Waar gaat de reis naar toe?quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Snert, hoop gemist al hoorde ik het wel.
Moest ff een korte vakantie boeken
Hij ging kegelen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat is er eigenlijk misgegaan bij de pit van Rinus? Zag het niet zo goed
Nou, hij raakte de box. Letterlijk. Met monteurs en al.quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat is er eigenlijk misgegaan bij de pit van Rinus? Zag het niet zo goed
Miste zijn box?
quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:35 schreef franklop het volgende:
En Munoz! Altijd goed voor een mooie P2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Jaquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Paspoort mee, want buitenland
Is alleen in NASCARquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:41 schreef franklop het volgende:
Krijgt Rinus nu rondje terug, omdat hij de eerste was met -2 laps?
Hij móet wel. En dan liefst gelijk een caution zodat je de hele lap cadeau krijgt.quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:41 schreef Peterselieman het volgende:
Rinus wil een rondje terugpakken
Nou dankjewelquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
En sorry, ging mis toen ik ff niet kon kijken
Ah ja, soms haal ik wat regels door elkaarquote:
Hoezo? Ik ben daarmee altijd in de warquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slecht moment voor een caution (voor Rinus)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |