Ik wil een mini teckel. Welke moet ik danquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:45 schreef Samzz het volgende:
Gewoon een kwartier bezig om een antwoord op CL te kunnen posten.
@:Cherrylips, ruwhaar teckels hebben qua karakter wat weg van terriers (zijn eruit ontstaan) en worden door de meeste mensen als wat feller/eigenwijzer bestempeld. Langhaar teckels zijn gematigder.
Kaninchen, dwerg en standaard zijn de formaten die voorkomen.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:45 schreef Samzz het volgende:
@:Cherrylips, ruwhaar teckels hebben qua karakter wat weg van terriers (zijn eruit ontstaan) en worden door de meeste mensen als wat feller/eigenwijzer bestempeld. Langhaar teckels zijn gematigder.
Kaninchen, dwerg en standaard zijn de formaten die voorkomen.
Kaninchen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik wil een mini teckel. Welke moet ik dan
Kaninchen of dwerg.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik wil een mini teckel. Welke moet ik dan
Dat is vooral opvoeding, hoor. Hoewel ruwhaartjes dus wel echt feller zijn dan langhaar of ruwhaar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dank je. Dacht dat dwerg en kaninchen net zoiets was als katten met korte pootjes en zonder oortjes, beetje ongezond. Anders zie ik haar wel voor een kaninchen gaan.
Een collega van haar heeft ruwharige teckels gehad en die waren heel bezitterig, vooral de tweede. Die verdedigde het baasje voortdurend en snauwde dan naar de kinderen, dus dat ging niet meer.
Maar langhaar heeft dat dus niet? Dat is wel fijn.
Zo snel nog? Ik kom nog eens op FOK!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:45 schreef Samzz het volgende:
Ja, het gaat wel mis nu jij er opeens bent. Servers oververhit en zo.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo snel nog? Ik kom nog eens op FOK!
Oh die wil mijn vriend vast nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Die kaninchens zijn wel écht klein ja, de gemiddelde kat is groter.
Het gemiddelde konijn ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Die kaninchens zijn wel écht klein ja, de gemiddelde kat is groter.
Dwergje dan, die heb ik ook. Iets groter dan een katquote:
Het beestje wat ik ken heb ik alleen naast katten gezien.quote:
Ik ken er eentje, die is formaat chihuahuaquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het beestje wat ik ken heb ik alleen naast katten gezien.Al schijnt die voor kaninchenbegrippen helemaal klein te zijn, dus eh.
Dat effect heb ik zo nu en dan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het gaat wel mis nu jij er opeens bent. Servers oververhit en zo.
Fair enoughquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Hebben de rellen mij overleefd, dat is eerder de vraag.
Had ik maar net een nieuwequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 15:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt net een nieuwe.
Oh sorry, las nieuwe baan![]()
Toos werkeloos?quote:
Ja joh... Kutcorona.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toos werkeloos?Op zoek naar iets specifiecs?
Wtf is up with Fok btw?
Oh shitquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja joh... Kutcorona.
Maar goed, niks specifieks. Ik wil weer werken, ben thuis zitten zat.
Ja ik ook... Bah.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh shitHoop dat je snel wat tofs weet te vinden
Ik ken het helaas maar al te goed
Wel veul tijd om met de hondjes te wandelenquote:
Ga zelf je ruksok wassen joh, luilakquote:
Die heb ik nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga zelf je ruksok wassen joh, luilak
Uh huhquote:
Of likt hij het na afloop van zijn vingers af.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:49 schreef Barbusse het volgende:
Wacht. In jouw geval zal het wel een badhandoek zijn
Ben eindelijk weer eens aan Lovecraft begonnen. Lekker korte verhalen.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of likt hij het na afloop van zijn vingers af.
Dat vond ik wel fijn ja, dat ze lekker kort zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben eindelijk weer eens aan Lovecraft begonnen. Lekker korte verhalen.
Wel pakkend tot nu toe.
Ja dat wel. En om 3 miljoen tekeningen te maken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wel veul tijd om met de hondjes te wandelen
Iewlquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of likt hij het na afloop van zijn vingers af.
Iewl2quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Boordevol vitamines en mineralen jonguh
Precies! Je weer dat ik zo'n voorzet aangrijp met al die beelddenkers hier.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Breng zulke dingen dan ook niet ter sprake viesnek
Okquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Breng zulke dingen dan ook niet ter sprake viesnek
Zin in anale seks nu.quote:
Das toch heul normaal godverdoemequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:18 schreef Barbusse het volgende:
Daar over gesproken, er zit hier een snackbar die onder andere bitterballen en kroketten verkoopt
Al die arme restjes gemalen beestquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:18 schreef Barbusse het volgende:
Daar over gesproken, er zit hier een snackbar die onder andere bitterballen en kroketten verkoopt
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das toch heul normaal godverdoeme
Barb is meer iemand van de luxe patat. Zoiets bijv:quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Euwja
Nou lekker vreten bij friet van Piet dan
Dat wel ja. Maar jezus, leek vannacht wel alsof alles wegwaaide. Bij de buren klopte datquote:
Ow echt. Ik heb niks gemerkt. Ik zal zo even op het balkon kijkenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar jezus, leek vannacht wel alsof alles wegwaaide. Bij de buren klopte dat.
Bij ons niet. Maar de buren hebben zo'n partytent staan. Of ja, hadden.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ow echt. Ik heb niks gemerkt. Ik zal zo even op het balkon kijken
Hou ons niet langer in spanning!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ow echt. Ik heb niks gemerkt. Ik zal zo even op het balkon kijken
Ik zag wel hier en daar wat afgebroken takken en een gevallen fietser, maar ben niks ernstigs tegen gekomen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij ons niet. Maar de buren hebben zo'n partytent staan. Of ja, hadden.
Een omgewaaide partytent is ook niet echt ernstigquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zag wel hier en daar wat afgebroken takken en een gevallen fietser, maar ben niks ernstigs tegen gekomen.
kapotgewaaide meeuw klinkt wel een beetje goor..quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Hier veel losse takken en een kapotgewaaide jonge meeuw voor de deur.
Mine, mine, mine, mine, mi *pof*.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Hier veel losse takken en een kapotgewaaide jonge meeuw voor de deur.
Ja, over een kwartiertje de dierenambu weer terugbellen, dan komen ze 'm ophalen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kapotgewaaide meeuw klinkt wel een beetje goor..
Ik heb 'm niet zien gaan, dus plausibel?quote:
Ophalen? Gewoon opvegen en in de groene container, tochquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, over een kwartiertje de dierenambu weer terugbellen, dan komen ze 'm ophalen.
Ik heb hier geen groene container en ik wil niet weten wat voor mogelijke parasieten die beesten dragen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ophalen? Gewoon opvegen en in de groene container, toch?
Ja, of ergens de bosjes in en de natuur verder zijn werk laten doen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ophalen? Gewoon opvegen en in de groene container, toch?
Ze zal toch niet weggewaaid zijn?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hou ons niet langer in spanning!
Je kan hem toch een handje helpen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja, of ergens de bosjes in en de natuur verder zijn werk laten doen.
Ik heb bij iedere storm de stille hoop dat de grote eik voor mijn huis omlazert, maar helaas
Het is op een bedrijventerrein, weinig natuur hier en ik wil geen dood beest voor m'n deur hebben liggen als er klanten langskomen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb bij iedere storm de stille hoop dat de grote eik voor mijn huis omlazert, maar helaas
Oppakken met een plastic zak, toch. Maar als je geen groene container hebt wordt t lastig weggooien.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb hier geen groene container en ik wil niet weten wat voor mogelijke parasieten die beesten dragen.En dierenambu is daar ook voor in deze regio.
Waarom?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hij mag er ook niet in, dus eh.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oppakken met een plastic zak, toch. Maar als je geen groene container hebt wordt t lastig weggooien.
Vuilniszak erom en in de kliko?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is op een bedrijventerrein, weinig natuur hier en ik wil geen dood beest voor m'n deur hebben liggen als er klanten langskomen.
Ik vind het wel lekker, herfstquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:48 schreef DrMarten het volgende:
Ik hoop wel dat het iets lichter wordt als deze regen voorbij is. Zit met het licht aan te werken. Lijkt wel herfst hier.
Als ie gaat, dan valt ie waarschijnlijk ergens op een huis. Dat wil ik dan weer niet op mijn geweten hebben wordt nogal een duur geintje als mensen er achter komen dat ik de schuldige benquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan hem toch een handje helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |