Gewoon niet op reageren. Zo kan het ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:30 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Waarom is mijn post met een quote van hem dan verwijderd?
Die quote is sowieso fucked up, maar een TR doet er niets mee. Blijkbaar zijn pedoseksuele verwijzingen naar minderjarige dochters hier bon ton.
Helemaal klaar mee jaquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:15 schreef Verbruikersnaam het volgende:
KLB / Nieuwe Eindhovense Zwarte Pieten lijken op Suicide Squad
Bedankt Haags, kuttrolletjes overal met dezelfde racisten topics.
Neequote:Op zaterdag 5 september 2020 10:30 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
Jammer dat centrale topics zo ver weg liggen, mss kan je het de-centraal maken?
KLB / [CENTRAAL] BLM & racisme-klachten
Ik ben het met je eensquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:41 schreef Elan het volgende:
KLB / Merknamen die niet uit te spreken zijn
Hoezo is deze dicht @:erasmus ? Meer potentie dan sommige gedrochten van topics die wel gewoon openblijven.
Dit denk ik nietquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:47 schreef Fugue het volgende:
Heeft meer moeite gekost hem dicht te gooien dan het de ts heeft gekost de OP te typen gok ik zo
De TS van dat topic had mij al een berichtje/TR gestuurd, hij is per ongeluk meegenomen in de hele rits kutlemmings die op dat moment geopend werd. Shit happens.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:41 schreef Elan het volgende:
KLB / Merknamen die niet uit te spreken zijn
Hoezo is deze dicht @:erasmus ? Meer potentie dan sommige gedrochten van topics die wel gewoon openblijven.
Dan mag hij zelf een nieuwe deel maken van zijn topic.quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:02 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Waarom krijgt de TS in kwestie niet de kans om zichzelf te verweren?
Misschien kan er wat gedaan worden aan personen die menen mensen in DM te moeten uitschelden.quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:05 schreef Domme_Gans het volgende:
Nou ben ik een onwijze sensatiesnol die wel van een lekker rel kan genieten zoals jullie kunnen zien in mijn notesMaar moet de kennelijk langlopende vete tussen twee users zich nou echt in twee topics afspelen, ik doel op deze topic en op deze
Het staat namelijk het gebruikelijke gebagger in de weg![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft DM niet de optie tot mensen te blokkenquote:Op zaterdag 12 september 2020 16:09 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Misschien kan er wat gedaan worden aan personen die menen mensen in DM te moeten uitschelden.
Het is niet de eerste keer dat die persoon dat doet.
Niet op mobiel.quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:09 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Heeft DM niet de optie tot mensen te blokken
Dus als je de persoon blokt op je laptop, dan kan je nog steeds DM's krijgen via mobiel? Niet handigquote:
Gesloten, verwijderd, gemodquote:Op zaterdag 12 september 2020 16:05 schreef Domme_Gans het volgende:
Nou ben ik een onwijze sensatiesnol die wel van een lekker rel kan genieten zoals jullie kunnen zien in mijn notesMaar moet de kennelijk langlopende vete tussen twee users zich nou echt in twee topics afspelen, ik doel op deze topic en op deze Dit is topic drie inmiddels
![]()
Het staat namelijk het gebruikelijke gebagger in de weg![]()
![]()
![]()
![]()
Blocken, opgelostquote:Op zaterdag 12 september 2020 16:09 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Misschien kan er wat gedaan worden aan personen die menen mensen in DM te moeten uitschelden.
Het is niet de eerste keer dat die persoon dat doet.
Verder ga ik nu verder genieten van mijn blok feta van 155 gram.
Dan kom je eerst op desktop, klaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |