Koester dat soort herinneringen. Als je hem nu zou tegenkomen zou je hem geen hand mogen gevenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:40 schreef Prisha het volgende:
Ik zag net een herinnering voorbij komen. Het is een jaar geleden dat ik André Kuipers heb ontmoet (en de hand mocht schudden...én samen op de foto). Dat was wel heel bijzonder
Hou je van Star Trek?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik zweefde helemaal! Space groupie wel
ja inderdaadquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Koester dat soort herinneringen. Als je hem nu zou tegenkomen zou je hem geen hand mogen geven
ja! Vooral classic en tngquote:
quote:
ohhh medeliefhebber! Nice!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:45 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Prachtig hé. VOY vind ik ook nog leuk. De rest een beetje saai-ig. Discovery gaat wel.
Vooral de films met de Classic en TNG crew zijn leuk. Jammer dat er nooit een VOY film is geweest.
Ik kan daar zo boos om worden als ik zie dat ze gaan knoeien met de timeline. Zoals die relatie met Uhura en Spock. Gewoon een parodie. Lange tijd wou ik de laatste films met de jonge Kirk niet zien omdat het toch allemaal zondigde met de verhaallijn. Maar ik had het alsnog gekeken en zonder die timeline is het op zicht wel een leuke film. Maar als je kritisch naar de geschiedenis kijkt...quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
ohhh medeliefhebber! Nice!![]()
Ik heb tijdje geleden een leuke docu op Netflix gezien. Dat waren interviews met alle captains. Was echt een geweldige docu.
En ja, VOY vond ik ook nog ok en daarna niet zo.
Die laatste films in de Kelvin timeline vond ik ook wel leuk. Alleen soms had ik het gevoel dat er iets niet klopte. Zoals de Uhura en Spock relatie. Dat klopte gewoon écht niet.
Ja! Dan klopt het dus niet. Ik probeer het dus maar te zien als op zich staande films, dan zijn ze wel leuk. Maar dan toch...die dingen die niet kloppen vind ik irritant.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik kan daar zo boos om worden als ik zie dat ze gaan knoeien met de timeline. Zoals die relatie met Uhura en Spock. Gewoon een parodie. Lange tijd wou ik de laatste films met de jonge Kirk niet zien omdat het toch allemaal zondigde met de verhaallijn. Maar ik had het alsnog gekeken en zonder die timeline is het op zicht wel een leuke film. Maar als je kritisch naar de geschiedenis kijkt...
Als ik de mogelijkheid heb dan kijk ik met de kerstdagen alle Harry Potter en Star Trek films terug. Prachtig om te zien.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja! Dan klopt het dus niet. Ik probeer het dus maar te zien als op zich staande films, dan zijn ze wel leuk. Maar dan toch...die dingen die niet kloppen vind ik irritant.
Ik heb een Enterprise die je in de kerstboom kan hangen. Dan doe je een lampje van je kerstlampjes erin en dan gaan lampjes knipperen
Nee geen games.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Als ik de mogelijkheid heb dan kijk ik met de kerstdagen alle Harry Potter en Star Trek films terug. Prachtig om te zien.
HAHA wel grappig zoiets, zo een Enterprise die in je kerstboom hangt.
Speel je games zoal Star Trek Online?
Oei, dat is een lastige. Ik denk dat ik de leukste films 'TOS The Undiscovered County' en ' TNG First Contact' vind. Wat is jouw favoriet?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee geen games.
Heb je een favoriet qua films?
TOS The Wrath of Khan en TNG First Contact.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Oei, dat is een lastige. Ik denk dat ik de leukste films 'TOS The Undiscovered County' en ' TNG First Contact' vind. Wat is jouw favoriet?
Klopt, Voyage Home is wel grappig. The Wrath of Khan is ook wel mooi, stukje geschiedenis tussen Kirk en Khan.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
TOS The Wrath of Khan en TNG First Contact.
Hoewel die met die walvissen was ook wel geinig. Zat wat humor in. Voyage Home.
Jawel, avondinlichtingen doorlezen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ah toch nog iemand wakker
Ben je nog niet door al die waterijsjes heen?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Jawel, avondinlichtingen doorlezen.
Wou eigenlijk Interstellar op Netflix gaan kijken maar er is niet echt iets te snacken (behalve waterijs).
Had gisteren een nieuwe lading gehaaldquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben je nog niet door al die waterijsjes heen?![]()
Lekkerbekkiequote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Had gisteren een nieuwe lading gehaaldvooral die Lipton green tea ijs en Coolbest mango dream ijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |