Lekker, die gaat er altijd wel in.quote:Op zondag 23 augustus 2020 08:50 schreef Rob het volgende:
• E E N • B A K K I E • K O F F I E • D A N • M A A R • ? •
Lekker, ik eet altijd gewoon Griekse Yoghurt puur of met een beetje havermout.quote:Op zondag 23 augustus 2020 08:52 schreef Rob het volgende:
Ik ga straks ook aan de Yoghurt met noten en granen..
Ook lekker.
Ja die is nu wel koud.. en de mijne opquote:Op zondag 23 augustus 2020 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, die gaat er altijd wel in.
Hey ToTquote:
Wandelse, en tot latersssquote:
best idee everquote:Op zondag 23 augustus 2020 09:13 schreef Rob het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
HIer nu 21,5 voelde koud aan toen ik beneden kwam. Had beide ramen op kantel gezetquote:Op zondag 23 augustus 2020 09:03 schreef Rob het volgende:
hehehe 23 graden in huis
Het voelt fris aan
Ja in de lente zitten we lekker buiten met 20 graden, nu vinden we het brrrrquote:Op zondag 23 augustus 2020 09:06 schreef Rob het volgende:
Wel vreemd.
In de winter is het hier lekker warm met 20 graden.
Nu fris met 23
Acclimatiseren is ook een vak
Hey Schakelquote:
quote:
Hier is het iets meer brrr met 21. 5 Maar gaat wel naar beneden vandaag, vanavond denk ik verwarming aanquote:
Dat niet, hier nog zonquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is het iets meer brrr met 21. 5 Maar gaat wel naar beneden vandaag, vanavond denk ik verwarming aan![]()
Krijg bezoek en rond die tijd regen, maar alle ramen gaan open als er bezoek komt dus kan het helemaal lekker afkoelen. Gaan we allemaal lekker bbrrrrren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |