SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Dat kan ik hier natuurlijk niet verklappen hèquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:44 schreef engine het volgende:
[..]
Lekker lui is ook fijn soms
Wat had je gedaan dan?
quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat kan ik hier natuurlijk niet verklappen hè![]()
Dat is minderquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou heb er vooral wakker van gelegen
Nou nou zeg...straf jij jezelf niet al te streng?quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:37 schreef Fernweh het volgende:
Ben morgen terug, ik heb me slecht gedragen en geef mezelf een ban voor 1 dag. Het forum wil mij niet bannen, maar als ik me gedraag als een tokkie dan moet ik ook maar de straf ondergaan.
tot morgen 13:37
Ja, Ben effe naar kantoor te gaan om in alle rust te kunnen werken genotquote:
Hey Dvenquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, Ben effe naar kantoor te gaan om in alle rust te kunnen werken genot
zag dat jullie eindelijkquote:
Woensdag storm. Dat hoeft van mij niet. Maar stuk koeler wel nu.quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:09 schreef Dven het volgende:
[..]
zag dat jullie eindelijkgenotweer
krijgen
En dan reist m'n moeder terug naar Nederlandquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Woensdag storm. Dat hoeft van mij niet. Maar stuk koeler wel nu.
Zal wel goed komen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:16 schreef Dven het volgende:
[..]
En dan reist m'n moeder terug naar Nederland
Wat gaan we testen dan?quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:24 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
Is gewoon lekker als dat lukt, ronde bedragen tanken
(Chips voor de kinderen die het rijden goed zat zijn)
quote:
Ik heb vooral gekeken en gefotografeerd.quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:52 schreef stokj het volgende:
[..]
LeukHeb je zelf ook nog mogen 'werken' om de mosselen te vangen of bleef je gewoon kijken?
quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb vooral gekeken en gefotografeerd.
Heerlijk toch!quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:03 schreef Prisha het volgende:
Die TT beschrijft echt mijn dag vandaag
quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:03 schreef Prisha het volgende:
Die TT beschrijft echt mijn dag vandaag
Ah ja, zo'n dagje helemaal niks doen is dan wel lekker. En ja, ik heb een bulldogje. Net even stukje met d'r gelopen. Dat moet dan weer welquote:
Anderen hebben ze gevangenquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:23 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Die van mij ook![]()
Had je nog mosselen gevangen gisteren?
yayyy puzzieeeequote:
Was het leuk geweest?quote:
Heel leuk eigenlijk. Heerlijke dag ook zo op het water. Mooie omgeving. Wind door de haren..zeer geslaagd. En ik denk wel mooie foto's gemaakt. Allemaal met scheve horizonquote:
Daar gaan we weerquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heel leuk eigenlijk. Heerlijke dag ook zo op het water. Mooie omgeving. Wind door de haren..zeer geslaagd. En ik denk wel mooie foto's gemaakt. Allemaal met scheve horizon
En engiequote:
Eerst die horizon rechttrekkenquote:
Ja al een tijdje hoor, alleen was ik stilletjes aan het juichenquote:
gewoon hardop hoor JUICHENquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja al een tijdje hoor, alleen was ik stilletjes aan het juichen
Ik kijk meequote:
Nouja als er beeld komt danquote:
jaquote:
ok JUICHquote:
Geen 30+ graden! Handjes in de lucht!quote:
23,5 hier, bijna weer de kachel aanquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:51 schreef engine het volgende:
[..]
Geen 30+ graden! Handjes in de lucht!![]()
De pantoffels kunnen weer van zolder gehaald wordenquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:52 schreef drakin het volgende:
[..]
23,5 hier, bijna weer de kachel aan
Ik heb mijn voeten op een warm kussentje, maar mijn eenhoornsloffen zijn ook in de buurtquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:54 schreef engine het volgende:
[..]
De pantoffels kunnen weer van zolder gehaald worden
Always be yourself....unless you can be a unicorn, then always be a unicornquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb mijn voeten op een warm kussentje, maar mijn eenhoornsloffen zijn ook in de buurt
psst unicorn kopen?quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Always be yourself....unless you can be a unicorn, then always be a unicorn
damn, de handel in unicorns is niet meer wat het geweest isquote:
Succes met de zaken dan maarquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:00 schreef drakin het volgende:
[..]
damn, de handel in unicorns is niet meer wat het geweest is
Maar we zitten in juich, draakjes en elfjes zijn ook te koop
Uiteraard.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Eet jij op woensdag dan ook altijd gehakt?
Ik doe mijn best, altijd!quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Succes met de zaken dan maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, altijd!
En tussen niks verkopen door is er heerlijke koffie
Je hebt groot gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je gaat hier nu toch niet de hele tijd je handel proberen te verkopen?quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Eenhoornsloffen zijn ¤18,99quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Gewoon verder scrollen en juichenquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je gaat hier nu toch niet de hele tijd je handel proberen te verkopen?
Sorry maar ik heb daar niet zo'n behoefte aan
Nee maar in 40+ deed je dat ook, en ik vind dat wat opdringerigquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee ik drink koffie en zeg wat ik aan heb als het kouder wordt.
Dat is wel hele gekke nasi danquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:04 schreef aloa het volgende:
Zondag Nasidag. Al eet ik vandaag witlof.
Was altijd nasi op zondag. Maar verandering van spijs doet eten.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is wel hele gekke nasi dan
Ja truequote:Op zondag 23 augustus 2020 17:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Was altijd nasi op zondag. Maar verandering van spijs doet eten.
Wat jij wilquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hey aloa![]()
![]()
Of moet ik Calimero zeggen![]()
Daar gaat het dus juist helemaal niet omquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:07 schreef drakin het volgende:
We maken wel weer reclame voor de grote jongens, allemaal naar bol marktplaats en amazon want die hebben nog miljoenen nodig
Ik zeg aloa , maar ik krijg er wel herinneringen uit mijn kindertijd vanquote:
Op zich verstandig, ik word er alleen echt ziek van dus voor mij helaas geen optiequote:Op zondag 23 augustus 2020 17:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wat meer vis gaan eten. ipv vlees.
Idd ja, ik keek dat ook altijdquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zeg aloa , maar ik krijg er wel herinneringen uit mijn kindertijd van![]()
Van vis?quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Op zich verstandig, ik word er alleen echt ziek van dus voor mij helaas geen optie
quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hey aloa![]()
![]()
Of moet ik Calimero zeggen![]()
Ben je een Calimeroquote:
Apart. Hoe kan dat dan?quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik word ziek van vis....gelukkig niet van vlees
Ik is groot en jij bent kleinquote:
zeeziek denk ikquote:
ik zie nu je UI pasquote:
en da's niet eerlijkquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik is groot en jij bent klein![]()
Of was het precies andersom
Heb verder eigenlijk nauwelijks last, behalve van vis danquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Oke. Zit denk ik niet in veel producten.
Ik ben al zo kippigquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:15 schreef aloa het volgende:
Plaatje is verkleind, maar staat een AJAX tekst op
we hebben geluidquote:
Kan je ook niet lezen zo klein.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:15 schreef aloa het volgende:
Plaatje is verkleind, maar staat een AJAX tekst op
Jaaah die tekstquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan je ook niet lezen zo klein.
[ afbeelding ]
Ik heb de ultieme gif. Het is een gif maar beweegt zo langzaam dat niemand het opvalt dat het een gif isquote:
Ik zie het nu iddquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb de ultieme gif. Het is een gif maar beweegt zo langzaam dat niemand het opvalt dat het een gif is
Jouw gifquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb de ultieme gif. Het is een gif maar beweegt zo langzaam dat niemand het opvalt dat het een gif is
Hee Groot beweegtquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Willen ook nog deze week een hop test doen hoor ikquote:
Van welke film is dat?quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:32 schreef Prisha het volgende:
ja heel subtiel maar..Groot beweegt![]()
[ link | afbeelding ]
Echt hoorquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:31 schreef engine het volgende:
[..]
Willen ook nog deze week een hop test doen hoor ikEcht bizar hoe snel ze gaan.
Guardians of the Galaxy IIquote:
Marvelquote:
Ik heb een marvel marathon gehad met mijn zoon dit jaar, eindelijk tiener groot gezienquote:
Dat wel jaquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Marvel
als je dát niks zegt dan moet ik klappen komen geven
Tiener Groot is vooral geïnteresseerd in zijn gameboyquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb een marvel marathon gehad met mijn zoon dit jaar, eindelijk tiener groot gezien![]()
Maar die uit GOTG2 is het leukste
En je ziet hem niet eens veel in de filmquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Tiener Groot is vooral geïnteresseerd in zijn gameboy
Nee omdat het een Avengers film is, geen GOTG. Dus ja, iedereen krijgt dan maar een beetje schermtijd. De één iets meer dan de andere.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:40 schreef drakin het volgende:
[..]
En je ziet hem niet eens veel in de film
quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Marvel
Marvel?quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Marvel
In deel 2 had Groot gewoon een hoofdrolquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee omdat het een Avengers film is, geen GOTG. Dus ja, iedereen krijgt dan maar een beetje schermtijd. De één iets meer dan de andere.
jij weet dat bestquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:43 schreef drakin het volgende:
[..]
In deel 2 had Groot gewoon een hoofdrol
quote:
Het trilt zo lekkerquote:
quote:
Ik vind het mooi dat ze benadrukken dat mensen het krap hebben en dat mensen zich vooral niet verplicht moeten voelen om geld te doneren. En je hoort aan ze dat ze dat ook oprecht menenquote:
Ik merk het, ben flink moe geworden van het niks doenquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah ja, zo'n dagje helemaal niks doen is dan wel lekker. En ja, ik heb een bulldogje. Net even stukje met d'r gelopen. Dat moet dan weer wel
Er wordt anders toch best veel gedoneerd als ik dat zo ziequote:Op zondag 23 augustus 2020 17:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het mooi dat ze benadrukken dat mensen het krap hebben en dat mensen zich vooral niet verplicht moeten voelen om geld te doneren. En je hoort aan ze dat ze dat ook oprecht menen
Ik vind hun echt oprecht overkomen![]()
Daar juichen we voorquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:58 schreef engine het volgende:
Er zijn dagen dat mensen geen 250 dollar naar mij overmaken
Van niks doen kun je best moe wordenquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik merk het, ben flink moe geworden van het niks doen
Jij hebt nog een hond die je uit moet laten.
nog 5 a 6 minuten zei hijquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het mooi dat ze benadrukken dat mensen het krap hebben en dat mensen zich vooral niet verplicht moeten voelen om geld te doneren. En je hoort aan ze dat ze dat ook oprecht menen
Ik vind hun echt oprecht overkomen![]()
Is wel vanalles gaande nu hequote:
ja! Wachten op de sirene...terwijl je weet dat ie komt schrik ik me altijd kapot als ie ineens gaatquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja! Wachten op de sirene...terwijl je weet dat ie komt schrik ik me altijd kapot als ie ineens gaat
WAKKER WORDEN PUZZIEEEquote:
ja dat welquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:53 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dat ook weer niet. Maar je word er wel wakker van..enthousiasme ook dan
Hopelijk wordt ze wakker van de sirene straksquote:
Kan toch niet lang meer duren zou je denken....al zo lang aan het ventenquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hopelijk wordt ze wakker van de sirene straks
kan elk minuut gebeuren denk ik nu.quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:03 schreef engine het volgende:
[..]
Kan toch niet lang meer duren zou je denken....al zo lang aan het venten
@puzziepiequote:Op zondag 23 augustus 2020 19:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
kan elk minuut gebeuren denk ik nu.
@:puzziepie PUUUZZZIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE WAKKEERRRRRRRR WORDUUUHHHHHHHHHHH
Thunderstorms?quote:
Ik heb geen idee waarom. Geluid uit gezet. Maar is nog veel tijd vandaag. Zal het vannacht wel weer missenquote:
Té subtielquote:
Dat is bij puzz wel nodig...ze is nog steeds niet wakkerquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja....je hebt katten die gewoon óp je hoofd springen
Of mee opgestegen?quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is bij puzz wel nodig...ze is nog steeds niet wakker
zonder mij??? Neequote:
quote:
jaquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik volg het totaal niet hoor ha ha, maar puzzie postte enthousiast en nu is ze kwijt
quote:
Moeten we al zorgen gaan maken?quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:27 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Misschien is puzzie haar eigen hop test aan het doen
Puzzie alert uitgeven misschien?quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
[..]
Moeten we al zorgen gaan maken?
Nou als dit nog niet werktquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
PIIEWWWWW PIEEUWWWW BLEEEEP BLEEEEEEP
Puzzie alert! Puzzie alert
BLEEEEPPPPPP
@:puzziepie
quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou als dit nog niet werkt
Jaaa dat was een heerlijk seizoen!quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:38 schreef Prisha het volgende:
Ach ja het is toch uitgesteld.
@:Cinderelladreamer had je nou nog ER NL vs Belgie gezien afgelopen winter?
Ahwquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ik was aan het zoeken maar kan haar ook niet vinden. Even uitrusten.
[ afbeelding ]
ahhh dus toch. Ik wist het even niet meer. Jaaaaaa was tof he!quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jaaa dat was een heerlijk seizoen!
Was leuker dan met BN'ers in elk gevalquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
ahhh dus toch. Ik wist het even niet meer. Jaaaaaa was tof he!
BN'ersquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Was leuker dan met BN'ers in elk geval
Inderdaad!quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:43 schreef engine het volgende:
[..]
BN'ers![]()
Echt een armoede van al die tv programma's. Met gewone mensen is leuker.
ja echt hequote:Op zondag 23 augustus 2020 19:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Was leuker dan met BN'ers in elk geval
En zichzelf ook mega serieus nemenquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zeker met die "oh kijk mij leuk vloggen" BN'ers
Alsof het een prestatie van wereldformaat isquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zeker met die "oh kijk mij leuk vloggen" BN'ers
Het is vooral de discipline om het ook te doen denk ik. Ik heb het geprobeerd een keertje maar dat ging hem niet worden. Gedoe allemaal.quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:57 schreef engine het volgende:
[..]
En zichzelf ook mega serieus nemenalsof het zo moeilijk is om wat filmpjes op internet te zetten.
Dat is het zeker ook. Ik heb enzo knol een tijdje een beetje gevolgd...vond het interessant om te zien dat zoveel mensen daar naar keken. Maar die filmpjes waren eigenlijk gewoon heel simpel...dagelijkste activiteiten.quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het is vooral de discipline om het ook te doen denk ik. Ik heb het geprobeerd een keertje maar dat ging hem niet worden. Gedoe allemaal.
Ik ging 3 jaar geleden met mijn broer op weg om de zonsverduistering te zien. Ik wilde onze jacht op de zonsverduistering vloggen. Maar het lukte me niet de discipline op te brengen dat steeds te vloggen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is het zeker ook. Ik heb enzo knol een tijdje een beetje gevolgd...vond het interessant om te zien dat zoveel mensen daar naar keken. Maar die filmpjes waren eigenlijk gewoon heel simpel...dagelijkste activiteiten.
Wat voor filmpjes maakte je dan?
Echt wel!! Maar wat ik bedoel is dat je wel zonder dat je hoeft te doneren kan mee chatten bij NSF, bij LabPadre kan je alleen mee chatten als je betalend lid bent. En dt heeft NSF juist heel bewust niet .quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:58 schreef engine het volgende:
[..]
Er wordt anders toch best veel gedoneerd als ik dat zo zie
Ah op die manierquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ging 3 jaar geleden met mijn broer op weg om de zonsverduistering te zien. Ik wilde onze jacht op de zonsverduistering vloggen. Maar het lukte me niet de discipline op te brengen dat steeds te vloggen.
IK moest tussendoor ff naar mijn kleindochter ,heb daar de stream meegekeken maar het ging niet door zag ik.quote:
Ja dat is wel leuk. Wist dat eigenlijk niet.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt wel!! Maar wat ik bedoel is dat je wel zonder dat je hoeft te doneren kan mee chatten bij NSF, bij LabPadre kan je alleen mee chatten als je betalend lid bent. En dt heeft NSF juist heel bewust niet .
Iedereen moet mee kunnen praten is hun instelling. En dat vind ik tof
we hadden een PUZZIE ALERT uitgezet. We waren bezorgd.quote:
Als ik het bij kan houden welquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is wel leuk. Wist dat eigenlijk niet.
Chat je ook mee dan?
Is leuk om te zien ja. Ik voel me wat dat betreft wel verbonden met nederlandersquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als ik het bij kan houden wel![]()
Vaak vragen ze waar iedereen vandaan komt en dan zie je een hele waslijst voorbij komen
Er zijn verbazingwekkend veel Nederlanders die NSF volgen en bekijken, dat wordt ook vaak gezegd maar kan je ook zien, best wel grappig dat Nederlanders dit zo volgen
Ik wilde ook helemaal niet weg , zat helemaal klaar voor de test, maar ik kwam er vandaag pas achter dat de test vandaag was , hij zou eigenlijk morgen zijn . En ik had al afgesproken om ff langs te komenquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
we hadden een PUZZIE ALERT uitgezet. We waren bezorgd.
Ik trek hem weer in. Kleindochter...awwwww...puzz
ha nee. Er kwam onweer aan en zo.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wilde ook helemaal niet weg , zat helemaal klaar voor de test, maar ik kwam er vandaag pas achter dat de test vandaag was , hij zou eigenlijk morgen zijn . En ik had al afgesproken om ff langs te komen
Ik heb geluk want niets gemist
quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is leuk om te zien ja. Ik voel me wat dat betreft wel verbonden met nederlanders
Ik chat niet mee verder ofzo maar klopt wel jaquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als ik het bij kan houden wel![]()
Vaak vragen ze waar iedereen vandaan komt en dan zie je een hele waslijst voorbij komen
Er zijn verbazingwekkend veel Nederlanders die NSF volgen en bekijken, dat wordt ook vaak gezegd maar kan je ook zien, best wel grappig dat Nederlanders dit zo volgen
Jaaahh!! Dinsdag ga ik weer naar haar toequote:Op zondag 23 augustus 2020 20:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha nee. Er kwam onweer aan en zo.
Alles goed met de kleine?
quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ik chat niet mee verder ofzo maar klopt wel jaopvallend veel nederlanse namen.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb mijn voeten op een warm kussentje, maar mijn eenhoornsloffen zijn ook in de buurt
quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:00 schreef drakin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je gaat hier nu toch niet de hele tijd je handel proberen te verkopen?
Sorry maar ik heb daar niet zo'n behoefte aan
quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee maar in 40+ deed je dat ook, en ik vind dat wat opdringerig
quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:07 schreef drakin het volgende:
We maken wel weer reclame voor de grote jongens, allemaal naar bol marktplaats en amazon want die hebben nog miljoenen nodig
Ik ben benieuwd of ze dat in CUL ook doetquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar gaat het dus juist helemaal niet om
Flauw
Ben jij al Oma?quote:
Sinds 2 maandenquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik ben benieuwd of ze dat in CUL ook doetIk denk het niet.... maar ik ga eens opletten
![]()
[..]
Ben jij al Oma?Ik dacht dat jij een jonkie was
![]()
GrappigIk weet niet waarom dat dacht trouwens
eyy Fannquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah.... ik heb nu een beter beeld![]()
Ik ben stokoud![]()
![]()
Welneequote:Op zondag 23 augustus 2020 21:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah.... ik heb nu een beter beeld![]()
Ik ben stokoud![]()
![]()
Ik wist het ook niet. Toevallig puzzie hier gevonden en ben blijven hangenquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoi Pris! Ik wist niet eens dat deze SC bestond![]()
misschien omdat ik nu een Abo heb?Géén idee
Nee want die heb ik nietquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoi Pris! Ik wist niet eens dat deze SC bestond![]()
misschien omdat ik nu een Abo heb?Géén idee
Ah....... Nou ik ben blij dat deze SC heb gevonden is weer iets andersquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet. Toevallig puzzie hier gevonden en ben blijven hangen
quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ja wel ouder dan jijmaar maakt niet uit
Nee doe maar nietquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zal je maar geen oudje noemen![]()
werd eens tijdquote:
Ik heb het gemerkt ja. Rond 19:00 uur lag ik al te gapen en als een luie kat in mijn stoel te zittenquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Van niks doen kun je best moe worden
quote:
Is er nog actie? Ik heb de stream na het detanken afgezet.quote:
Weer detankenquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:47 schreef engine het volgende:
[..]
Is er nog actie? Ik heb de stream na het detanken afgezet.
Dat ben jijquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:30 schreef stokj het volgende:
Wie is die ventje in het blauw nou...komt me bekend voor...
Hey puzziequote:
Ja dat dusquote:
Ja heel gaafquote:
Echt wel!! Ik was alleen in slaap gevallenquote:Op maandag 24 augustus 2020 09:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ja heel gaaf
Static fire zag er ook weer spectaculair uit!
Ik ookquote:Op maandag 24 augustus 2020 09:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt wel!! Ik was alleen in slaap gevallen![]()
![]()
Als het maar geen natte drap sneeuw isquote:
Ik was gisteravond voor de stream (op mijn bureaustoel) in slaap gevallenquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt wel!! Ik was alleen in slaap gevallen![]()
![]()
Eerst maar eens opstaanquote:Op maandag 24 augustus 2020 10:08 schreef puzziepie het volgende:
Vandaag is gewoon genieten van het weer
Ik moest er vanmorgen heeeel vroeg uit zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |