ik ook nietquote:Op zondag 23 augustus 2020 09:47 schreef Mrsloveable het volgende:
Doe maar want ik snap er geen reet van
je vousdrais une baquette, une biere et une caffee noir.quote:
Oh ik lust geen zwarte koffiequote:Op zondag 23 augustus 2020 09:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ook niet
maar ik bedoelde:
goedemorgen vrienden, een zwarte koffie voor jou
Lekker koffie gaat er altijd in en ik drink zwart dus komt goed uitquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 09:51 schreef Schakeltopia het volgende:
zit je in het buitenland op terasje, helemaal voor te bereiden hoe je iets gaat bestellen. en dan denk ik altijd, niet in het duits, niet in het duits. en dan ga ik toch duits lullen![]()
Nu al aan het bier. Ik hou het wel bij koffiequote:Op zondag 23 augustus 2020 09:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
je vousdrais une baquette, une biere et une caffee noir.
zo overleef je wel
precies, dat wult je nietquote:Op zondag 23 augustus 2020 09:52 schreef chufi het volgende:
Duits praten in Frankrijk lijkt me nu ook niet zo slim
Doet me denken aan een stripje van Dirk&Desiree.quote:Op zondag 23 augustus 2020 09:51 schreef Schakeltopia het volgende:
zit je in het buitenland op terasje, helemaal voor te bereiden hoe je iets gaat bestellen. en dan denk ik altijd, niet in het duits, niet in het duits. en dan ga ik toch duits lullen![]()
tenzij in duitsland, dan boeit dat niet echt
quote:Op zondag 23 augustus 2020 09:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan een stripje van Dirk&Desiree.
Zitten ze op een terrasje, worden ze in het Duits aangesproken.
Dirk zwaar over de zeik dat je tegenwoordig overal in het Duits aangesproken wordt terwijl je godverdomme geen Duitser bent!
"Ja maar schat, dat is heel normaal hier in Duitsland."
meer de hoofdlijnen hoe je kunt overleven op vakantiequote:Op zondag 23 augustus 2020 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu al aan het bier. Ik hou het wel bij koffie
Morguh ALoaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |