Misschien kan je het beter uitprinten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik ga het downloaden voor op de boot.
Goed idee wel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kan je het beter uitprinten.
Lekker blijven posten dan.quote:
Ik was al bang dat ik het moest gaan bewijzen in mijn ondergoed, met een fok bordje en twee vingers in mijn neus.quote:
Nou dat mag altijdquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik het moest gaan bewijzen in mijn ondergoed, met een fok bordje en twee vingers in mijn neus.
Genoeg leesvoer voor als de regen met bakken op je bootje neervaltquote:
Ja, precies. Die COS heb ik nu wel een keer gelezen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Genoeg leesvoer voor als de regen met bakken op je bootje neervalt
COS van DGK is ook leuk leesvoer.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, precies. Die COS heb ik nu wel een keer gelezen.
Heb je pennen in je kop?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:37 schreef mazaru het volgende:
Groot zit er net zo bij als ik![]()
[ afbeelding ]
FB is leukerquote:
Ik ben al blij dat hij nu wat doet. Dat heeft me al een paar uur gekostquote:
Drie of vier paar, ik denk dat jij en PB voor de halve prijs gaan wat hulp betreftquote:
Ja dat zal bestquote:
Frustrerend! Maar het is je wel gelukt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat hij nu wat doet. Dat heeft me al een paar uur gekost
Windowsquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Frustrerend! Maar het is je wel gelukt.
Bij twijfel nooit doenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:42 schreef D. het volgende:
[..]
Da’s mooi
Ik twijfelde of het goede waren
Tot zover gaat die goedquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Frustrerend! Maar het is je wel gelukt.
Ik heb daar niet de puf meer voor. Dit IRL is meer dan genoeg. Zouden meerderen moeten doen, al is het 3 dagenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk leesvoer op een regenachtige vakantie.
Seen it done it, kreeg notes en bans.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
[..]
Nou ga ik dus op regen hopen he.
Zit eens wat FB topic door te kijken. Dat ging er ook wel op moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Seen it done it, kreeg notes en bans. [ link | afbeelding ] Klaar
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bizarre tijden Heidi, geen streams, dieselprijs schiet omhoog, richting Ī1.50 en nu volgende week ook al geen melk meer in de schappen.....
Waar dan ?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zit eens wat FB topic door te kijken. Dat ging er ook wel op moet ik zeggen.
De leukste posten zijn verwijderdquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zit eens wat FB topic door te kijken. Dat ging er ook wel op moet ik zeggen.
Ja ik had wel een goeie band met die gozerquote:
Ik ben nog op zoek naar goeie bandenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik had wel een goeie band met die gozer
Misschien wat minder schoenen kopen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar goeie bandenBinnenkort apk
Die haal ik uit GB. Mijn maat is hier niet.quote:
Zijn hardloopschoenenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien wat minder schoenen kopen.
Je kan er maar één keer aan per runquote:
Je bent een brave met qoutes te veranderen.quote:
Is ook mijn enige paarquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan er maar één keer aan per run
Je kocht 3 paar verleden weekquote:
Slow .....quote:
Wat bedoel je daar mee? Ik heb niet veel met schoenen. Wel goeie.quote:
Schoenmaat 50quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Die haal ik uit GB. Mijn maat is hier niet.
Ja zoiets.quote:
Dat rustig lopen makkelijk is dan hardlopenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar mee? Ik heb niet veel met schoenen. Wel goeie.
Je bent weer lekker bezig met dubbelzinnigheidquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:02 schreef D. het volgende:
[..]
Dat rustig lopen makkelijk is dan hardlopen
Wel nee joh. Ik heb 39 en die maat is er niet voor mequote:
Ik dacht dat je daar op doelde met ‘slow’quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent weer lekker bezig met dubbelzinnigheid
Goed gedaan hoor, heel knapquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar was geen moeite hoor, had een calculator bij de hand
Lotus voetjes. Geishas Mooi hoorquote:
Ja prachtig, kan je altijd kinderschoentjes aan.quote:
Ja en verminkt voor het levenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja prachtig, kan je altijd kinderschoentjes aan.
Misschien moet je de rekenmachine van D. even lenen.quote:
Ik merk dat schoenen maten net zo als kleding maten best kut zijn. Het 38 schoen is 42 en kleding is bij H&M 44 ipv 38. Of ben ik stukken groterquote:
Met schoenmaten valt het wel mee, dat is bij mij meestal 39, maar kledingmaat kan inderdaad nogal verschillen, soms heb ik 56 nodig en soms ook 52.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik merk dat schoenen maten net zo als kleding maten best kut zijn. Het 38 schoen is 42 en kleding is bij H&M 44 ipv 38. Of ben ik stukken groter
Dat kan twee redenen hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moest vandaag nog een rokje innemen omdat hij veel te groot was
Daarom koop ik liever niet online.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met schoenmaten valt het wel mee, dat is bij mij meestal 39, maar kledingmaat kan inderdaad nogal verschillen, soms heb ik 56 nodig en soms ook 52.
Ik eigenlijk ook niet, maar ik pas niet in een kleedhokje.quote:
Als je me vertelt welke vertel ik je hoe je het ongedaan kan makenquote:
Ik zag een leuke jurk online.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, maar ik pas niet in een kleedhokje.
Lekker belangrijkquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je me vertelt welke vertel ik je hoe je het ongedaan kan maken
Ja vaak valt het zo tegen in het echtquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag een leuke jurk online. [ link | afbeelding ]
Het is een hobbezak
Nou dit was echt wel en chineese sweet shop dingquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja vaak valt het zo tegen in het echt![]()
Ik heb zo'n hekel aan winkelen en er zitten hier maar een paar kledingwinkels, maar het is vaak toch beter om naar de winkels te gaan.
Die ga ik ook kopenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag een leuke jurk online. [ link | afbeelding ]
Het is een hobbezak
Nou nou janken. Het was misplaats meer nietquote:
Niet doen het is niet wat je wilquote:
Als je nog een keer op de duim klikt is de melding weg.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nou janken. Het was misplaats meer niet
LOLquote:
Ik snap dat hele gedoe toch niet echt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je nog een keer op de duim klikt is de melding weg.
Waarschijnlijk is de like-melding wel al de deur uit dan.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al aan je eigen leven toegekomen zeker
Het is de oorzaak van de overbelasting van de serversquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap dat hele gedoe toch niet echt.
Is toch leuk om in een excel bij te houden wie je allemaal heeft geliked.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap dat hele gedoe toch niet echt.
Lijkt me sterk. Ik denk eerder verouderequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is de oorzaak van de overbelasting van de servers
Wat is dat?quote:
Goed alternatiefquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:51 schreef pullup het volgende:
[..]Ja de bol zat op slot, ik ben aan het zuipen begonnen
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Ik denk eerder veroudere
Ik zie een score waar ik blij mee ben ofzoquote:
Ik begin rustig met witte wijn als voorafje.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed alternatief
Wat zit er in de fles?
Ik heb geen idee, ik heb ook nooit de hoogste scorequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie een score waar ik blij mee ben ofzo
Klik op je profielquote:
Nooit gezienquote:
Rustig aan beginnen is altijd goed, proost!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik begin rustig met witte wijn als voorafje.
Zo meteen wat Calvados na mijn snacks
Ja gastquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Nooit gezienIk heb een raar spurtje gemaakt laatst in punten
Damned jij hebt er meerquote:
Ik heb ook al zo'n vreemd spurtje rond die tijdquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Nooit gezienIk heb een raar spurtje gemaakt laatst in punten
Het zullen je bans wel wezenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:57 schreef Soury het volgende:
Ik heb wat rare minpunten in mijn grafiek. Hoe kan dat dan
Geen idee, misschien kan je er een abo mee kopen op een gegeven moment.quote:
Het was een grapje Pullup. Godverdommequote:
Ok okquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was een grapje Pullup. Godverdomme
Nee hoor het is wel grappigquote:
Die dipjes zijn echt wel raarquote:
Het klopt voor geen meter.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:04 schreef pullup het volgende:
Er moet toch een topic zijn waar iedereen zijn scores in propt, even zoeken
Ik heb het al weer opgegeven ookquote:
En toen?quote:
Arcee weet het vastquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had al mijn hoop op jou gevestigd
Lolquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik post alleen kwaliteit nooit zomaar onzin
Beter ookquote:
quote:
Jou grafiek is ook wel interresantquote:
Wat stond er in die DMquote:
Maar je hebt wel net zo'n mooie lijn als Prish.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:12 schreef pullup het volgende:
Man ik ben een losert met dat zielige hoopje punten
Ja die is ok, mooi strakquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je hebt wel net zo'n mooie lijn als Prish.
quote:
Waar kan je dat zien ?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:12 schreef pullup het volgende:
Man ik ben een losert met dat zielige hoopje punten
Op je profielquote:
Jesus gast op je profielquote:
dank uquote:
Phewquote:
Allemaal terechtquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
ik heb 113 notes gekregen van mods
Daar vroegen we niet om. Even kijken btwquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
ik heb 113 notes gekregen van mods
Geen zin om het woordenboek erbij te halen wat is een andere term voor grilligquote:
442 notes dat is grilligquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Geen zin om het woordenboek erbij te halen wat is een andere term voor grillig
Dat doet soury nou nooit bij een notequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:19 schreef pullup het volgende:
Hey ik heb er ook een nieuwe bijWat lief dat was een tijdje geleden
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Geen zin om het woordenboek erbij te halen wat is een andere term voor grillig
Wat bedoel je? Klaag ikquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat doet soury nou nooit bij een note
Dat jij geen kusje geeft voor een notequote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:25 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb er 6 jaar over gedaan om 1 noot te verzamelen.
Hmmmmm................quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat jij geen kusje geeft voor een noteEn nee, jij klaagt nooit.
Dat is nog best moeilijkquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Baas boven bazen hebben 0 notes en 0 bans.
Voorlopig wordt er gewerkt aan de groepsimmuniteitquote:
Dat is best goed onderweg ja zoquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voorlopig wordt er gewerkt aan de groepsimmuniteit
Dat was duidelijkquote:
Inderdaad ik snap de paniek niet zo, bijna geen ziekenhuisopnames, geen doden, veel jongeren besmet en juist zij zorgen voor groepsimmuniteit.quote:
Braafste en liefste meisje van de klasquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was duidelijkGoed gedaan, zelfs geen mininootjje?
Dat zouden we toch niet verder vertellenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Braafste en liefste meisje van de klas![]()
Een mod omkopen met seks werkt ook, maar die tip heb je niet van mij
Alsof je de enige bentquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zouden we toch niet verder vertellen
Als het hierbij blijft is het wel binnen de perken, vrees alleen dat het weer uit de hand kan lopen. Veel zaken zijn nog niet echt onder controle en hier in Amsterdam loopt toch ook best veel volk rond uit alle windrichtingen,da tis nooit goed te controlerenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad ik snap de paniek niet zo, bijna geen ziekenhuisopnames, geen doden, veel jongeren besmet en juist zij zorgen voor groepsimmuniteit.
Hmmm......quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Braafste en liefste meisje van de klas![]()
Een mod omkopen met seks werkt ook, maar die tip heb je niet van mij
Voorzichtigheid is nog steeds geboden natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Als het hierbij blijft is het wel binnen de perken, vrees alleen dat het weer uit de hand kan lopen. Veel zaken zijn nog niet echt onder controle en hier in Amsterdam loopt toch ook best veel volk rond uit alle windrichtingen,da tis nooit goed te controleren
Dat was niet mijn beste keuze ooitquote:
En veel sex leverde het ook niet opquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was niet mijn beste keuze ooit
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:51 schreef pullup het volgende:
[..]
En veel sex leverde het ook niet op
Hoe is het met de kipjes?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
Hier kunnen we slecht tegen onderdrukking en dat weten ze in Den Haag ik zie alleen een paar idioten hier met mondkapjes op
Als de politie me of leger zo doet als wat je de laatste tijd op het nieuws ziet begint hier de burger oorlog en dat kan ik verzekeren !!!!!quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als de politie me of leger zo doet als wat je de laatste tijd op het nieuws ziet begint hier de burger oorlog en dat kan ik verzekeren !!!!!
Bedankt.quote:
Ja geen problemen mee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ga jij maar netjes met je mondkapje op in de trein
Welneequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
volgende stap is een blind doekje
Nee. Je overdrijft.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Welja plus een chip in je reet
Hoe denk je dat ik aan mijn baan kom dan?quote:
Linke Loetje met z'n aluhoedje.quote:
Volgens mij Weird al Yankovitsch als complotgekkiequote:
Chemtrails FTWquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:24 schreef pullup het volgende:
Ze spuiten je vol met nanochips en besturen je dan op afstand met die 5g menson
Laat jouw versie maar eens horen dan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
vandaag deze gespeeld op gitaar
Uiteindelijk wel.quote:
Nou ja schoner...quote:
Bonen gegetenquote:
Ja stelt weinig voor.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Storm in een glas water... KNMI kennende
Jawel.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Alhoewel... reden er wel treinen, want de NS klaagt ook gauw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:34 schreef chufi het volgende:
nou .. hoe dan ?Mooi aantalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Heel verstandig, je weet maar nooit.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:50 schreef Prisha het volgende:
good meurning. Die storm viel wel mee hier denk ik? Ik sliep overal doorheen.
Mijn CV doet het niet. Storing. Als ik de code opzoek staat er "gasbloklek""Als ik "gas" en "lek" zie krijg ik een wat onbestemd gevoel. Gas maar even dichtgedraaid en monteur gebeld.
Het heeft hier ook behoorlijk gestormd vannacht, zo danquote:
Morguh.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:50 schreef Prisha het volgende:
good meurning. Die storm viel wel mee hier denk ik? Ik sliep overal doorheen.
Mijn CV doet het niet. Storing. Als ik de code opzoek staat er "gasbloklek""Als ik "gas" en "lek" zie krijg ik een wat onbestemd gevoel. Gas maar even dichtgedraaid en monteur gebeld.
Van je kookplaat?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik draai gas toevoer standaard uit altijd
Voor je gaat douchen of afwassen draai je hem dan weer open? Of hoe doe je dat dan.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik helemaal openquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
Van het gas fornuis jaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van je kookplaat?
Anders is toch haast onmogelijk, dan heb je ook geen warmwater
Ja, heb ik ook altijd gedaan.quote:
Stekkers haal ik er niet uit of ik moet dagen weggaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
Gas kraan dicht en stekkers overal uit ik ben niet anders gewend
Never shake a babyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |