SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Puzzie op 24-08-2020 10:32:52 ]My age is very
Inappropriate
for my behavior
Uiteraard. Zojuist een dossier afgerond. Heb zo meteen belafspraken staan waar ik eigenlijk geen zin in heb.quote:
Druk druk drukquote:Op maandag 24 augustus 2020 10:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Uiteraard. Zojuist een dossier afgerond. Heb zo meteen belafspraken staan waar ik eigenlijk geen zin in heb.
Neequote:
Dat is fijn!!quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, en vanochtend vroeg bij de mondhygiëniste en tandarts geweest. Gelukkig alles in orde!
Ik moet er nog 3 en heb net de tweede achter de rug.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is fijn!!![]()
Hoeveel dossiers moet je vandaag gedaan hebben?
Ah je bent nog wel ff zoetquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik moet er nog 3 en heb net de tweede achter de rug.
Voor het derde en vierde dossier heb ik telefonisch overleg ook. Het vijfde is veel lees- en checkwerk.
Ik heb liever andere feestjesquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, nu even niks doen tot na de lunch. Daarna begint het feest weer.
HAHAquote:
Het was ff lente in de ogen van?quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:45 schreef stokj het volgende:
[..]
HAHA
Bij de tandarts is het altijd een feest. Want elke keer wanneer ik er kom zijn er nieuwe assistenten. Die assistenten zien er wel mooi uit
HAHAHA zijn wel van die mooi opgemaakte meiden die ook heel beleefd zijn. Ze hebben daar regelmatig stagiaires. Maarja, protocol héquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het was ff lente in de ogen van?
Ja stokj je doet het jezelf aanquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:48 schreef stokj het volgende:
[..]
HAHAHA zijn wel van die mooi opgemaakte meiden die ook heel beleefd zijn. Ze hebben daar regelmatig stagiaires. Maarja, protocol hé
Ja, en Corona. Dan kan je niet dichtbij komen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja stokj je doet het jezelf aan
Ook dat nog jaquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, en Corona. Dan kan je niet dichtbij komen.
Vanaf nu sta ik hier bekend als een tokkiequote:Op zondag 23 augustus 2020 13:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou nou zeg...straf jij jezelf niet al te streng?
Maar wel een lieve tokkie, welkom terug!quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:46 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Vanaf nu sta ik hier bekend als een tokkie
Meh ik vind het beetje kinderachtig allemaal. Weer een forum dat ik maar negeer en niet meer heen gaquote:Op maandag 24 augustus 2020 13:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar wel een lieve tokkie, welkom terug!
Sfeer is inderdaad vrij matig laatste weken...quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:56 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Meh ik vind het beetje kinderachtig allemaal. Weer een forum dat ik maar negeer en niet meer heen ga
Ik heb nu al een aantal fora op mijn zwarte lijst staan.quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Sfeer is inderdaad vrij matig laatste weken...
Zo erg ja?quote:Op maandag 24 augustus 2020 14:00 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik heb nu al een aantal fora op mijn zwarte lijst staan.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:46 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Vanaf nu sta ik hier bekend als een tokkie
Best wel grappig omdat jij je schilderijtjes in elk topic liep te spammen totdat iemand er iets over zei. Kap eens met ditquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik ben benieuwd of ze dat in CUL ook doetIk denk het niet.... maar ik ga eens opletten
![]()
[..]
Ben jij al Oma?Ik dacht dat jij een jonkie was
![]()
GrappigIk weet niet waarom dat dacht trouwens
Je bent een jankzak op niks afquote:Op maandag 24 augustus 2020 18:16 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ach beetje gedoe en ik ben al een tijdje in een slechte stemming.
Hmmmz ik vind je een schatjequote:Op maandag 24 augustus 2020 18:16 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ach beetje gedoe en ik ben al een tijdje in een slechte stemming.
Oh jéé een notequote:
Het gaat wel lekker vandaag hèquote:Op maandag 24 augustus 2020 19:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Damn.....kan Fok nu stoppen met die onbereikbaarheid.....
straks ben ik mijn allerliefste vriendjes en vriendinnetjes kwijtquote:Op maandag 24 augustus 2020 20:37 schreef engine het volgende:
[..]
Het gaat weliswaar lekker vandaag hè
Ik ben hierquote:Op maandag 24 augustus 2020 20:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
straks ben ik mijn allerliefste vriendjes en vriendinnetjes kwijt
Nee nog lang niet.....mijn telefoonnummer maar verspreid in dm voor diegene die ik niet kan missen.....wil jij ook?quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe is het met je? Heb je je irritaties al kunnen wegnemen nu FOK! goed functioneerd?
Niet je stuurt het me gewoon... maar ik ken mijn plek bij jou hoorquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee nog lang niet.....mijn telefoonnummer maar verspreid in dm voor diegene die ik niet kan missen.....wil jij ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Niet je stuurt het me gewoon... maar ik ken mijn plek bij jou hoor![]()
![]()
![]()
Stille hintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haagsie is met welke naam dan ook nét iets teveel aanwezig hier somsquote:Op maandag 24 augustus 2020 22:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, net als in Haags_Kwartiertje HAGA is dit JUSTUSSS
quote:
Ja sssst....niet te hard goedemorgen roepenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 07:46 schreef engine het volgende:
[..]
Maar snel even goedemorgen zeggen voordat fok er weer uit ligt![]()
En juichen zullen we ook maar even achterwege laten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 07:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja sssst....niet te hard goedemorgen roepen![]()
Ja precies....quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 07:49 schreef engine het volgende:
[..]
En juichen zullen we ook maar even achterwege laten.
Haga heeft toch van die krachten dat hij alles kan regelen? Hij heeft veel geregeld voor ons dus dan zal hij FOK! wel hebben gemaakt ook.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 07:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja precies....![]()
Hoezo heeft Haags Fok gemaakt @:Stokj ?
tong80 heeft FOK! gemaaktquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 07:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja precies....![]()
Hoezo heeft Haags Fok gemaakt @:Stokj ?
Neenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha, je wilt Cornelis worden genoemd
Dat gehaper van Fok kan ik slecht tegenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Soort van.....en verder is iedereen kwijt hier??
Ja ik ook......quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat gehaper van Fok kan ik slecht tegen
Het dwingt mij om niet naar FOK! te gaanquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat gehaper van Fok kan ik slecht tegen
Zachte dwangquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Het dwingt mij om niet naar FOK! te gaan
Degenen die dit veroorzaken zijn een stelletje paupersquote:
It wasn't mequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 23:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Degenen die dit veroorzaken zijn een stelletje paupers
Moeilijk irritant welquote:
Neequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 23:37 schreef engine het volgende:
[..]
Moeilijk irritant wel
Maarja doen we ook niks aan verder
Nouja nu werkt het evenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 23:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik wist niet eens dat FOK! er afgelopen zaterdag ook een tijd uit lag, die avond was er niets aan de hand .
De laatste dagen is het een drama
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 23:54 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja nu werkt het even
Treurig wel, maar goed
Ja ook maar matigquote:
Voordeel was wel dat ik gisteren al vroeg in bed lagquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 23:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ook maar matig
We hebben er het maar mee te doen
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Voordeel was wel dat ik gisteren al vroeg in bed lag![]()
![]()
![]()
Zeg dat wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 07:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh......stormy weather outside!
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:07 schreef puzziepie het volgende:
Wakkurrrr![]()
Ik las gisteren wat 'verontrustende''dingen ; is @:Fernweh helemaal weg?![]()
Ik heb overduidelijk eea gemist![]()
Ik had hem nog een PM gestuurd maar kwam er achter dat niet meer kon![]()
@:Fernweh je bent een lieverd en ik ga je missen![]()
Ik weet niet precies wat er aan de hand is maar ik las gisteren wat dingetjes ,maar ik hoop dat ik het mis hebquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:17 schreef engine het volgende:
[..]
Zal ook wel iets gemist hebben.
Jammer @:fernweh
awww echt? Hij ging nog verslag doen van het zelf maken van amandelmelkquote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:07 schreef puzziepie het volgende:
Wakkurrrr![]()
Ik las gisteren wat 'verontrustende''dingen ; is @:Fernweh helemaal weg?![]()
Ik heb overduidelijk eea gemist![]()
Ik had hem nog een PM gestuurd maar kwam er achter dat niet meer kon![]()
@:Fernweh je bent een lieverd en ik ga je missen![]()
Hi Prishquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
awww echt? Hij ging nog verslag doen van het zelf maken van amandelmelk
Zoiets had ik vannacht in mijn PM aan hem hem ook gezegd:quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Fernweh voelt zich (denk ik) momenteel een beetje ongelukkig en als je dan net 'verkeerde' dingen leest hier op Fok dan kan dat wel extra negatief voelen......misschien moet ie gewoon even Fok negeren en tijd voor zichzelf nemen......
Ik gebruik echt nooit pm want dan moet ik van mobiel omschakelen naar de desktopversie, daar ben ik te lui voorquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:01 schreef puzziepie het volgende:
PM systeem schijnt het momenteel niet te doen, daar kwam ik vannacht al achter toen ik op versturen kliktemaar ik hoop dat hij het binnenkort wel weer kan lezen
Ik zit dus echt nooit mobiel op FOK!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik gebruik echt nooit pm want dan moet ik van mobiel omschakelen naar de desktopversie, daar ben ik te lui voor![]()
Verder helemaal eens, Fernweh is een lieverd!
Ik andersomquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zit dus echt nooit mobiel op FOK!Heel bewust trouwens
Ik heb een schurfthekel aan mobiel fokken
Oeh een man die kan multitaskenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:03 schreef engine het volgende:
Ik zowel mobiel als op de laptop ooit
Laptop is wel makkelijker om vanalles tegelijk te doen
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oeh een man die kan multitasken
En een stuk groter dan een mobieltjequote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:03 schreef engine het volgende:
Ik zowel mobiel als op de laptop ooit
Laptop is wel makkelijker om vanalles tegelijk te doen
Ik wil niet lullig doen maar die gast ligt in een deuk nu. Serieus dat niemand die het in de gaten heeft, CUL / [FB] Voor alle opmerkingen, tips en klachten! Hahaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoiets had ik vannacht in mijn PM aan hem hem ook gezegd:
dat ik hoop dat hij iig niet weggaat maar een pauze neemt en over een tijd weer terugkomt ,
want ik vind Fernweh een toffe oprechte lieve vent die hier veel toevoegt .
Hart op de goede plek en ik hou van zijn humor
Dat is precies wat ik eigenlijk bedoel : mensen die niet verder kijken dan hun neus lang isquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen maar die gast ligt in een deuk nu. Serieus dat niemand die het in de gaten heeft, CUL / [FB] Voor alle opmerkingen, tips en klachten! Haha
Uhh jij loopt te janken dat die gozer niet meer post. Wat bedoel je nou eik.????quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik eigenlijk bedoel : mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is
Dat het jammer is dat hij niet meer mee post.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh jij loopt te janken dat die gozer niet meer post. Wat bedoel je nou eik.????
Oh ok.... LOLquote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:21 schreef engine het volgende:
[..]
Dat het jammer is dat hij niet meer mee post.
Waarom is het voor jou zo interessant?quote:
Omdat het zo grappig is dat een kloon zo zielig isquote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:23 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom is het voor jou zo interessant?
Waarom reageer je eigenlijk , jij maakt je er blijkbaar drukker om dan ik.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh jij loopt te janken dat die gozer niet meer post. Wat bedoel je nou eik.????
Daar mee bezig zijn is wellicht nog treurigerquote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat het zo grappig is dat een kloon zo zielig is
Geniet van de volgendequote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waarom reageer je eigenlijk , jij maakt je er blijkbaar drukker om dan ik.
Je post hier nooit en nu moet je je er ineens mee bemoeien? Ga anders in een ander topic klieren en laat ons met rust.....quote:
Boehoe ... Ik post nergens veel maar lees wel het één en ander vandaar.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je post hier nooit en nu moet je je er ineens mee bemoeien? Ga anders in een ander topic klieren en laat ons met rust.....
Ja en? Voor ons is Fernweh dierbaar, waarom zou jij hem dan in kwaad daglicht stellen? Als je hier niet wil posten.....doe het dan gewoon niet...quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Boehoe ... Ik post nergens veel maar lees wel het één en ander vandaar.
Ja dierbaar.Het is een skeetjequote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja en? Voor ons is Fernweh dierbaar, waarom zou jij hem dan in kwaad daglicht stellen? Als je hier niet wil posten.....doe het dan gewoon niet...
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja en? Voor ons is Fernweh dierbaar, waarom zou jij hem dan in kwaad daglicht stellen? Als je hier niet wil posten.....doe het dan gewoon niet...
Geen idee waar je nou precies op doelt , maar ik vind het bestquote:
Ja is wel jammer en onnodigquote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik haat echt dat ziekelijke treitergedrag van sommige users.....
Ja vertel.....bij jou de storm ook weer weg? Geen schade?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is wel jammer en onnodig![]()
Zullen we het over iets anders gaan hebben?
Nee...maar eigenlijk kan er bij mij ook niks wegwaaien. Maar vanmorgen vanuit zeeland weer naar huis gereden...Moest toch wel de takken op de weg ontwijken in het begin.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja vertel.....bij jou de storm ook weer weg? Geen schade?
Partytentquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Nee...maar eigenlijk kan er bij mij ook niks wegwaaien. Maar vanmorgen vanuit zeeland weer naar huis gereden...Moest toch wel de takken op de weg ontwijken in het begin.
Jij nog een partytent kwijtgeraakt of alles ook onder controle kunnen houden?
Nee werk. Maar was maar twee dagen nuquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Partytent![]()
Maar nee, hier zelfs nauwelijks takken.....Wat deed je in Zeeland? Paar daagjes vakantie?
Van Rusland naar Zeelandquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:08 schreef engine het volgende:
[..]
Nee werk. Maar was maar twee dagen nu![]()
Binnenkort wel een maand nachtdienst daar ook. Maar is wel een prima plek om te werken verder.
En daarna heb ik ook twee weken vakantie![]()
Beetje aan het kijken om nog een weekje wat steden in Nederland te bezoeken maar weet eigenlijk niet zo goed waarheen.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Van Rusland naar Zeeland![]()
![]()
Tilburg schijnt een hele leuke stad te zijn.....![]()
Qua winkelen is het echt dramatisch, maar her en der zitten wel een heleboel gezellige kroegjesquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:14 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dat vind ik echt een heel lelijke stad. Maar kunt er wel goed uitgaan
Ja dat zekerquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Qua winkelen is het echt dramatisch, maar her en der zitten wel een heleboel gezellige kroegjes
Juichen nu het nog kanquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:18 schreef Prisha het volgende:
Goedenavond! Fok doet het weer![]()
Volgens mij zeg ik dat steeds. En dan doet ie het weer niet
Je weet niks van winkelen??quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat zeker![]()
Maar vind de stad zelf gewoon niet zo mooi![]()
Winkelen weet ik niet zoveel van.
jaaa heerlijkquote:
eyyy Cin goedenavondquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je weet niks van winkelen??![]()
![]()
Niet zoveel neequote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je weet niks van winkelen??![]()
![]()
Ik kan je aanraden om witte kleding niet met rode te wassen. Tenzij je van roze houdt natuurlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:29 schreef engine het volgende:
[..]
Niet zoveel nee![]()
Ik weet wel wat ik leuk vind. Maar dan heb je weer verschillende stoffen en die veranderen weer na het wassenDaar ga ik vaak de mist in als ik alleen kleren koop
Witte kledingquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kan je aanraden om witte kleding niet met rode te wassen. Tenzij je van roze houdt natuurlijk
Ha ha, gewoon je mams meenemenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:29 schreef engine het volgende:
[..]
Niet zoveel nee![]()
Ik weet wel wat ik leuk vind. Maar dan heb je weer verschillende stoffen en die veranderen weer na het wassenDaar ga ik vaak de mist in als ik alleen kleren koop
Nou ja...het had gekundquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
Witte kledingnee dat sowieso nooit. Dan nog eerder roze
ja! Alles staat nog, geen boom omgewaaid. Ik ben ook niet omgewaaid. Viel allemaal weer reuze mee. Hier tenminste.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha, gewoon je mams meenemen![]()
Hey @:Prisha alles okee hier, bij jou ook?
Ja hier ook, heeft al wel eens harder gewaaidquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja! Alles staat nog, geen boom omgewaaid. Ik ben ook niet omgewaaid. Viel allemaal weer reuze mee. Hier tenminste.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha, gewoon je mams meenemen![]()
Liefquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:35 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Die heeft er wel kijk op en is leuk om samen te doen
Ik verdenk ze er stiekem van dat "ze" ons gewoon binnen proberen te houden en daarom code oranje afgevenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja hier ook, heeft al wel eens harder gewaaid
Wit is voor hockeyers en tennissers.quote:
We worden al maandenlang bedonderdquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik verdenk ze er stiekem van dat "ze" ons gewoon binnen proberen te houden en daarom code oranje afgeven
[alu-hoedje modus uit zet weer]
Ik heb vroeger gehockeyd ja. Maar dat is al wel een tijd geleden.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Wit is voor hockeyers en tennissers.
Hockey of tennis jij?
Waarom niet meer?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb vroeger gehockeyd ja. Maar dat is al wel een tijd geleden.
Ik was druk met andere dingen en had toen geen tijd om 2x per week te trainen en dan de wedstrijden op zondag. En ze verwachtten ook dat je om de zoveel weken op zaterdag wedstrijden floot voor de jeugd. Dus toen gestopt.quote:
Zou je niet opnieuw willen beginnen?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik was druk met andere dingen en had toen geen tijd om 2x per week te trainen en dan de wedstrijden op zondag. En ze verwachtten ook dat je om de zoveel weken op zaterdag wedstrijden floot voor de jeugd. Dus toen gestopt.
Allstarsquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:55 schreef engine het volgende:
[..]
Zou je niet opnieuw willen beginnen?
Ik heb lang gevoetbald maar ondertussen al een paar jaar niet meer. Wil eigenlijk wel weer beginnen in een vriendenteam ofzoiets.
Soms wel eens aan gedacht maar de vrije tijd die ik heb is eigenlijk al vol met andere dingen. Ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moest halen. Dan moet ik andere dingen laten schieten.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:55 schreef engine het volgende:
[..]
Zou je niet opnieuw willen beginnen?
Ik heb lang gevoetbald maar ondertussen al een paar jaar niet meer. Wil eigenlijk wel weer beginnen in een vriendenteam ofzoiets.
JAAquote:
nouja zegquote:
Werd een gedoe. Ben niet zo vaak thuis. Maar laatste half jaaar wel weer dus en dan wel ik wel weer we gaan voetballenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Soms wel eens aan gedacht maar de vrije tijd die ik heb is eigenlijk al vol met andere dingen. Ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moest halen. Dan moet ik andere dingen laten schieten.
Als ik nou minder uren kon werken, dan zou alles net iets beter passen. Maar voor nu gaat dat niet.
En ach, ik weet het niet. Er komen die verplichtingen bij kijken. Je moet trainen, je moet de wedstrijden doen, je moet af en toe waarschijnlijk fluiten, je moet af en toe bardiensten draaien. Ik heb daar dan eigenlijk geen zin in.
Een vriendenteam zou wat vrijblijvender zijn denk ik. Maar geen vrienden die dit zouden willen.
Waarom voetbal je niet meer? Vanwege werk?
Als je t leuk vind en je hebt de tijd dan gewoon doenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:21 schreef engine het volgende:
[..]
Werd een gedoe. Ben niet zo vaak thuis. Maar laatste half jaaar wel weer dus en dan wel ik wel weer gaan voetballen
Haha nee is goedquote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waar?
Is dat goed of slecht nieuws
yayquote:
quote:
JUICHENquote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:29 schreef Prisha het volgende:
Mijn CV ketel doet het weer...ik heb warm water. Heerlijk!
ja echt wel. Gelukkig is het nog niet zo koud. In de winter was het niet zo fijn geweest.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
JUICHEN![]()
![]()
Dat is namelijk idd heel erg fijn!!
Wow!!! Dat is een flink bedrag , hopelijk blijft ie het voorlopig nog ff doenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja echt wel. Gelukkig is het nog niet zo koud. In de winter was het niet zo fijn geweest.
Wat minder juichen is, zijn de kosten. Printplaat was kapot. Nieuwe kost 230 euro. plus de kosten van het repareren...denk dat dit geintje 300 euro aantikt
jah...daar gaan de spaarcentenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wow!!! Dat is een flink bedrag , hopelijk blijft ie het voorlopig nog ff doen![]()
Het is ff een flinke uitgavequote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah...daar gaan de spaarcentenMaar goed. Moet wel warm zijn in de winter en warm water is ook handig. Dus tja.
maar...ik heb warm water. Dus toch....mini juichenquote:
Yeahhhhquote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
maar...ik heb warm water. Dus toch....mini juichen
Awwwquote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:40 schreef Prisha het volgende:
Ik zag net een herinnering voorbij komen. Het is een jaar geleden dat ik André Kuipers heb ontmoet (en de hand mocht schudden...én samen op de foto). Dat was wel heel bijzonder
ik zweefde helemaal! Space groupie welquote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
AwwwDat maakt niet iedereen mee
Johquote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik zweefde helemaal! Space groupie wel
lolquote:
dat moet ookquote:
quote:
zaterdag komt veel beter uit! Ik heb niks staan dus dat komt héél goed uit. Hopelijk deze keer niet in slaap vallen 20 minuten voor de hopquote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had de wekker gezet voor de launch van vandaag maar dat ging niet door![]()
Morgen zou de hop zijn , dat wordt zaterdag , komt eigenlijk wel beter uit
Nou zeg dat idd!!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
zaterdag komt veel beter uit! Ik heb niks staan dus dat komt héél goed uit. Hopelijk deze keer niet in slaap vallen 20 minuten voor de hop
Je bent natuurlijk meer dan welkom om hier te posten en het hoeft ook echt niet altijd alleen maar lief en aardig te zijn, maar als je hier alleen komt om te trappen tegen een makkelijk doelwit dan is dat wel iets wat we als moderatie in de gaten houdenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Boehoe ... Ik post nergens veel maar lees wel het één en ander vandaar.
Lekker gewerkt pikquote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:04 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk meer dan welkom om hier te posten en het hoeft ook echt niet altijd alleen maar lief en aardig te zijn, maar als je hier alleen komt om te trappen tegen een makkelijk doelwit dan is dat wel iets wat we als moderatie in de gaten houden
we gaan ervoorquote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou zeg dat idd!!![]()
![]()
Hop gemist ....static fire gemist![]()
Maar nieuwe ronde nieuwe kansen hoop ik
HELL YEAHquote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt wel!!![]()
Ik wil em de lucht in zien hoppen
180 linkerbaanquote:
Goedemorgen puzziequote:
hopquote:
Koester dat soort herinneringen. Als je hem nu zou tegenkomen zou je hem geen hand mogen gevenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:40 schreef Prisha het volgende:
Ik zag net een herinnering voorbij komen. Het is een jaar geleden dat ik André Kuipers heb ontmoet (en de hand mocht schudden...én samen op de foto). Dat was wel heel bijzonder
Hou je van Star Trek?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik zweefde helemaal! Space groupie wel
ja inderdaadquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Koester dat soort herinneringen. Als je hem nu zou tegenkomen zou je hem geen hand mogen geven
ja! Vooral classic en tngquote:
quote:
ohhh medeliefhebber! Nice!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:45 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Prachtig hé. VOY vind ik ook nog leuk. De rest een beetje saai-ig. Discovery gaat wel.
Vooral de films met de Classic en TNG crew zijn leuk. Jammer dat er nooit een VOY film is geweest.
Ik kan daar zo boos om worden als ik zie dat ze gaan knoeien met de timeline. Zoals die relatie met Uhura en Spock. Gewoon een parodie. Lange tijd wou ik de laatste films met de jonge Kirk niet zien omdat het toch allemaal zondigde met de verhaallijn. Maar ik had het alsnog gekeken en zonder die timeline is het op zicht wel een leuke film. Maar als je kritisch naar de geschiedenis kijkt...quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
ohhh medeliefhebber! Nice!![]()
Ik heb tijdje geleden een leuke docu op Netflix gezien. Dat waren interviews met alle captains. Was echt een geweldige docu.
En ja, VOY vond ik ook nog ok en daarna niet zo.
Die laatste films in de Kelvin timeline vond ik ook wel leuk. Alleen soms had ik het gevoel dat er iets niet klopte. Zoals de Uhura en Spock relatie. Dat klopte gewoon écht niet.
Ja! Dan klopt het dus niet. Ik probeer het dus maar te zien als op zich staande films, dan zijn ze wel leuk. Maar dan toch...die dingen die niet kloppen vind ik irritant.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik kan daar zo boos om worden als ik zie dat ze gaan knoeien met de timeline. Zoals die relatie met Uhura en Spock. Gewoon een parodie. Lange tijd wou ik de laatste films met de jonge Kirk niet zien omdat het toch allemaal zondigde met de verhaallijn. Maar ik had het alsnog gekeken en zonder die timeline is het op zicht wel een leuke film. Maar als je kritisch naar de geschiedenis kijkt...
Als ik de mogelijkheid heb dan kijk ik met de kerstdagen alle Harry Potter en Star Trek films terug. Prachtig om te zien.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja! Dan klopt het dus niet. Ik probeer het dus maar te zien als op zich staande films, dan zijn ze wel leuk. Maar dan toch...die dingen die niet kloppen vind ik irritant.
Ik heb een Enterprise die je in de kerstboom kan hangen. Dan doe je een lampje van je kerstlampjes erin en dan gaan lampjes knipperen
Nee geen games.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Als ik de mogelijkheid heb dan kijk ik met de kerstdagen alle Harry Potter en Star Trek films terug. Prachtig om te zien.
HAHA wel grappig zoiets, zo een Enterprise die in je kerstboom hangt.
Speel je games zoal Star Trek Online?
Oei, dat is een lastige. Ik denk dat ik de leukste films 'TOS The Undiscovered County' en ' TNG First Contact' vind. Wat is jouw favoriet?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee geen games.
Heb je een favoriet qua films?
TOS The Wrath of Khan en TNG First Contact.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Oei, dat is een lastige. Ik denk dat ik de leukste films 'TOS The Undiscovered County' en ' TNG First Contact' vind. Wat is jouw favoriet?
Klopt, Voyage Home is wel grappig. The Wrath of Khan is ook wel mooi, stukje geschiedenis tussen Kirk en Khan.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
TOS The Wrath of Khan en TNG First Contact.
Hoewel die met die walvissen was ook wel geinig. Zat wat humor in. Voyage Home.
Jawel, avondinlichtingen doorlezen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ah toch nog iemand wakker
Ben je nog niet door al die waterijsjes heen?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Jawel, avondinlichtingen doorlezen.
Wou eigenlijk Interstellar op Netflix gaan kijken maar er is niet echt iets te snacken (behalve waterijs).
Had gisteren een nieuwe lading gehaaldquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben je nog niet door al die waterijsjes heen?![]()
Lekkerbekkiequote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Had gisteren een nieuwe lading gehaaldvooral die Lipton green tea ijs en Coolbest mango dream ijs.
Star Trek park? Ik wist niet dat die er was? Waar dan???quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Klopt, Voyage Home is wel grappig. The Wrath of Khan is ook wel mooi, stukje geschiedenis tussen Kirk en Khan.
Ben je weleens in dat Star Trek park in Amerika geweest?
Toen alle series op Netflix stonden heb ik TOS, TNG en VOY weer helemaal terug gekeken
Oh, ik was te snel. Het wordt in Jordanie gebouwd. Ik weet dat Abdoellah II van Jordanie een Star Trek fan is. Hij heeft zelfs een kleine gastrol in één van de afleveringen van VOY. Dan zie je hem voor een paar seconden in beeld.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 08:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Star Trek park? Ik wist niet dat die er was? Waar dan???
STOKVISquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh, ik was te snel. Het wordt in Jordanie gebouwd. Ik weet dat Abdoellah II van Jordanie een Star Trek fan is. Hij heeft zelfs een kleine gastrol in één van de afleveringen van VOY. Dan zie je hem voor een paar seconden in beeld.
Nog even wachten
Hey @Nikonloverquote:
quote:
Je bent zelf lekker man.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |