ander Belgisch geweld.
Goed bier is inderdaad sowieso duur en die prijzen ga je ook steeds normaler vinden. Vroeger vond ik iets van vijf euro ook duur voor een biertje, tegenwoordig zie ik dat als goedkoop. Niet per definitie goed, maarja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:25 schreef noodgang het volgende:
[..]
Voor 4 flesjes (33cl) betaal je ruim 20¤, vind ik best fors. Maar goed bier is sowieso duur
Bijna niet volgens mij. In de Duitse supermarkt gooien ze er ook vrij zoete chemische siroop erdoorheen. Ik heb in Montreal een soortgelijk bier gedronken, maar daarvan ben ik de naam vergeten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is dat in Nederland wel te krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik probeer nu de Grolsch Saison. Ook een normale prijs.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bijna niet volgens mij. In de Duitse supermarkt gooien ze er ook vrij zoete chemische siroop erdoorheen. Ik heb in Montreal een soortgelijk bier gedronken, maar daarvan ben ik de naam vergeten.
Er is te veel overpriced "rotzooi". Spul dat ze voor 1.00-1.50 zouden moeten verkopen qua smaak en kostprijs, maar waar ze gerust 2.50-3.50 voor vragen. Je ziet dat de grotere kleine brouwerijen ook al wel zakken met de prijs.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goed bier is inderdaad sowieso duur en die prijzen ga je ook steeds normaler vinden. Vroeger vond ik iets van vijf euro ook duur voor een biertje, tegenwoordig zie ik dat als goedkoop. Niet per definitie goed, maarja.
In België zelf nog minder, dat is wel echt lekker als je in de buurt van de grens woont.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
De Belgische bieren betaal je typisch ook maar 1.00-1.50 voor.
Dat is hier nog 5 euro of meer (8 euro voor Rochefort 10quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
De Belgische bieren betaal je typisch ook maar 1.00-1.50 voor.
Snap die hoge prijzen van kleine oplages die ook nog eens geïmporteerd moeten worden wel. Dan loopt de prijs snel op. Maar af en toe is t geld echt wel waardquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er is te veel overpriced "rotzooi". Spul dat ze voor 1.00-1.50 zouden moeten verkopen qua smaak en kostprijs, maar waar ze gerust 2.50-3.50 voor vragen. Je ziet dat de grotere kleine brouwerijen ook al wel zakken met de prijs.
Nee nee nee. Dit kan niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:50 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ooi-door-naar-oranje
Al is het maar voor even. Drama.
Dit is niet leuk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:50 schreef El-Stinho het volgende:
Dit is geen boerenkoolhoofd, maar nog iets overtreffender.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:50 schreef El-Stinho het volgende:
Straks lult ie zich definitief naar binnenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:50 schreef El-Stinho het volgende:
Erwin van de Looi is mijn ultieme antibeeld van het Nederlandse voetbal.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is geen boerenkoolhoofd, maar nog iets overtreffender.
Dat doet mij denken aan de Freddy.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat doet mij denken aan deze beste man:
quote:Waar verslaving aan drank en drugs niet ongewoon is kampte de voormalig wielrenner Freddy Maertens met een bijzondere verslaving. De Belgische sprinter was verslaafd aan het drinken van water.
Maertens had in een vrouwenblad gelezen dat door het drinken van veel water je kon afvallen.
“Ik dronk meer dan 13 liter per dag, meer dan een koe.'', aldus Maertens in het tv-programma De Kleedkamer. “Ik deed het een beetje te extreem. Ik deed niks anders dan water drinken. Toen mijn nieren blokkeerden, ben ik naar het ziekenhuis gegaan. Ik kon ook niet meer denken. Het was kantje boord. Je kunt eraan sterven.”
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:50 schreef El-Stinho het volgende:
Misschien John Stegeman polsen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:50 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Fok: code paars.Ruimen? Volgens Danny zijn we dus terug bij af en staat DDOS weer bovenaan. Tot zover een 'snelle' oplossing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar Cisse was alleen goed op papier.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:53 schreef Mani89 het volgende:
Jongens wat zijn wij goed in Fall Guys.
Ach nee toch, ik mag geen mening hebben.quote:
Morgen weer?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:53 schreef Mani89 het volgende:
Jongens wat zijn wij goed in Fall Guys.
Je mag inderdaad een mening hebben zonder de feiten te kennen en iets roepen zonder kennis van zaken. Ik mag daar dan weer iets van vinden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach nee toch, ik mag geen mening hebben.
Nou nou nou nou nouquote:
Gaat Messi Bartomeu doen wankelen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:09 schreef El-Stinho het volgende:
@:Mani89 waait het ook zo lekker in Warmond?
Het was gelukkig nog redelijk rustig net met het trainen maar het mag zo wel losgaan. Ik hou van storm.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:09 schreef El-Stinho het volgende:
Het frappantste vond ik eigenlijk dat er mensen onder de 70 zijn die faxen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gaat Messi Bartomeu doen wankelen?
Ik zal niet rusten tot we allemaal een keer zo'n kroontje hebben gewonnen.quote:
Mijn ma heeft stomme losstaande plantenbakken waar ze rond storm altijd panisch van wordt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was gelukkig nog redelijk rustig net met het trainen maar het mag zo wel losgaan. Ik hou van storm.
E-mail is niet overal rechtsgeldig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het frappantste vond ik eigenlijk dat er mensen onder de 70 zijn die faxen.
Te groot om in de garage te zetten? Ik heb de decoratie buiten al verstopt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mijn ma heeft stomme losstaande plantenbakken waar ze rond storm altijd panisch van wordt.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het frappantste vond ik eigenlijk dat er mensen onder de 70 zijn die faxen.
Ik heb er 17.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zal niet rusten tot we allemaal een keer zo'n kroontje hebben gewonnen.
[ afbeelding ]
Een gesprek aangaan zou ik eigenlijk logischer vinden als je al zolang bij een club bent.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
E-mail is niet overal rechtsgeldig.
Schuur is te klein en het staat in de voortuin.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Te groot om in de garage te zetten? Ik heb de decoratie buiten al verstopt.
Het gaat als een malle hier.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:09 schreef El-Stinho het volgende:
Bewijs het.quote:
Geen idee. Onkruid vergaat niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat kan niet, want ik heb er een outfit mee gekocht. Er staan er nog 10 in mijn bank, voldoet dat ook?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het gaat als een malle hier.
[..]
Bewijs het.
Eigenlijk interesseert het mij ook geen ene reet haha.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat kan niet, want ik heb er een outfit mee gekocht. Er staan er nog 10 in mijn bank, voldoet dat ook?
Heeft Slob al een W?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eigenlijk interesseert het mij ook geen ene reet haha.
We pleuren iedereen van Fall Mountain af.quote:
Het zal toch geen bluf zijn?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik wacht eigenlijk liever een officieel statement van Barca af. Afgelopen dagen zijn er 20 berichten naar buiten gekomen varierend van 'Messi wil weg' tot en met 'Messi blijft gewoon'.quote:
Zo ongeveer elke betrouwbare site heeft inmiddels de berichtgeving bevestigd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wacht eigenlijk liever een officieel statement van Barca af. Afgelopen dagen zijn er 20 berichten naar buiten gekomen varierend van 'Messi wil weg' tot en met 'Messi blijft gewoon'.
Allemaal onderdeel van 't spelletje. Die blijft en krijgt een nieuw, super dik contract.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wacht eigenlijk liever een officieel statement van Barca af. Afgelopen dagen zijn er 20 berichten naar buiten gekomen varierend van 'Messi wil weg' tot en met 'Messi blijft gewoon'.
Waarom maakt heel Nederland zich eigenlijk druk om een of andere heikneuter uit Twente? Ik bedoel, wij nemen immerdebestebob toch ook niet serieus?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sander gaat ineens los nu hij virtueel van de leiband af is. #geraniummoralisme
Sow.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom maakt heel Nederland zich eigenlijk druk om een of andere heikneuter uit Twente? Ik bedoel, wij nemen immerdebestebob toch ook niet serieus?
Vertel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sander gaat ineens los nu hij virtueel van de leiband af is. #geraniummoralisme
Als ie alleen zou dreigen had je een punt, maar als ie daadwerkelijk officieel heeft aangegeven gebruik te willen maken van die vertrekclausule zit het al in een heel ander stadium. Er als club hard tegenin gaan is ook niet echt mogelijk gezien zijn status.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Allemaal onderdeel van 't spelletje. Die blijft en krijgt een nieuw, super dik contract.
Wij zijn niet zo debiel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 23:24 schreef El-Stinho het volgende:
Zullen we ook ons account inleveren? Weg met de server of we gaan zelf wel weg hahaha
Ik was blij dat het forum weer online was, maar nu zie ik dit.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 23:26 schreef El-Stinho het volgende:
Oehoehoehoehoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Oehoehoehoehoehoehoehoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 23:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik was blij dat het forum weer online was, maar nu zie ik dit.
Trek de stekker er maar weer uit Danny.
Niks mis met Luwten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 23:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarvan akte.quote:
Er is heel veel mis met De Staat.quote:
Ik vind dat De Staat onterecht veel haat krijgt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 23:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er is heel veel mis met De Staat.
Ik vind dat ze te weinig haat krijgen, net als Kensington.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat De Staat onterecht veel haat krijgt.
Al waren ze eerst wel een stuk toffer dan de laatste tijd en die man kan niet zingen.
Die eerste 2 platen en O zijn best goed.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 23:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind dat ze te weinig haat krijgen, net als Kensington.
Dat mag jij vinden. Als ik er maar niet naar hoef te luisteren.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die eerste 2 platen en O zijn best goed.
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 23:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Als ik er maar niet naar hoef te luisteren.
Zeker.quote:
Kensington verdient alle haat, maar De Staat heeft tenminste ietwat creativiteit en vernieuwingszuchtquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 23:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind dat ze te weinig haat krijgen, net als Kensington.
Witch Doctor vind ik trouwens wel extreem goedkoop.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 23:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kensington verdient alle haat, maar De Staat heeft tenminste ietwat creativiteit en vernieuwingszucht
Best veel prima albums uit maar maar nog geen knaller in de categorie The National, Bird, Big Thief nee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 23:27 schreef El-Stinho het volgende:
2019 was toch een beduidend mooier jaar qua muzieck
Alleen Eefje is gevoelsmatig voor mij een kwaliteitsknaller.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 23:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Best veel prima albums uit maar maar nog geen knaller in de categorie The National, Bird, Big Thief nee.
Dus jij zou De Staat niet een miljoen aan subsidie toekennen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 23:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er is heel veel mis met De Staat.
Voor de SP is cultuur een vies begrip toch?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Subsidie voor muziek mogen ze afschaffen.
Nou, ja, nee.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dus jij zou De Staat niet een miljoen aan subsidie toekennen?
Terecht, zo’n troosteloze club met zo’n jankend jochie dat zijn zin niet krijgt verdient dit.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 08:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Barcelona-topic wordt gekaapt door het voetvolk
We wensen @DeeBee heel veel succes!quote:De internationale wielerunie organiseert op 8 en 9 december een eerste virtueel WK wielrennen op het onlineplatform Zwift. Dat maakte de UCI bekend. UCI-voorzitter David Lappartient is enthousiast.
Ik ga als een kanon de laatste tijd, mijn FTP zit ondertussen op 4.5 W/kg.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 08:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We wensen @:DeeBee heel veel succes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik ga als een kanon de laatste tijd, mijn FTP zit ondertussen op 4.5 W/kg.
Nu nog even mijn gewicht naar 46kg zetten tijdens het WK en ik vlieg als Jody die bergjes over!ViesdikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik ga als een kanon de laatste tijd, mijn FTP zit ondertussen op 4.5 W/kg.
Nu nog even mijn gewicht naar 46kg zetten tijdens het WK en ik vlieg als Jody die bergjes over!Gewoon de scooter op de roller zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 23:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
https://twitter.com/BrendaStoter/status/1298270722431672320?s=19 dit draadje bijvoorbeeld. Sander is niet meer te stoppen.quote:
Ik kan zijn tweets niet lezen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
https://twitter.com/BrendaStoter/status/1298270722431672320?s=19 dit draadje bijvoorbeeld. Sander is niet meer te stoppen.
Forumtokkie!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan zijn tweets niet lezen.
Oh wacht, ik kan natuurlijk gewoon uitloggen.
Sander is ook echt een enorme Tokkie, die je gewoon wat levenservaring wenst.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
https://twitter.com/BrendaStoter/status/1298270722431672320?s=19 dit draadje bijvoorbeeld. Sander is niet meer te stoppen.
Hoofdredacteur van de Kwoot, daar wordt een mens niet beter van.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sander is ook echt een enorme Tokkie, die je gewoon wat levenservaring wenst.
Frans Weisglas is blijkbaar ook een totaalmongool. Van Sander begrijp ik niet dat mensen onder hem zouden willen werken.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:40 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Hoofdredacteur van de Kwoot, daar wordt een mens niet beter van.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:45 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Even een kwartier kermend in een hoekje liggen.
Dat is inderdaad één van de mysteries van het universumquote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
Ik kan dit niet vaak genoeg zeggen maar wat moest Fidan met dit schepsel.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 06:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Wat een baller jongens.
De zeer onsympathieke Clippers. Montrez blijkt een racist te zijn, wat volgens de NBA blijkbaar prima was, of zo, en het zoveelste incident in de carrière van Marcus Morris zal ook wel met de mantel der liefde bedekt worden als ''incident''.quote:
Wie?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee.
Had je al gezien dat Michael Balk boos is ook Koeman?
Altijd vermoeiend zo'n kerel die nu zijn gram komt halen omdat hij toen gekwetst werdquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Michael Ball.
https://www.ad.nl/buitenl(...)gezelschap~a1df6405/
Beetje triest ja, kon er ook geen reet van. Moest later bij Leicester ook weg vanwege een homofobe opmerking, leuke gozer.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Altijd vermoeiend zo'n kerel die nu zijn gram komt halen omdat hij toen gekwetst werd
Ik heb de indruk dat Duk van een redelijk normale (rechtse) journalist in de afgelopen jaren geradicaliseerd is.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
Ik kan dit niet vaak genoeg zeggen maar wat moest Fidan met dit schepsel.
Bij mij wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:23 schreef showtimer het volgende:
Forum al offline geweest vandaag? Het is in ieder geval een heel klein beetje traag nu.
Valt tegen ja.quote:
Het stevigste was dan ook toen u, jij en ik onder de wol lag0n.quote:
Mèh ook vannacht viel het best tegen in ieder geval tot 04:00.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het stevigste was dan ook toen u, jij en ik onder de wol lag0n.
Als je Welmoed Sijtsma en Sander Schimmelpenninck ziet, dat zijn helden voor de nieuwe generatie. Daarmee krijg je meer instroom van dertigers en veertigers. Het is toch mooi toch dat je met die veelzijdigheid heel veel verschillende groepen bereikt?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:30 schreef maxi-mus het volgende:
Sander is er veel te veel in gaan geloven.
Frans en Shula zijn wereldvreemd.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:39 schreef showtimer het volgende:
[..]
Als je Welmoed Sijtsma en Sander Schimmelpenninck ziet, dat zijn helden voor de nieuwe generatie. Daarmee krijg je meer instroom van dertigers en veertigers. Het is toch mooi toch dat je met die veelzijdigheid heel veel verschillende groepen bereikt?
~NPO bazen
Dat heb ik met stijgende verbazing gelezen ja, Angela sabbelt de NPO bazen ook neer. Welmoed is wel een schatje maar zou er één iemand haar een held(in) vinden?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:39 schreef showtimer het volgende:
[..]
Als je Welmoed Sijtsma en Sander Schimmelpenninck ziet, dat zijn helden voor de nieuwe generatie. Daarmee krijg je meer instroom van dertigers en veertigers. Het is toch mooi toch dat je met die veelzijdigheid heel veel verschillende groepen bereikt?
~NPO bazen
Ik zag afgelopen week een stukje over nieuwe route van NPO komend jaar waar nog méér op diversiteit wordt ingezet aldus Rijxman en daarvoor zijn er zelfs harde cijfers opgesteld.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:39 schreef showtimer het volgende:
[..]
~NPO bazen
Ja, niet. Behalve wat losse items. Jinek is helaas ook niks. Ik ga Fidan en Renze wel een kans geven.quote:
Weer een talkshow met twee (weinig bijzondere) presentatoren en een saaie titelnaam, nee dat wordt niks.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, niet. Behalve wat losse items. Jinek is helaas ook niks. Ik ga Fidan en Renze wel een kans geven.
Die Shula is sowieso raar. Vaag verhaal ook gisteren over WIDM tijdens corona, maar zelfs ik als niet molkijker weet dat het seizoen al opgenomen was voor covid.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Frans en Shula zijn wereldvreemd.
Dieper dan Sander en Giovanca kun je niet zinken hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:48 schreef VoMy het volgende:
Jort naar Op1 is wel een nieuw dieptepunt voor de show.
Ik heb besloten dat alleen de vrijdaguitzendingen er nog toe doen maar de Vee Pee Er Oh heeft deze week ook zijn laatste uitzending. Ach, binnenkort begint het voetjebal weer dus dan kijk ik er sowieso nooit naar.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:52 schreef showtimer het volgende:
[..]
Herman en Dioon waren er.
En Ab.
Herman kreeg te weinig spreektijd omdat Andries er met zijn anekdote tussendoor moest en Dione veel woorden nodig had om weinig te zeggen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:52 schreef showtimer het volgende:
[..]
Herman en Dioon waren er.
En Ab.
En Margje?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dieper dan Sander en Giovanca kun je niet zinken hoor.
Fidan is wel leuk, Renze ken ik niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Weer een talkshow met twee (weinig bijzondere) presentatoren en een saaie titelnaam, nee dat wordt niks.
Tim Hoffman kan het ook totaal niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die heb ik gelukkig vakkundig weten te ontwijken voorlopig.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tim Hoffman kan het ook totaal niet.
Jort is gewoon 10 jaar terug in de tijd. Straks geven ze Matthijs nog een talkshow in de vooravond.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Duiding vanavond van Shops en Kale Kees.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat alleen de vrijdaguitzendingen er nog toe doen maar de Vee Pee Er Oh heeft deze week ook zijn laatste uitzending. Ach, binnenkort begint het voetjebal weer dus dan kijk ik er sowieso nooit naar.
Ben aardappels koken maar het zou er wel tussendoor kunnen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Fall Guys? @:Slobeend @:Mani89
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een lieve jongen.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Maar lieve jongens winnen geen grote ronden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een lieve jongen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Niet te doen niet te doen niet te doen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:11 schreef showtimer het volgende:
Een ; vergeten en dan krijg je een server error.
Dom dus en volledig mijn schuld
Kan dit? @:Rellende_Rotscholier
Perezquote:
Ik wilde je feliciteren maar Fok was down. Ziener.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:31 schreef Slobeend het volgende:
Marieke Lucas Rijneveld eerste Nederlandse winnaar International Booker Prize @:showtimer![]()
![]()
Wat Kenneth doet wel. Lekker minachten. De Boer lijkt wel erg veel op een bekende Nederlandse zangerquote:
Moet zij weten.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Marieke Lucas wordt tegenwoordig graag hij/hem genoemd.
Zelfs de altijd jankende snelste man van Nederlandquote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:13 schreef Mani89 het volgende:
Reinier is #TeamKoffieplanter @:Koffieplanter
[ afbeelding ]
Twitter search doet wel wat oud zeer tussen Reinier en Thijs vermoeden volgens mij.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:13 schreef Mani89 het volgende:
Reinier is #TeamKoffieplanter @:Koffieplanter
[ afbeelding ]
Dit is toch heerlijk altijd.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:33 schreef showtimer het volgende:
[..]
Twitter search doet wel wat oud zeer tussen Reinier en Thijs vermoeden volgens mij.
https://twitter.com/ReinierHonig/status/1291333671010603008
https://twitter.com/ReinierHonig/status/1254806284337139714
https://twitter.com/ReinierHonig/status/1151553986799054848
100%. Jij?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Voelen jullie al Tour kriebels?
Niet echt.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is eind augustus.quote:
Nee.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Ten eerste omdat het bijna herfst is. Ten tweede omdat er nu allemaal koersen gereden worden die ik totaal niet associeer met de Tour.quote:
Ik heb het ook minder dan in juli maar toch wel zin.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ten eerste omdat het bijna herfst is. Ten tweede omdat er nu allemaal koersen gereden worden die ik totaal niet associeer met de Tour.
Waar heb je specifiek zin in?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb het ook minder dan in juli maar toch wel zin.
Heb je een voorkeur?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De strijd om de gele trui is op voorhand best open, daar kijk ik wel naar uit.
Ik ben benieuwd wat Dumoulin, Pinot en Quintana kunnen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De strijd om de gele trui is op voorhand best open, daar kijk ik wel naar uit.
quote:
Ik stel je alleen maar een vraagquote:
Als Slob niet in je bait trapt doe je echt iets verkeerd.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik stel je alleen maar een vraag.
Ik vond het eigenlijk geen bait. Is dat dan nog gênanter?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als Slob niet in je bait trapt doe je echt iets verkeerd.
Ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk geen bait. Is dat dan nog gênanter?
Mijn vermoeden was dat je viste naar een vlaggetjes antwoord. Maar het is toch algemeen bekend dat ik fan ben van de altijd slimme, sympathieke en schone Tom?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik stel je alleen maar een vraag.
Stijn is altijd voor degene waar wij niet voor zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mijn vermoeden was dat je viste naar een vlaggetjes antwoord. Maar het is toch algemeen bekend dat ik fan ben van de altijd slimme, sympathieke en schone Tom?
Voor wie ben jij?
Niet in alle gevallen, maar als een sporter/team opzichtig geclaimd en/of opgedrongen wordt door de massa/orde word ik altijd wat achterdochtig.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stijn is altijd voor degene waar wij niet voor zijn.
Stijn is altijd voor de renners waar @Koffieplanter ook voor is valt me op.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stijn is altijd voor degene waar wij niet voor zijn.
Het is dus een jongen met visie.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Stijn is altijd voor de renners waar @:Koffieplanter ook voor is valt me op.
Zou jij dan niet zijn posts bundelen?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geen Jumbo Bees voor jou hoor ik al.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet in alle gevallen, maar als een sporter/team opzichtig geclaimd en/of opgedrongen wordt door de massa/orde word ik altijd wat achterdochtig.
Dus Stijn is een likker?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik hou niet van massale circlejerks. In sommige gevallen maak ik een uitzondering.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geen Jumbo Bees voor jou hoor ik al.
Ik ben geen likker, maar als ik op iemands posts zou moeten afgaan is het hem wel. Jij bent verschrikkelijk cynisch en hardvochtig op zijn tijd.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus Stijn is een likker?
Moeten wij Julian serieus nemen als klassementsrenner?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:57 schreef El-Stinho het volgende:
Bernal en Alaphilippe.
Ik kan Pogacar niet helemaal plaatsen in mijn gedachten.
Klopt.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben geen likker, maar als ik op iemands posts zou moeten afgaan is het hem wel. Jij bent verschrikkelijk cynisch en hardvochtig op zijn tijd.
Waarom?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:02 schreef Slobeend het volgende:
Een goede Giejoom en Rene zou ik ook leuk vinden. En Klep mag de sprints winnen van mij @:Rellende
Die eerste twee is sowieso wel leuk. Denk je dat ze iets in het klassement kunnen? En René is stuk leuker dan Uran Uran.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:02 schreef Slobeend het volgende:
Een goede Giejoom en Rene zou ik ook leuk vinden. En Klep mag de sprints winnen van mij @:Rellende
Hoe kom je daarbij?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De Fransen werken nog aan masterplan km Demare toch mee te laten doen. Zou tof zijn.
Het is toch hartstikke stil rond Sagan? Het sprankelende is er al een heel tijde af.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:05 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen voorkeur in de sprints. De Sagan-act is inmiddels ook wel helemaal uitgemolken en begint op een mild Zlatan-niveau te komen.
Wat is goed?quote:
Als een wieltjeszuiger eerder.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Snel. Als een duveltje uit een doosje.
Meen je dit?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:13 schreef Slobeend het volgende:
Kan iemand deze uitleggen voor mij.
[ afbeelding ]
Ik juich mee voor sympathieke jongen Tiboquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik sta volledig achter Pinot, maar Roglic of Tom is ook goed. En de rest prima als ze het laten zien. En Mollema natuurlijkEn hopen op Steven in de Giro.
Zoiets.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Landa kan winnen maar of pech of een willekeurige ploeggenoot zit hem in de weg?
Andreas?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Hoera, weer een kroon voor mij. @:Mani89 @:Slobeend
De vorige keer dat een wielrenner het moest doen in zijn eigen gebied, was een totale vernedering. Riised.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Thibaut die in het geel door zijn eigen dorp rijdt en daar definitief de Tour wint zou een absoluut droomscenario zijn
Nog 3 en je hebt de meest fantastische achievement.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Haha, twee op rij. @:Slobeend @:Mani89
Ik heb al een exploit ontdekt, maar het gaat tijd kosten. Voorlopig dus even geen party games.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nog 3 en je hebt de meest fantastische achievement.
Ja, disconnecten voordat je bij de rewards komt als je eruit vliegt.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb al een exploit ontdekt, maar het gaat tijd kosten. Voorlopig dus even geen party games.
Inderdaad, dus daar gaan we nu voor. Kwam net al in het gedrang tijdens een team game. Direct gequit. (lol)quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, disconnecten voordat je bij de rewards komt als je eruit vliegt.
Ik ben bang dat het ook eerder averechts zal helpen zo'n belangrijke tijdrit over eigen grond. .quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De vorige keer dat een wielrenner het moest doen in zijn eigen gebied, was een totale vernedering. Riised.
Misschien heeft hij geluk en halen we de tijdrit helemaal niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het ook eerder averechts zal helpen zo'n belangrijke tijdrit over eigen grond. .
En dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, disconnecten voordat je bij de rewards komt als je eruit vliegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |