Raar is dat he, ook iets wat je vaker hoort.quote:Op zondag 23 augustus 2020 08:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk alleen in het weekend (behalve vandaag). In het weekend kan ik niet blijven liggen. Doordeweeks, als ik erui moet, ben ik mijn bed niet uit te krijgen
Dat zal het zijn.quote:Op zondag 23 augustus 2020 08:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Andere generatie hè. De jeugd is verwend
Komt denk ik door de wekker. Als ik doordeweeks uit mezelf ontwaak, dan ben ik direct wakker. Door de wekker wakker worden is gewoon vermoeiend.quote:Op zondag 23 augustus 2020 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar is dat he, ook iets wat je vaker hoort.
Dat wel jaquote:Op zondag 23 augustus 2020 08:42 schreef Rob het volgende:
het is natuurlijk wel een oplossing voor het woningtekort.
Hey Robquote:Op zondag 23 augustus 2020 08:42 schreef Rob het volgende:
het is natuurlijk wel een oplossing voor het woningtekort.
Gevaarlijker dan vorige week. Er zijn de afgelopen weken heel wat mensen verdronken.quote:Op zondag 23 augustus 2020 08:39 schreef Nikonlover het volgende:
Tjonge, ik zie dat er nu gewoon mensen aan het zwemmen zijn in zeeStelletje gekken. Tis heel gevaarlijk nu.
Ja, dan is je lijf er nog niet aan toe om wakker te worden.quote:Op zondag 23 augustus 2020 08:42 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Komt denk ik door de wekker. Als ik doordeweeks uit mezelf ontwaak, dan ben ik direct wakker. Door de wekker wakker worden is gewoon vermoeiend.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dan is je lijf er nog niet aan toe om wakker te worden.
Ik ben geen jeugd meer hoorquote:Op zondag 23 augustus 2020 08:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Andere generatie hè. De jeugd is verwend
quote:Op zondag 23 augustus 2020 08:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Ben net aan het ontbijten met Griekse yoghurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |