Vanaf nu sta ik hier bekend als een tokkiequote:Op zondag 23 augustus 2020 13:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou nou zeg...straf jij jezelf niet al te streng?
Maar wel een lieve tokkie, welkom terug!quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:46 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Vanaf nu sta ik hier bekend als een tokkie
Meh ik vind het beetje kinderachtig allemaal. Weer een forum dat ik maar negeer en niet meer heen gaquote:Op maandag 24 augustus 2020 13:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar wel een lieve tokkie, welkom terug!
Sfeer is inderdaad vrij matig laatste weken...quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:56 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Meh ik vind het beetje kinderachtig allemaal. Weer een forum dat ik maar negeer en niet meer heen ga
Ik heb nu al een aantal fora op mijn zwarte lijst staan.quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Sfeer is inderdaad vrij matig laatste weken...
Zo erg ja?quote:Op maandag 24 augustus 2020 14:00 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik heb nu al een aantal fora op mijn zwarte lijst staan.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:46 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Vanaf nu sta ik hier bekend als een tokkie
Best wel grappig omdat jij je schilderijtjes in elk topic liep te spammen totdat iemand er iets over zei. Kap eens met ditquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik ben benieuwd of ze dat in CUL ook doetIk denk het niet.... maar ik ga eens opletten
![]()
[..]
Ben jij al Oma?Ik dacht dat jij een jonkie was
![]()
GrappigIk weet niet waarom dat dacht trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |