quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:47 schreef Mani89 het volgende:
Mbappeee doet me denken aan Benzema, ook zo'n vreselijk overschatte spits.
Geluk dat je niet bent vermoordquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ontmoette eerder die avond een rondzwervende dude uit Litouwen, die ging mee naar openluchtconcertje. Daarna ging ie mee stappen. Toen nog slaapzak geregeld, heeft ie in mijn tuin geslapen op mijn luchtbed
Veteranen team met Jantje V.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zo goed als zeker bij Benfica inmiddels.
Ooit was dat een groot talentquote:
Waarom denk je dat ik hem buiten liet slapen. Maar nee, heb alles nog.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgende ochtend was ie zeker weg en je portemonnee ook.
Wel respect. Niet jankend over de vloer en krampen en andere onzin. Wat PSG wel gedaan had.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:49 schreef silverhill het volgende:
Bayern speelt de wedstrijd wel een beetje op de Hollandse School uit. Massaal risico.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Toch wel erg als je stormram een mislukte Schalleke spits is
Waar gaan we wielrennen?quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:50 schreef Mani89 het volgende:
De wedstrijd is zo saai dat iedereen het stadion al heeft verlaten. Gelukkig gaan we morgen weer wielrennen.
Ieder team heeft een Luukinho nodig.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Toch wel erg als je stormram een mislukte Schalleke spits is
Dan blijf ik morgen thuis, de vorige keer had ik zo'n mongool op mijn voorruitquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:50 schreef Mani89 het volgende:
De wedstrijd is zo saai dat iedereen het stadion al heeft verlaten. Gelukkig gaan we morgen weer wielrennen.
Braddie is al onderweg.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:50 schreef Mani89 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:51 schreef bombmannl het volgende:
Braziliaantjes van P$G worden viesmad
quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:52 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Braddie is al onderweg.
[ afbeelding ]
Weer gelachenquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:52 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Braddie is al onderweg.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |