SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Algemeen: https://www.uefa.com/uefachampionsleague/
* Coëfficiënten: https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2019.html
Dit is het algemene Champions League topic. 'We gaan beginnen!', in Pauw-voice.
Barça ligt eruit helaas, u kunt schakelen naar op1.
[ Bericht 2% gewijzigd door De_Kraam op 23-08-2020 22:34:41 ]Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Is Hart van Nederland er zelfs op zondag?quote:
Natuurlijk, er is vandaag tenslotte geprotesteerd in Den Haag.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Hart van Nederland er zelfs op zondag?
Ja, de provincialen willen ook op zondag gehoord worden.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Hart van Nederland er zelfs op zondag?
Panklare balletjes. Ik krijg er trek van.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:30 schreef bombmannl het volgende:
Dat middenveld van P$G is gewoon ondermaats. En dan met 3 van die ego-trippers voorin. Ze missen een Thiago die die balletjes pan-klaar neerlegt
PSG mist de kansen die ze krijgen.quote:
Picsquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Opgezocht wie de laatste juffrouw van Neymar is dankzij Sierd
Nee. Ieder risico dat PSG wint moet worden uitgesloten wat mij betreft.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:32 schreef leolinedance het volgende:
Verlengingenot zou wel lekker zijn
Heb je zijn zoontje ook gezien? Zeer bijzondere verschijning.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Opgezocht wie de laatste juffrouw van Neymar is dankzij Sierd
Heeft vandaag wat harde voeten.quote:
Hij is het aan z'n stand verplicht er vandaag een te maken.quote:
http://voetbalacademie.nl/training/de-trainers/julian-jenner/quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wiel Sjoerver methode voor iedere stijve hark
Hangt echt in de lucht..quote:
watquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
Ben blij dat we na vandaag even af zijn van die kk CL
''Hoe kan je raar bewegen met je benen''quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
http://voetbalacademie.nl/training/de-trainers/julian-jenner/
Eerste helft was best nice.. Tweede helft wel minder.quote:
Nou, nee.quote:
Eensquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:39 schreef Caland het volgende:
Ik vind het maar een waardeloze finale.
Niet finale-waardigquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:39 schreef Caland het volgende:
Gewoon doordrinken.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:39 schreef Caland het volgende:
Niet iedereen heeft een snor zoals ik.quote:
zn opa was fout in de oorlogquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:41 schreef -XOR- het volgende:
Gnabry is bruin, maar heeft toch een echte moffenkop.
Picsquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een snor zoals ik.
Laatste minuut van gezien toen ik de kroeg binnenliep.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:41 schreef De_Kraam het volgende:
De Sevilla Cup vinale was een stuk leuker.
Boateng heeft dat ook een beetje.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:41 schreef -XOR- het volgende:
Gnabry is bruin, maar heeft toch een echte moffenkop.
sowquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Laatste minuut van gezien toen ik de kroeg binnenliep.
Leuke anekdotequote:Op zondag 23 augustus 2020 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Laatste minuut van gezien toen ik de kroeg binnenliep.
Caland en ik vinden dit een leuke.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:44 schreef RipCity het volgende:
Dit is wel humor
https://www.instagram.com/p/CEPt0MGAxFP/?igshid=msnsjy6db6q0
3 corners een pingelquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:45 schreef leolinedance het volgende:
9 gele kaarten is een pingel toch?
Ziet er sneu uit idd.quote:
😂😂😂😂😂😂quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Caland en ik vinden dit een leuke.
Ik ontmoette eerder die avond een rondzwervende dude uit Litouwen, die ging mee naar openluchtconcertje. Daarna ging ie mee stappen. Toen nog slaapzak geregeld, heeft ie in mijn tuin geslapen op mijn luchtbedquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ontmoette eerder die avond een rondzwervende dude uit Litouwen, die ging mee naar openluchtconcertje. Daarna ging ie mee stappen. Toen nog slaapzak geregeld, heeft ie in mijn tuin geslapen op mijn luchtbed
Benzema is juist niet overschat.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:47 schreef Mani89 het volgende:
Mbappeee doet me denken aan Benzema, ook zo'n vreselijk overschatte spits.
90+6*quote:
Dacht ik alquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Caland en ik vinden dit een leuke.
Waarom mag zo'n beperkte speler dan al 20 jaar in de spits van Real spelen?quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Benzema is juist niet overschat.
Volgende ochtend was ie zeker weg en je portemonnee ook.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ontmoette eerder die avond een rondzwervende dude uit Litouwen, die ging mee naar openluchtconcertje. Daarna ging ie mee stappen. Toen nog slaapzak geregeld, heeft ie in mijn tuin geslapen op mijn luchtbed
quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:47 schreef Mani89 het volgende:
Mbappeee doet me denken aan Benzema, ook zo'n vreselijk overschatte spits.
Geluk dat je niet bent vermoordquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Veteranen team met Jantje V.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zo goed als zeker bij Benfica inmiddels.
Ooit was dat een groot talentquote:
Waarom denk je dat ik hem buiten liet slapen. Maar nee, heb alles nog.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgende ochtend was ie zeker weg en je portemonnee ook.
Wel respect. Niet jankend over de vloer en krampen en andere onzin. Wat PSG wel gedaan had.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:49 schreef silverhill het volgende:
Bayern speelt de wedstrijd wel een beetje op de Hollandse School uit. Massaal risico.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Toch wel erg als je stormram een mislukte Schalleke spits is
Waar gaan we wielrennen?quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:50 schreef Mani89 het volgende:
De wedstrijd is zo saai dat iedereen het stadion al heeft verlaten. Gelukkig gaan we morgen weer wielrennen.
Ieder team heeft een Luukinho nodig.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Toch wel erg als je stormram een mislukte Schalleke spits is
Dan blijf ik morgen thuis, de vorige keer had ik zo'n mongool op mijn voorruitquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:50 schreef Mani89 het volgende:
De wedstrijd is zo saai dat iedereen het stadion al heeft verlaten. Gelukkig gaan we morgen weer wielrennen.
Braddie is al onderweg.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:50 schreef Mani89 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:51 schreef bombmannl het volgende:
Braziliaantjes van P$G worden viesmad
quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:52 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Braddie is al onderweg.
[ afbeelding ]
Weer gelachenquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:52 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Braddie is al onderweg.
[ afbeelding ]
Doen ook weer geen toppers mee zeker?quote:
Mooi gezegdquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:52 schreef VeX- het volgende:
Dit is toch heerlijk jongens. Traditieclubs die laten zien dat het geld niet alles overheerst. Het voetbal overwint vandaag. Een belangrijke overwinning dat mogen we wel zeggen.
Van der Poel rijdt de wegwedstrijd.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doen ook weer geen toppers mee zeker?
Bayern bedankt. Bayern bedankt. Bayern, Bayern, Bayern bedankt!quote:
Had nooit het gevoel dat PSG nog ging scoren. Dat is geen teamquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet per se een heel verdiende overwinning op basis van vandaag, maar gelukkig was Bayern het dan die hier een beetje vies wonnen.
Je bent iets op het spoorquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:54 schreef KingRoland het volgende:
En niemand die het heeft hoe Lucky PSG was met de lotingen
tering zeg
Kuilen graven.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:55 schreef El-Stinho het volgende:
Hoe gaan we dit vieren? Fietsen jatten? Bratwurst eten?
Bayern zit in de top 10 van ploegen die met het meeste geld smijten, wat een onzinreactiequote:Op zondag 23 augustus 2020 22:52 schreef VeX- het volgende:
Dit is toch heerlijk jongens. Traditieclubs die laten zien dat het geld niet alles overheerst. Het voetbal overwint vandaag. Een belangrijke overwinning dat mogen we wel zeggen.
quote:
Omdat Frankrijk aan het janken isquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:54 schreef Mani89 het volgende:
Hoe kan je nou juichen na zo'n grafwedstrijd.
Kuilen gravenquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:55 schreef El-Stinho het volgende:
Gelijk vergeten en morgen weer echte sport kijken.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:55 schreef El-Stinho het volgende:
Jij bent vast een blij mens.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bayern bedankt. Bayern bedankt. Bayern, Bayern, Bayern bedankt!
Rip ouders Tenorman.quote:
Was idd niet om aan te gluren die aanval van PSG.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:55 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Had nooit het gevoel dat PSG nog ging scoren. Dat is geen team
quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:56 schreef TomWaits het volgende:
Jammer, PSG was duidelijk de betere en sportievere ploeg.
actquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:54 schreef KingRoland het volgende:
En niemand die het heeft hoe Lucky PSG was met de lotingen
tering zeg
Nou bayern heeft nog een hoop zelf opgeleide spelers. P$G koopt alles bij elkaar. Maar dat zie je ook wel, allemaal losse bv-tjes zijn dat, geen teamquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:55 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Bayern zit in de top 10 van ploegen die met het meeste geld smijten, wat een onzinreactie
Hij is Monaco-coach.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niko Kovac komt niet echt snel meer aan de bak lijkt me...
o jee wat kut ditquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:53 schreef KingRoland het volgende:
BAYERN!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ook minderequote:Op zondag 23 augustus 2020 22:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er zijn leukere finales geweest
Vandaag nog gelijkgespeeldquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niko Kovac komt niet echt snel meer aan de bak lijkt me...
Blijer dan Neymar op dit moment.quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:58 schreef TomWaits het volgende:
Deze wedstrijd bewijst maar weer dat soms ook de zwakkere ploeg uit het toernooi kan winnen. Jammer, het was PSG en zeker Neymar gegund.
ACTquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:58 schreef TomWaits het volgende:
Deze wedstrijd bewijst maar weer dat soms ook de zwakkere ploeg uit het toernooi kan winnen. Jammer, het was PSG en zeker Neymar gegund.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |