Racist zijn.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:55 schreef Erasmus het volgende:
Klagen dat je geen buitenlandse merknamen kan uitspreken
Oplossing: leer Mandarijn
Die "modellen" krijgen ook niks te eten ook hé?quote:Op woensdag 9 september 2020 09:23 schreef Questular het volgende:
Geen Filiep Plein dragen...
[ afbeelding ]
T-shirt nog maar 489.-in de sale. Snel bestellen dus.
Ben jij dan ni-ney?quote:Op woensdag 9 september 2020 08:50 schreef Nine. het volgende:
Ook bij Westerse namen gebeurd dat. Neem bijvoorbeeld Nike. Bijna iedereen zegt naaik, terwijl het ni-key is.
Nee, op z'n Engels. En ik kan geen boers, ik kom niet uit de provinciequote:Op donderdag 10 september 2020 11:56 schreef Aiciu het volgende:
Op z'n boers? Lekker naai'n jung! Kiek'm goan!
In de randstad wonenquote:Op donderdag 10 september 2020 11:57 schreef Nine. het volgende:
[..]
Nee, op z'n Engels. En ik kan geen boers, ik kom niet uit de provincie
Pretentieus doen met je engelse naam die zo op zijn engels uitgesproken wordtquote:Op donderdag 10 september 2020 11:57 schreef Nine. het volgende:
[..]
Nee, op z'n Engels. En ik kan geen boers, ik kom niet uit de provincie
Boertje gespotquote:Op donderdag 10 september 2020 12:02 schreef jameshond7 het volgende:
Pretentieus doen met je engelse naam die zo op zijn engels uitgesproken wordt...
Denken dat ik op een vaag linkje ga klikkenquote:Op donderdag 10 september 2020 12:04 schreef jameshond7 het volgende:
https://www.bing.com/imag(...)f8gBIz.76DDVWkaAjrcy......
Heb je snel aangepastquote:Op donderdag 10 september 2020 12:05 schreef Nine. het volgende:
[..]
Denken dat ik op een vaag linkje ga klikken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |