Caland en ik vinden dit een leuke.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:44 schreef RipCity het volgende:
Dit is wel humor
https://www.instagram.com/p/CEPt0MGAxFP/?igshid=msnsjy6db6q0
3 corners een pingelquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:45 schreef leolinedance het volgende:
9 gele kaarten is een pingel toch?
Ziet er sneu uit idd.quote:
😂😂😂😂😂😂quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Caland en ik vinden dit een leuke.
Ik ontmoette eerder die avond een rondzwervende dude uit Litouwen, die ging mee naar openluchtconcertje. Daarna ging ie mee stappen. Toen nog slaapzak geregeld, heeft ie in mijn tuin geslapen op mijn luchtbedquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ontmoette eerder die avond een rondzwervende dude uit Litouwen, die ging mee naar openluchtconcertje. Daarna ging ie mee stappen. Toen nog slaapzak geregeld, heeft ie in mijn tuin geslapen op mijn luchtbed
Benzema is juist niet overschat.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:47 schreef Mani89 het volgende:
Mbappeee doet me denken aan Benzema, ook zo'n vreselijk overschatte spits.
90+6*quote:
Dacht ik alquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Caland en ik vinden dit een leuke.
Waarom mag zo'n beperkte speler dan al 20 jaar in de spits van Real spelen?quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Benzema is juist niet overschat.
Volgende ochtend was ie zeker weg en je portemonnee ook.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ontmoette eerder die avond een rondzwervende dude uit Litouwen, die ging mee naar openluchtconcertje. Daarna ging ie mee stappen. Toen nog slaapzak geregeld, heeft ie in mijn tuin geslapen op mijn luchtbed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |