SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van deze affiches zijn de heenduels al gespeeld:
Manchester United - LASK (5-0)
FC Basel - Eintracht Frankfurt (3-0)
FC Kopenhagen - Istanbul Basaksehir (0-1)
Shakhtar Donetsk - VfL Wolfsburg (2-1)
Bayer Leverkusen - Rangers (3-1)
Wolverhampton Wanderers - Olympiakos (1-1)
De data:
5-6 augustus: returns achtste finales in stadion van thuisploegen
10-11 augustus: kwartfinales in Duitsland
16-17 augustus: halve finales in Duitsland
21 augustus: finale in Köln
Kwartfinales:
Wolfsburg/Shakhtar - Eintracht/Basel
LASK/United - Basaksehir/Kopenhagen
Internazionale/Getafe - Rangers/Leverkusen
Olympiakos/Wolverhampton - Sevilla/AS Roma
Halve finale:
Internazionale/Getafe - Rangers/Leverkusen vs Wolfsburg/Shakhtar - Eintracht/Basel
: Olympiakos/Wolverhampton - Sevilla/AS Roma vs LASK/United - Basaksehir/Kopenhagen
Als je zo doorgaat vergelijk ik je met Andy van der Meijde.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:52 schreef T3hTommay het volgende:
Godverdomme lief klein konijntje slome lamlul
Ik stop alquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat vergelijk ik je met Andy van der Meijde.
Even kijken wie er commentaar bij FOX geeft.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:57 schreef showtimer het volgende:
@:El-Stinho Flip is terug van vakantie
Stukje aids met Telstarquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
FOX Sports op kanaal 2 aids.
HET IS NIET ANDERS.
Volgens Theo Janssen is dit wat de wedstrijd nodig had maar hij heeft mij zojuist tevens overtuigt geestelijk beperkt te zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt een kutwedstrijd dus.
Een goal van Sevilla was goed geweest. Goal van Inter dramatisch.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens Theo Janssen is dit wat de wedstrijd nodig had maar hij heeft mij zojuist tevens overtuigt geestelijk beperkt te zijn.
Meestertje spelenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Je was al eens eerder gewaarschuwd.
Massa is Kassa genotquote:
Geen Babel meerquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:07 schreef TLC het volgende:
Hopelijk mag de Vrij nu wel in de basis bij Oranje nu Koeman weg is
Dus geen Bayern - PSG voor jou?quote:
Inderdaad, met hem scoort Lukaku tenminste zijn strafschopquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:07 schreef TLC het volgende:
Hopelijk mag de Vrij nu wel in de basis bij Oranje nu Koeman weg is
ZDF godenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus geen Bayern - PSG voor jou?
Succes.quote:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Madquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:10 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Ik heb zomaar het idee dat er iets behoorlijk diep zit bij jou.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:10 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
JAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen mening. Twee ploegen die vanuit de organisatie spelen tot kunst verheffen dus het wordt een doodsaaie vinale.
Scoort eigenlijk amperquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Hoezo staat hij normaal wissel dan
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:05 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit is gespeeld. Gefeliciteerd allen.
Rtl 7 kijkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Net was een vroege voorsprong nog leuk voor de wedstrijd, nu is een goal van Sevilla weer leuk voor de wedstrijd. Koerd snapt er niks van.
Dat zegt hij net.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Lol. Wat was de voorspelling van @:el-stinho ook alweer?
@:caland
Conclusie: goals zijn leuk voor de wedstrijdquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Net was een vroege voorsprong nog leuk voor de wedstrijd, nu is een goal van Sevilla weer leuk voor de wedstrijd. Koerd snapt er niks van.
Zo zie je maar dar vrouwen niet kunnen voetballen.quote:
Eensquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel fijn, want Zevielja moet uiteraard winnen.
Luuk en Depayquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:14 schreef TLC het volgende:
Luuk maakt Oranje Europees kampioen... als t ooit door gaat
Ik zag geen livetopic voor Massa is kassa dus wij blijven mooi hier.quote:
Luuk de nieuwe bondscoach?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:14 schreef TLC het volgende:
Luuk maakt Oranje Europees kampioen... als t ooit door gaat
Zolang je maar geen aangifte doet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:18 schreef Zorro het volgende:
Ik ga mijn positieve mening over Makkelie gedurende het seizoen overigens hoogstwaarschijnlijk vele malen herzien, maar dat even terzijde.
That's what she said.quote:
Alleen met bewijs. Met vermoedens kunnen we niks.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang je maar geen aangifte doet.
Je zal zo'n grap maar durven maken en nog als tweede zijn ook.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duidelijk geen makkelie potje vandaag
Ik wilde een set billen plaatsen, maar dat vond ik wat te ordinair.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:20 schreef Coco. het volgende:
Heb jij nog een Italiaanse rebus? @:mexicanobakker
Hier afgehandeld.quote:Quote Alert
21-08-2020 @ 21:20:15
Wereldgozer heeft je zojuist genoemd in topic "Televisie / [Ik Vertrek #165] Sneu voor de kinderen"
Een kruising tussen Irene Moors en Gerdi Verbeet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Iemand de vrouw van Godin wel eens gezien? Is dat wat?
Ik kijk daar niet naar. @Wereldgozerquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat een wijven programma's kijken jullie zeg.
Gevalletje een kop als meerdere tumoren of vergevorderde aids. Net als hun commentaar dus.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Leo Driessen of Koert Westerman
Geen idee wat ik wil ondergaan.
Als je ook darts kijkt dan ben je de aids van Koert wel een beetje gewend.quote:
Kwaliteit niet waarderenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat een wijven programma's kijken jullie zeg.
Weinig gevoel voor humor in dit topic vanavond. Veel zuur volk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:RamboDirk; ho maar weer. Je humor is wel van een bijzonder treurig niveau
Post anders een leuk plaatje.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Weinig gevoel voor humor in dit topic vanavond. Veel zuur volk.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of de Bekerpoeper van Eagles. (Google maar)
Dit is @COCOquote:Na een tijdje gaf hij toe. Volgens Norder is de jongen zwakbegaafd en kon hij niet uitleggen waarom hij het deed.
Ik heb nog wel een leuk Luuk-fragmentjequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Post anders een leuk plaatje.
Het is zo benauwd vandaag ik kan bijna niet ademen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |