Lekker, die gaat er altijd wel in.quote:Op zondag 23 augustus 2020 08:50 schreef Rob het volgende:
• E E N • B A K K I E • K O F F I E • D A N • M A A R • ? •
Lekker, ik eet altijd gewoon Griekse Yoghurt puur of met een beetje havermout.quote:Op zondag 23 augustus 2020 08:52 schreef Rob het volgende:
Ik ga straks ook aan de Yoghurt met noten en granen..
Ook lekker.
Ja die is nu wel koud.. en de mijne opquote:Op zondag 23 augustus 2020 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, die gaat er altijd wel in.
Hey ToTquote:
Wandelse, en tot latersssquote:
best idee everquote:Op zondag 23 augustus 2020 09:13 schreef Rob het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
HIer nu 21,5 voelde koud aan toen ik beneden kwam. Had beide ramen op kantel gezetquote:Op zondag 23 augustus 2020 09:03 schreef Rob het volgende:
hehehe 23 graden in huis
Het voelt fris aan
Ja in de lente zitten we lekker buiten met 20 graden, nu vinden we het brrrrquote:Op zondag 23 augustus 2020 09:06 schreef Rob het volgende:
Wel vreemd.
In de winter is het hier lekker warm met 20 graden.
Nu fris met 23
Acclimatiseren is ook een vak
Hey Schakelquote:
quote:
Hier is het iets meer brrr met 21. 5 Maar gaat wel naar beneden vandaag, vanavond denk ik verwarming aanquote:
Dat niet, hier nog zonquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is het iets meer brrr met 21. 5 Maar gaat wel naar beneden vandaag, vanavond denk ik verwarming aan![]()
Krijg bezoek en rond die tijd regen, maar alle ramen gaan open als er bezoek komt dus kan het helemaal lekker afkoelen. Gaan we allemaal lekker bbrrrrren
moet maar even danquote:Op zondag 23 augustus 2020 09:17 schreef ToT het volgende:
Ow, mevrouw ToT heeft de pc ff nodig, tot later!
gaat het bezoek om een vest of dekentje vragenquote:Op zondag 23 augustus 2020 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is het iets meer brrr met 21. 5 Maar gaat wel naar beneden vandaag, vanavond denk ik verwarming aan![]()
Krijg bezoek en rond die tijd regen, maar alle ramen gaan open als er bezoek komt dus kan het helemaal lekker afkoelen. Gaan we allemaal lekker bbrrrrren
Weer eens wat anders dan bbqenquote:
Zou maar zo kunnen Rob.quote:Op zondag 23 augustus 2020 09:18 schreef Rob het volgende:
[..]
gaat het bezoek om een vest of dekentje vragen
Ja een heulllll kleintje. Mogen maar 6 man binnen he.quote:
Het zal wel loslopen met kou denk ik..quote:Op zondag 23 augustus 2020 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen Rob.
Ik zet een lekker partypan op tafel met snacks, kunnen ze zich daar aan warmen
Ja, dat denk ik ook welquote:Op zondag 23 augustus 2020 09:25 schreef Rob het volgende:
[..]
Het zal wel loslopen met kou denk ik..
Wel lekker windje.
ik ga een beetje vaart maken zo
Qua wind wel zo te zien.quote:Op zondag 23 augustus 2020 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel
Fijne vaart , tis er mooi weer voor (althans dat denk ik)
Ja ze zitten er de laatste tijd helemaal vaak naastquote:Op zondag 23 augustus 2020 09:29 schreef Rob het volgende:
[..]
Qua wind wel zo te zien.
Wel bui af en toe maar dan hoop ik net bij Batavia land te zijn met deze wind.
Alleen kijken of het op water in wrkelijkheid ook zo is. Want soms zitten ook de weermannen/vrouwen er naast of is de verwachting van de route die wil nemen net even anders.
Maar ik ga mij in ieder geval vermaken
klinkt goed man! hopelijk ook lekker rustig op het waterquote:Op zondag 23 augustus 2020 09:29 schreef Rob het volgende:
[..]
Qua wind wel zo te zien.
Wel bui af en toe maar dan hoop ik net bij Batavia land te zijn met deze wind.
Alleen kijken of het op water in wrkelijkheid ook zo is. Want soms zitten ook de weermannen/vrouwen er naast of is de verwachting van de route die wil nemen net even anders.
Maar ik ga mij in ieder geval vermaken
quote:Op zondag 23 augustus 2020 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze zitten er de laatste tijd helemaal vaak naast
Gisteren krijg ik een melding langere tijd regen hier om 8.45 uur S"s middags nog geen druppel gezien.
WIl ik weg kijk ik nog een keer, blijft het droog
En je raad het al.......regen onder weg![]()
Veel vermaak, dat is het belangrijkste
Tot laters en een behouden vaart![]()
tnxquote:Op zondag 23 augustus 2020 09:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
klinkt goed man! hopelijk ook lekker rustig op het water
ik ook nietquote:Op zondag 23 augustus 2020 09:47 schreef Mrsloveable het volgende:
Doe maar want ik snap er geen reet van
je vousdrais une baquette, une biere et une caffee noir.quote:
Oh ik lust geen zwarte koffiequote:Op zondag 23 augustus 2020 09:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ook niet
maar ik bedoelde:
goedemorgen vrienden, een zwarte koffie voor jou
Lekker koffie gaat er altijd in en ik drink zwart dus komt goed uitquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 09:51 schreef Schakeltopia het volgende:
zit je in het buitenland op terasje, helemaal voor te bereiden hoe je iets gaat bestellen. en dan denk ik altijd, niet in het duits, niet in het duits. en dan ga ik toch duits lullen![]()
Nu al aan het bier. Ik hou het wel bij koffiequote:Op zondag 23 augustus 2020 09:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
je vousdrais une baquette, une biere et une caffee noir.
zo overleef je wel
precies, dat wult je nietquote:Op zondag 23 augustus 2020 09:52 schreef chufi het volgende:
Duits praten in Frankrijk lijkt me nu ook niet zo slim
Doet me denken aan een stripje van Dirk&Desiree.quote:Op zondag 23 augustus 2020 09:51 schreef Schakeltopia het volgende:
zit je in het buitenland op terasje, helemaal voor te bereiden hoe je iets gaat bestellen. en dan denk ik altijd, niet in het duits, niet in het duits. en dan ga ik toch duits lullen![]()
tenzij in duitsland, dan boeit dat niet echt
quote:Op zondag 23 augustus 2020 09:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan een stripje van Dirk&Desiree.
Zitten ze op een terrasje, worden ze in het Duits aangesproken.
Dirk zwaar over de zeik dat je tegenwoordig overal in het Duits aangesproken wordt terwijl je godverdomme geen Duitser bent!
"Ja maar schat, dat is heel normaal hier in Duitsland."
meer de hoofdlijnen hoe je kunt overleven op vakantiequote:Op zondag 23 augustus 2020 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu al aan het bier. Ik hou het wel bij koffie
Morguh ALoaquote:
Schakellllquote:
soms ben jij inderdaad zonnetje in huis chufiquote:
☀ asi soy yoquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
soms ben jij inderdaad zonnetje in huis chufi
Yessquote:
Hey ToTiequote:
morguh mrslquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier net ook een buitje en nu weer zon
Missquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier net ook een buitje en nu weer zon
Hier nog droog maar het ziet er dreigend uitquote:
Sorry?quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Geweldig doorsturen die hap
ja en mee naar bed ipv telefoon meequote:
juistquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:29 schreef Schakeltopia het volgende:
dan wel even in de gaten houden op welk scherm je wat communiceert
quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
t wordt die ipad die jij door stuurde mrs l
ja kreeg van dev ook dezelfdequote:
Ok, dan moet het wel goed zijn iddquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja kreeg van dev ook dezelfde
nee zou ook mee kunnen maar liever i padquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:31 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar is je laptop dan te groot voor op bed?
ja prec ik was nog advies aan inwinnen bij sommige kenners hierquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:32 schreef Schakeltopia het volgende:
mijn moeder was destijds ook helemaal blij met haar ipad.![]()
heb haar toen een bluetooth dingetje opgestuurd voor haar geluidset, zodat ze lekker muziekjes kon luisteren zonder gedoe. beste kadootje ooit
Nopequote:Op zondag 23 augustus 2020 10:32 schreef Mrsloveable het volgende:
Lekker gewandeld Nikon, nog een regenbui op je hoofd gehad?
mooi zo wandelen bij de zeequote:
Ja, das wel fijn om dicht bij t strand te wonenquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mooi zo wandelen bij de zee
quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja, das wel fijn om dicht bij t strand te wonenNu t niet meer zo druk is kan ik weer wandelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |