Duiding vanavond van Shops en Kale Kees.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat alleen de vrijdaguitzendingen er nog toe doen maar de Vee Pee Er Oh heeft deze week ook zijn laatste uitzending. Ach, binnenkort begint het voetjebal weer dus dan kijk ik er sowieso nooit naar.
Ben aardappels koken maar het zou er wel tussendoor kunnen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Fall Guys? @:Slobeend @:Mani89
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een lieve jongen.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Maar lieve jongens winnen geen grote ronden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een lieve jongen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Niet te doen niet te doen niet te doen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:11 schreef showtimer het volgende:
Een ; vergeten en dan krijg je een server error.
Dom dus en volledig mijn schuld
Kan dit? @:Rellende_Rotscholier
Perezquote:
Ik wilde je feliciteren maar Fok was down. Ziener.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:31 schreef Slobeend het volgende:
Marieke Lucas Rijneveld eerste Nederlandse winnaar International Booker Prize @:showtimer![]()
![]()
Wat Kenneth doet wel. Lekker minachten. De Boer lijkt wel erg veel op een bekende Nederlandse zangerquote:
Moet zij weten.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Marieke Lucas wordt tegenwoordig graag hij/hem genoemd.
Zelfs de altijd jankende snelste man van Nederlandquote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:13 schreef Mani89 het volgende:
Reinier is #TeamKoffieplanter @:Koffieplanter
[ afbeelding ]
Twitter search doet wel wat oud zeer tussen Reinier en Thijs vermoeden volgens mij.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:13 schreef Mani89 het volgende:
Reinier is #TeamKoffieplanter @:Koffieplanter
[ afbeelding ]
Dit is toch heerlijk altijd.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:33 schreef showtimer het volgende:
[..]
Twitter search doet wel wat oud zeer tussen Reinier en Thijs vermoeden volgens mij.
https://twitter.com/ReinierHonig/status/1291333671010603008
https://twitter.com/ReinierHonig/status/1254806284337139714
https://twitter.com/ReinierHonig/status/1151553986799054848
100%. Jij?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Voelen jullie al Tour kriebels?
Niet echt.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is eind augustus.quote:
Nee.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Ten eerste omdat het bijna herfst is. Ten tweede omdat er nu allemaal koersen gereden worden die ik totaal niet associeer met de Tour.quote:
Ik heb het ook minder dan in juli maar toch wel zin.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ten eerste omdat het bijna herfst is. Ten tweede omdat er nu allemaal koersen gereden worden die ik totaal niet associeer met de Tour.
Waar heb je specifiek zin in?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb het ook minder dan in juli maar toch wel zin.
Heb je een voorkeur?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De strijd om de gele trui is op voorhand best open, daar kijk ik wel naar uit.
Ik ben benieuwd wat Dumoulin, Pinot en Quintana kunnen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De strijd om de gele trui is op voorhand best open, daar kijk ik wel naar uit.
quote:
Ik stel je alleen maar een vraagquote:
Als Slob niet in je bait trapt doe je echt iets verkeerd.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik stel je alleen maar een vraag.
Ik vond het eigenlijk geen bait. Is dat dan nog gênanter?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als Slob niet in je bait trapt doe je echt iets verkeerd.
Ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk geen bait. Is dat dan nog gênanter?
Mijn vermoeden was dat je viste naar een vlaggetjes antwoord. Maar het is toch algemeen bekend dat ik fan ben van de altijd slimme, sympathieke en schone Tom?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik stel je alleen maar een vraag.
Stijn is altijd voor degene waar wij niet voor zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mijn vermoeden was dat je viste naar een vlaggetjes antwoord. Maar het is toch algemeen bekend dat ik fan ben van de altijd slimme, sympathieke en schone Tom?
Voor wie ben jij?
Niet in alle gevallen, maar als een sporter/team opzichtig geclaimd en/of opgedrongen wordt door de massa/orde word ik altijd wat achterdochtig.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stijn is altijd voor degene waar wij niet voor zijn.
Stijn is altijd voor de renners waar @Koffieplanter ook voor is valt me op.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stijn is altijd voor degene waar wij niet voor zijn.
Het is dus een jongen met visie.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Stijn is altijd voor de renners waar @:Koffieplanter ook voor is valt me op.
Zou jij dan niet zijn posts bundelen?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geen Jumbo Bees voor jou hoor ik al.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet in alle gevallen, maar als een sporter/team opzichtig geclaimd en/of opgedrongen wordt door de massa/orde word ik altijd wat achterdochtig.
Dus Stijn is een likker?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik hou niet van massale circlejerks. In sommige gevallen maak ik een uitzondering.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geen Jumbo Bees voor jou hoor ik al.
Ik ben geen likker, maar als ik op iemands posts zou moeten afgaan is het hem wel. Jij bent verschrikkelijk cynisch en hardvochtig op zijn tijd.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus Stijn is een likker?
Moeten wij Julian serieus nemen als klassementsrenner?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:57 schreef El-Stinho het volgende:
Bernal en Alaphilippe.
Ik kan Pogacar niet helemaal plaatsen in mijn gedachten.
Klopt.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben geen likker, maar als ik op iemands posts zou moeten afgaan is het hem wel. Jij bent verschrikkelijk cynisch en hardvochtig op zijn tijd.
Waarom?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:02 schreef Slobeend het volgende:
Een goede Giejoom en Rene zou ik ook leuk vinden. En Klep mag de sprints winnen van mij @:Rellende
Die eerste twee is sowieso wel leuk. Denk je dat ze iets in het klassement kunnen? En René is stuk leuker dan Uran Uran.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:02 schreef Slobeend het volgende:
Een goede Giejoom en Rene zou ik ook leuk vinden. En Klep mag de sprints winnen van mij @:Rellende
Hoe kom je daarbij?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De Fransen werken nog aan masterplan km Demare toch mee te laten doen. Zou tof zijn.
Het is toch hartstikke stil rond Sagan? Het sprankelende is er al een heel tijde af.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:05 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen voorkeur in de sprints. De Sagan-act is inmiddels ook wel helemaal uitgemolken en begint op een mild Zlatan-niveau te komen.
Wat is goed?quote:
Als een wieltjeszuiger eerder.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Snel. Als een duveltje uit een doosje.
Meen je dit?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:13 schreef Slobeend het volgende:
Kan iemand deze uitleggen voor mij.
[ afbeelding ]
Ik juich mee voor sympathieke jongen Tiboquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik sta volledig achter Pinot, maar Roglic of Tom is ook goed. En de rest prima als ze het laten zien. En Mollema natuurlijkEn hopen op Steven in de Giro.
Zoiets.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Landa kan winnen maar of pech of een willekeurige ploeggenoot zit hem in de weg?
Andreas?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Hoera, weer een kroon voor mij. @:Mani89 @:Slobeend
De vorige keer dat een wielrenner het moest doen in zijn eigen gebied, was een totale vernedering. Riised.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Thibaut die in het geel door zijn eigen dorp rijdt en daar definitief de Tour wint zou een absoluut droomscenario zijn
Nog 3 en je hebt de meest fantastische achievement.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Haha, twee op rij. @:Slobeend @:Mani89
Ik heb al een exploit ontdekt, maar het gaat tijd kosten. Voorlopig dus even geen party games.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nog 3 en je hebt de meest fantastische achievement.
Ja, disconnecten voordat je bij de rewards komt als je eruit vliegt.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb al een exploit ontdekt, maar het gaat tijd kosten. Voorlopig dus even geen party games.
Inderdaad, dus daar gaan we nu voor. Kwam net al in het gedrang tijdens een team game. Direct gequit. (lol)quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, disconnecten voordat je bij de rewards komt als je eruit vliegt.
Ik ben bang dat het ook eerder averechts zal helpen zo'n belangrijke tijdrit over eigen grond. .quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De vorige keer dat een wielrenner het moest doen in zijn eigen gebied, was een totale vernedering. Riised.
Misschien heeft hij geluk en halen we de tijdrit helemaal niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het ook eerder averechts zal helpen zo'n belangrijke tijdrit over eigen grond. .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |