Misschien kan je het beter uitprinten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik ga het downloaden voor op de boot.
Goed idee wel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kan je het beter uitprinten.
Lekker blijven posten dan.quote:
Ik was al bang dat ik het moest gaan bewijzen in mijn ondergoed, met een fok bordje en twee vingers in mijn neus.quote:
Nou dat mag altijdquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik het moest gaan bewijzen in mijn ondergoed, met een fok bordje en twee vingers in mijn neus.
Genoeg leesvoer voor als de regen met bakken op je bootje neervaltquote:
Ja, precies. Die COS heb ik nu wel een keer gelezen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Genoeg leesvoer voor als de regen met bakken op je bootje neervalt
COS van DGK is ook leuk leesvoer.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, precies. Die COS heb ik nu wel een keer gelezen.
Heb je pennen in je kop?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:37 schreef mazaru het volgende:
Groot zit er net zo bij als ik![]()
[ afbeelding ]
FB is leukerquote:
Ik ben al blij dat hij nu wat doet. Dat heeft me al een paar uur gekostquote:
Drie of vier paar, ik denk dat jij en PB voor de halve prijs gaan wat hulp betreftquote:
Ja dat zal bestquote:
Frustrerend! Maar het is je wel gelukt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat hij nu wat doet. Dat heeft me al een paar uur gekost
Windowsquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Frustrerend! Maar het is je wel gelukt.
Bij twijfel nooit doenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:42 schreef D. het volgende:
[..]
Da’s mooi
Ik twijfelde of het goede waren
Tot zover gaat die goedquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Frustrerend! Maar het is je wel gelukt.
Ik heb daar niet de puf meer voor. Dit IRL is meer dan genoeg. Zouden meerderen moeten doen, al is het 3 dagenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk leesvoer op een regenachtige vakantie.
Seen it done it, kreeg notes en bans.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
[..]
Nou ga ik dus op regen hopen he.
Zit eens wat FB topic door te kijken. Dat ging er ook wel op moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Seen it done it, kreeg notes en bans. [ link | afbeelding ] Klaar
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bizarre tijden Heidi, geen streams, dieselprijs schiet omhoog, richting ¤1.50 en nu volgende week ook al geen melk meer in de schappen.....
Waar dan ?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zit eens wat FB topic door te kijken. Dat ging er ook wel op moet ik zeggen.
De leukste posten zijn verwijderdquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zit eens wat FB topic door te kijken. Dat ging er ook wel op moet ik zeggen.
Ja ik had wel een goeie band met die gozerquote:
Ik ben nog op zoek naar goeie bandenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik had wel een goeie band met die gozer
Misschien wat minder schoenen kopen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar goeie bandenBinnenkort apk
Die haal ik uit GB. Mijn maat is hier niet.quote:
Zijn hardloopschoenenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien wat minder schoenen kopen.
Je kan er maar één keer aan per runquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |