Ik wil een mini teckel. Welke moet ik danquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:45 schreef Samzz het volgende:
Gewoon een kwartier bezig om een antwoord op CL te kunnen posten.
@:Cherrylips, ruwhaar teckels hebben qua karakter wat weg van terriers (zijn eruit ontstaan) en worden door de meeste mensen als wat feller/eigenwijzer bestempeld. Langhaar teckels zijn gematigder.
Kaninchen, dwerg en standaard zijn de formaten die voorkomen.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:45 schreef Samzz het volgende:
@:Cherrylips, ruwhaar teckels hebben qua karakter wat weg van terriers (zijn eruit ontstaan) en worden door de meeste mensen als wat feller/eigenwijzer bestempeld. Langhaar teckels zijn gematigder.
Kaninchen, dwerg en standaard zijn de formaten die voorkomen.
Kaninchen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik wil een mini teckel. Welke moet ik dan
Kaninchen of dwerg.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik wil een mini teckel. Welke moet ik dan
Dat is vooral opvoeding, hoor. Hoewel ruwhaartjes dus wel echt feller zijn dan langhaar of ruwhaar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dank je. Dacht dat dwerg en kaninchen net zoiets was als katten met korte pootjes en zonder oortjes, beetje ongezond. Anders zie ik haar wel voor een kaninchen gaan.
Een collega van haar heeft ruwharige teckels gehad en die waren heel bezitterig, vooral de tweede. Die verdedigde het baasje voortdurend en snauwde dan naar de kinderen, dus dat ging niet meer.
Maar langhaar heeft dat dus niet? Dat is wel fijn.
Zo snel nog? Ik kom nog eens op FOK!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:45 schreef Samzz het volgende:
Ja, het gaat wel mis nu jij er opeens bent. Servers oververhit en zo.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo snel nog? Ik kom nog eens op FOK!
Oh die wil mijn vriend vast nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Die kaninchens zijn wel écht klein ja, de gemiddelde kat is groter.
Het gemiddelde konijn ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Die kaninchens zijn wel écht klein ja, de gemiddelde kat is groter.
Dwergje dan, die heb ik ook. Iets groter dan een katquote:
Het beestje wat ik ken heb ik alleen naast katten gezien.quote:
Ik ken er eentje, die is formaat chihuahuaquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het beestje wat ik ken heb ik alleen naast katten gezien.Al schijnt die voor kaninchenbegrippen helemaal klein te zijn, dus eh.
Dat effect heb ik zo nu en dan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het gaat wel mis nu jij er opeens bent. Servers oververhit en zo.
Fair enoughquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Hebben de rellen mij overleefd, dat is eerder de vraag.
Had ik maar net een nieuwequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 15:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt net een nieuwe.
Oh sorry, las nieuwe baan![]()
Toos werkeloos?quote:
Ja joh... Kutcorona.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toos werkeloos?Op zoek naar iets specifiecs?
Wtf is up with Fok btw?
Oh shitquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja joh... Kutcorona.
Maar goed, niks specifieks. Ik wil weer werken, ben thuis zitten zat.
Ja ik ook... Bah.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh shitHoop dat je snel wat tofs weet te vinden
Ik ken het helaas maar al te goed
Wel veul tijd om met de hondjes te wandelenquote:
Ga zelf je ruksok wassen joh, luilakquote:
Die heb ik nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga zelf je ruksok wassen joh, luilak
Uh huhquote:
Of likt hij het na afloop van zijn vingers af.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:49 schreef Barbusse het volgende:
Wacht. In jouw geval zal het wel een badhandoek zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |