nog 5 a 6 minuten zei hijquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het mooi dat ze benadrukken dat mensen het krap hebben en dat mensen zich vooral niet verplicht moeten voelen om geld te doneren. En je hoort aan ze dat ze dat ook oprecht menen
Ik vind hun echt oprecht overkomen![]()
Is wel vanalles gaande nu hequote:
ja! Wachten op de sirene...terwijl je weet dat ie komt schrik ik me altijd kapot als ie ineens gaatquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja! Wachten op de sirene...terwijl je weet dat ie komt schrik ik me altijd kapot als ie ineens gaat
WAKKER WORDEN PUZZIEEEquote:
ja dat welquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:53 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dat ook weer niet. Maar je word er wel wakker van..enthousiasme ook dan
Hopelijk wordt ze wakker van de sirene straksquote:
Kan toch niet lang meer duren zou je denken....al zo lang aan het ventenquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hopelijk wordt ze wakker van de sirene straks
kan elk minuut gebeuren denk ik nu.quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:03 schreef engine het volgende:
[..]
Kan toch niet lang meer duren zou je denken....al zo lang aan het venten
@puzziepiequote:Op zondag 23 augustus 2020 19:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
kan elk minuut gebeuren denk ik nu.
@:puzziepie PUUUZZZIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE WAKKEERRRRRRRR WORDUUUHHHHHHHHHHH
Thunderstorms?quote:
Ik heb geen idee waarom. Geluid uit gezet. Maar is nog veel tijd vandaag. Zal het vannacht wel weer missenquote:
Té subtielquote:
Dat is bij puzz wel nodig...ze is nog steeds niet wakkerquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja....je hebt katten die gewoon óp je hoofd springen
Of mee opgestegen?quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is bij puzz wel nodig...ze is nog steeds niet wakker
zonder mij??? Neequote:
quote:
jaquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik volg het totaal niet hoor ha ha, maar puzzie postte enthousiast en nu is ze kwijt
quote:
Moeten we al zorgen gaan maken?quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:27 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Misschien is puzzie haar eigen hop test aan het doen
Puzzie alert uitgeven misschien?quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
[..]
Moeten we al zorgen gaan maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |