Is ook mijn enige paarquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan er maar één keer aan per run
Je kocht 3 paar verleden weekquote:
Slow .....quote:
Wat bedoel je daar mee? Ik heb niet veel met schoenen. Wel goeie.quote:
Schoenmaat 50quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Die haal ik uit GB. Mijn maat is hier niet.
Ja zoiets.quote:
Dat rustig lopen makkelijk is dan hardlopenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar mee? Ik heb niet veel met schoenen. Wel goeie.
Je bent weer lekker bezig met dubbelzinnigheidquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:02 schreef D. het volgende:
[..]
Dat rustig lopen makkelijk is dan hardlopen
Wel nee joh. Ik heb 39 en die maat is er niet voor mequote:
Ik dacht dat je daar op doelde met ‘slow’quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent weer lekker bezig met dubbelzinnigheid
Goed gedaan hoor, heel knapquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar was geen moeite hoor, had een calculator bij de hand
Lotus voetjes. Geishas Mooi hoorquote:
Ja prachtig, kan je altijd kinderschoentjes aan.quote:
Ja en verminkt voor het levenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja prachtig, kan je altijd kinderschoentjes aan.
Misschien moet je de rekenmachine van D. even lenen.quote:
Ik merk dat schoenen maten net zo als kleding maten best kut zijn. Het 38 schoen is 42 en kleding is bij H&M 44 ipv 38. Of ben ik stukken groterquote:
Met schoenmaten valt het wel mee, dat is bij mij meestal 39, maar kledingmaat kan inderdaad nogal verschillen, soms heb ik 56 nodig en soms ook 52.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik merk dat schoenen maten net zo als kleding maten best kut zijn. Het 38 schoen is 42 en kleding is bij H&M 44 ipv 38. Of ben ik stukken groter
Dat kan twee redenen hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moest vandaag nog een rokje innemen omdat hij veel te groot was
Daarom koop ik liever niet online.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met schoenmaten valt het wel mee, dat is bij mij meestal 39, maar kledingmaat kan inderdaad nogal verschillen, soms heb ik 56 nodig en soms ook 52.
Ik eigenlijk ook niet, maar ik pas niet in een kleedhokje.quote:
Als je me vertelt welke vertel ik je hoe je het ongedaan kan makenquote:
Ik zag een leuke jurk online.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, maar ik pas niet in een kleedhokje.
Lekker belangrijkquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je me vertelt welke vertel ik je hoe je het ongedaan kan maken
Ja vaak valt het zo tegen in het echtquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag een leuke jurk online. [ link | afbeelding ]
Het is een hobbezak
Nou dit was echt wel en chineese sweet shop dingquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja vaak valt het zo tegen in het echt![]()
Ik heb zo'n hekel aan winkelen en er zitten hier maar een paar kledingwinkels, maar het is vaak toch beter om naar de winkels te gaan.
Die ga ik ook kopenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag een leuke jurk online. [ link | afbeelding ]
Het is een hobbezak
Nou nou janken. Het was misplaats meer nietquote:
Niet doen het is niet wat je wilquote:
Als je nog een keer op de duim klikt is de melding weg.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nou janken. Het was misplaats meer niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |