Ja, vandaar de claim. In de buurt van de andere woonwijk die hier recentelijk gebouwd is, vanaf hier gelukkig niet te zien, heeft men grofweg een ton schadevergoeding gekregen dacht ik.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maakt je woning waarschijnlijk ook een stuk minder waard.
En dat terwijl ik het voor je op heb genomen toen je onheus bejegend werd hier. Een mes in mijn hart, erg jammerquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker man. Hopen op hoge flats. Lang leve het terugschroeven van de woningtekorten
Ik heb jou nog steeds niet gezien daar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Jullie mogen wel bij @:Mani89 en mij in de Discord.
Nou ja, we doen er wel eens lollig over, maar ik zou het serieus echt kut vinden als FOK! ooit verdwijntquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:12 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik zal jullie missen.
Koers kijken is half zo leuk niet zonder de commentaren en acts hier...
Dat kan kloppen, ik ben aan het sporten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb jou nog steeds niet gezien daar.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, ik ben aan het sporten.
Dat doet mij denken aan deze beste man:quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben niet verslaafd aan Fok, maar ik kan niet zonder.
Ohh, die is onlangs overleden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat doet mij denken aan deze beste man:
Zondag keek mijn weinig-tot-geen-sport-kijkende-vriendin de Indy 500 deels mee. Dat is toch een andere belevenis jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, we doen er wel eens lollig over, maar ik zou het serieus echt kut vinden als FOK! ooit verdwijnt
Bijna elke sport en elke gebeurtenis volg ik grotendeels via FOK!. Sport ook wel via een ander forum, maar dat heeft toch wel een hele andere sfeer - bij de ene sport veel beter/drukker, bij veel sporten totaal niet vergelijkbaar met hier. Ik kijk nauwelijks live sport zonder FOK! erbij open te hebben.
Ja, ik voel dit wel ongeveer.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Zondag keek mijn weinig-tot-geen-sport-kijkende-vriendin de Indy 500 deels mee. Dat is toch een andere belevenis ja
Hier ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Zondag keek mijn weinig-tot-geen-sport-kijkende-vriendin de Indy 500 deels mee. Dat is toch een andere belevenis ja
Jij bent geen voorstander van het terugdringen van het woningtekort en betaalbare woningen voor starters?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dat terwijl ik het voor je op heb genomen toen je onheus bejegend werd hier. Een mes in mijn hart, erg jammer
Teveel water gedronken?quote:
Jawel, maar dat worden het niet, in dit geval. En dan nog zijn er genoeg gare terreinen die niet in een rustig buitengebied liggen waar dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij bent geen voorstander van het terugdringen van het woningtekort en betaalbare woningen voor starters?
Dat is het probleem volgens mij van de meeste Nederlanders. We willen allemaal dat de problematiek opgelost wordt. We willen het alleen niet in onze achtertuinquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jawel, maar dat worden het niet, in dit geval. En dan nog zijn er genoeg gare terreinen die niet in een rustig buitengebied liggen waar dat zou kunnen.
Ja, zeker als je een bewuste keuze maakt om ergens te gaan wonen en een van de voornaamste redenen zo onderuit gehaald wordt, dat is gewoon frustrerendquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is het probleem volgens mij van de meeste Nederlanders. We willen allemaal dat de problematiek opgelost wordt. We willen het alleen niet in onze achtertuin
Hier mag het welquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is het probleem volgens mij van de meeste Nederlanders. We willen allemaal dat de problematiek opgelost wordt. We willen het alleen niet in onze achtertuin
Willen je vrienden van wzv geen asiel verlenen met een extra forumsectie?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Is dit het definitieve einde van het tijdperk FOK!?
Jullie zijn altijd welkom natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 15:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Willen je vrienden van wzv geen asiel verlenen met een extra forumsectie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |