100%. Jij?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Voelen jullie al Tour kriebels?
Niet echt.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is eind augustus.quote:
Nee.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Ten eerste omdat het bijna herfst is. Ten tweede omdat er nu allemaal koersen gereden worden die ik totaal niet associeer met de Tour.quote:
Ik heb het ook minder dan in juli maar toch wel zin.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ten eerste omdat het bijna herfst is. Ten tweede omdat er nu allemaal koersen gereden worden die ik totaal niet associeer met de Tour.
Waar heb je specifiek zin in?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb het ook minder dan in juli maar toch wel zin.
Heb je een voorkeur?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De strijd om de gele trui is op voorhand best open, daar kijk ik wel naar uit.
Ik ben benieuwd wat Dumoulin, Pinot en Quintana kunnen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De strijd om de gele trui is op voorhand best open, daar kijk ik wel naar uit.
quote:
Ik stel je alleen maar een vraagquote:
Als Slob niet in je bait trapt doe je echt iets verkeerd.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik stel je alleen maar een vraag.
Ik vond het eigenlijk geen bait. Is dat dan nog gênanter?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als Slob niet in je bait trapt doe je echt iets verkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |