SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:34 schreef chufi het volgende:
nou .. hoe dan ?Mooi aantalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Heel verstandig, je weet maar nooit.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:50 schreef Prisha het volgende:
good meurning. Die storm viel wel mee hier denk ik? Ik sliep overal doorheen.
Mijn CV doet het niet. Storing. Als ik de code opzoek staat er "gasbloklek""Als ik "gas" en "lek" zie krijg ik een wat onbestemd gevoel. Gas maar even dichtgedraaid en monteur gebeld.
Het heeft hier ook behoorlijk gestormd vannacht, zo danquote:
Morguh.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:50 schreef Prisha het volgende:
good meurning. Die storm viel wel mee hier denk ik? Ik sliep overal doorheen.
Mijn CV doet het niet. Storing. Als ik de code opzoek staat er "gasbloklek""Als ik "gas" en "lek" zie krijg ik een wat onbestemd gevoel. Gas maar even dichtgedraaid en monteur gebeld.
Van je kookplaat?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik draai gas toevoer standaard uit altijd
Voor je gaat douchen of afwassen draai je hem dan weer open? Of hoe doe je dat dan.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik helemaal openquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
Van het gas fornuis jaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van je kookplaat?
Anders is toch haast onmogelijk, dan heb je ook geen warmwater
Ja, heb ik ook altijd gedaan.quote:
Stekkers haal ik er niet uit of ik moet dagen weggaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
Gas kraan dicht en stekkers overal uit ik ben niet anders gewend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |