quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:26 schreef Navifactiva het volgende:
Zat achter een andere auto en we naderden een verkeerslicht. Op het moment dat de auto voor mij vlakbij het verkeerslicht was springt het van groen op oranje. Er was nog meer dan genoeg tijd voor hem om oranje mee te pakken maar die mongool ging gelijk vol in de ankersOndanks dat ik genoeg afstand hield kon ik niet op tijd remmen en ik parkeerde mijn auto vol in zijn achterkant
Ik ga denk in niets meer vergoed krijgen voor een Opel Corsa C uit 2006
![]()
[ afbeelding ]
En verderquote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:23 schreef Navifactiva het volgende:
Vandaag contact gehad met mijn verzekering en zij zijn tot de conclusie gekomen dat ik niet fout zat. Het remsysteem van de auto voor mij was zodanig aangepast dat de remkracht dermate hoog was dat ik er simpelweg niet op kon anticiperen dat de remweg veel korter was toen de bestuurder vol op de rem ging staan. De bestuurder heeft hiermee een gevaarlijke situatie gecreëerd en had door oranje moeten rijden. De auto was ook niet APK gekeurd. Nou alle experts van FOK!, kom maar op met al jullie argumenten waarom ook de verzekering niet waar ze het over hebben en dat alleen de ongefundeerde mening van internet experts geldig is.
niet gezien, maar omdat we nog geen antwoord van TS hadden en dat met 301 posts niet meer mogelijk is, lijkt met het mij logisch dat we hem de kans geven.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:48 schreef Domme_Gans het volgende:
Had die andere deel twee geen slotje gekregen
TS in kwestie weet in inmiddels zelf ook wel dat 'ie een fuckin' loser is en geenszins het gelijk aan haar/zijn kant heeft.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:54 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
niet gezien, maar omdat we nog geen antwoord van TS hadden en dat met 301 posts niet meer mogelijk is, lijkt met het mij logisch dat we hem de kans geven.
Des te meer reden dat TS in kwestie de dashcam beelden deelt of een kopietje van het verzekeringsmailtje met ons deelt, geef hem de kans om met zijn bewijzen te komen, anders is het wel waar wat jij zegt natuurlijk, als het bullshit is en hij niet op zat te letten is het een heel ander verhaal en klopt dat loser stukje welquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:56 schreef Socios het volgende:
[..]
TS in kwestie weet in inmiddels zelf ook wel dat 'ie een fuckin' loser is en geenszins het gelijk aan haar/zijn kant heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |