abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195030637
Toevallig zat ik net wat in WGR te neuzen en kwam ik het PostNL medewerkers topic tegen. Gelijk komt alle irritatie naar boven en dat ik heb ik ze in dat topic ook laten blijken.

Wij hebben hier een PostNL-punt en iedere keer komt er zo vent die geen woord Nederlands spreekt met een hoop kabaal de pakketjes afhalen/ophalen. Die gozer ramt ook gewoon die containers door de deuren heen waardoor de deurposten beschadigen, (I.p.v. meneer eventjes met beleid de containers door de openingen leidt.)

Er zijn er ook vaak tussen die gewoon luid brallend zitten te telefoneren in het Arabisch, waardoor ik mij genoodzaakt voel mij te verontschuldigen tegenover onze klanten voor het gedrag van deze varkens. Totaal geenstijl dat je zulk gedrag vertoont met een PostNL outfit aan. De klanten halen hun pakketjes bij ons op, maar in principe zijn het klanten van PostNL en is het dus niet netjes als Ali al telefonerend in het Arabisch en al rammend met een rolcontainer door de winkel banjert.

Klacht: Idioten bij PostNL.

Extra klacht: de naam PostNL :') wat een ironie.

Edit: Hierbij het topic waar ze doen alsof ze een top bedrijf zijn: WGR / [Centraal] PostNL medewerkerstopic #313 Minnen geblazen met zomerdal
pi_195030734
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2020 23:46 schreef Pendule het volgende:
Er zijn er ook vaak tussen die gewoon luid brallend zitten te telefoneren in het Arabisch
En hoe heb jij hier last van?
  zaterdag 12 september 2020 @ 23:53:36 #3
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_195030760
Topic 3 voor de fittie hoor :')

@Pendule ik ben trots op je dat je het er zo uit gooit, het binnen houden is heel ongezond. Kun je somatische klachten van krijgen :Y
-weg-
pi_195030799
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2020 23:52 schreef maghreb het volgende:

[..]

En hoe heb jij hier last van?
Ten eerste omdat je het doet in mijn winkel terwijl je handelt in naam van PostNL, terwijl de pakketpost klanten ook gewoon klanten van PostNL zijn. Ten tweede praten we in deze winkel gewoon Nederlands met elkaar. Hoe moet ik snappen wat hij wilt en komt doen, als meneer geen enkel woord Nederlands kan/wilt spreken?

Of moet ik nu ook in het Georgisch tegen mijn klanten/dienstafnemers gaan praten?

Beetje kortzichtige opmerking van je.
  zondag 13 september 2020 @ 09:20:41 #5
336981 the_BANDIT
Like I give a fuck
pi_195033093
Terechte klacht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')