psst unicorn kopen?quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Always be yourself....unless you can be a unicorn, then always be a unicorn
damn, de handel in unicorns is niet meer wat het geweest isquote:
Succes met de zaken dan maarquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:00 schreef drakin het volgende:
[..]
damn, de handel in unicorns is niet meer wat het geweest is
Maar we zitten in juich, draakjes en elfjes zijn ook te koop
Uiteraard.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Eet jij op woensdag dan ook altijd gehakt?
Ik doe mijn best, altijd!quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Succes met de zaken dan maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, altijd!
En tussen niks verkopen door is er heerlijke koffie
Je hebt groot gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je gaat hier nu toch niet de hele tijd je handel proberen te verkopen?quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:00 schreef drakin het volgende:
[..]
damn, de handel in unicorns is niet meer wat het geweest is
Maar we zitten in juich, draakjes en elfjes zijn ook te koop
Eenhoornsloffen zijn ¤18,99quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Gewoon verder scrollen en juichenquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je gaat hier nu toch niet de hele tijd je handel proberen te verkopen?
Sorry maar ik heb daar niet zo'n behoefte aan
Nee maar in 40+ deed je dat ook, en ik vind dat wat opdringerigquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee ik drink koffie en zeg wat ik aan heb als het kouder wordt.
Dat is wel hele gekke nasi danquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:04 schreef aloa het volgende:
Zondag Nasidag. Al eet ik vandaag witlof.
Was altijd nasi op zondag. Maar verandering van spijs doet eten.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is wel hele gekke nasi dan
Ja truequote:Op zondag 23 augustus 2020 17:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Was altijd nasi op zondag. Maar verandering van spijs doet eten.
Wat jij wilquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hey aloa![]()
![]()
Of moet ik Calimero zeggen![]()
Daar gaat het dus juist helemaal niet omquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:07 schreef drakin het volgende:
We maken wel weer reclame voor de grote jongens, allemaal naar bol marktplaats en amazon want die hebben nog miljoenen nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |