SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van deze affiches zijn de heenduels al gespeeld:
Manchester United - LASK (5-0)
FC Basel - Eintracht Frankfurt (3-0)
FC Kopenhagen - Istanbul Basaksehir (0-1)
Shakhtar Donetsk - VfL Wolfsburg (2-1)
Bayer Leverkusen - Rangers (3-1)
Wolverhampton Wanderers - Olympiakos (1-1)
De data:
5-6 augustus: returns achtste finales in stadion van thuisploegen
10-11 augustus: kwartfinales in Duitsland
16-17 augustus: halve finales in Duitsland
21 augustus: finale in Köln
Kwartfinales:
Wolfsburg/Shakhtar - Eintracht/Basel
LASK/United - Basaksehir/Kopenhagen
Internazionale/Getafe - Rangers/Leverkusen
Olympiakos/Wolverhampton - Sevilla/AS Roma
Halve finale:
Internazionale/Getafe - Rangers/Leverkusen vs Wolfsburg/Shakhtar - Eintracht/Basel
: Olympiakos/Wolverhampton - Sevilla/AS Roma vs LASK/United - Basaksehir/Kopenhagen ♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Arno zou iemand bellen die al 7 jaar trainer in (tevreden) ruste is en Waterreus iemand die in de keuken hoort.
Denk het wel ja, die zijn wel professioneel genoeg daarvoor.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat Depay en Wijnaldum dat serieus zouden nemen ja?
Moet je echt niet willen.
Huub Stevensquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien kunnen we Aron Winter daar neerzetten. Of Boudewijn Zenden.
Henk Krol zou Abe Lenstra nog wel feliciteren met zijn verjaardag. @Zipportalquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende: En mensen die met Rijkaard, Gullit of Abe Lenstra aan komen zetten zijn ook af.
Regi Blinker en Jimmy-Floyd Hasselbaink.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat Nederland klaar is voor sexy football.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaston Taument wellicht. Of Bryan Roy.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Regi Blinker en Jimmy-Floyd Hasselbaink.
Floyd is toch dood?quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Regi Blinker en Jimmy-Floyd Hasselbaink.
Jordi?quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:10 schreef Mansjester het volgende:
Waarom is dit niet op een open kanaal?
Omdat het geld op is bij RTL.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:10 schreef Mansjester het volgende:
Jhon van Beukering.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Romano Denneboom, Dave van de Bergh en Barry van Galen proberen?
omdat er normaal gesproken twee halve vinales op htzelfde tijdstip zijn en rtl maar voor een betaaltquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:10 schreef Mansjester het volgende:
Samen met Nicky Hofsquote:
Omdat je moeder een hoer isquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:10 schreef Mansjester het volgende:
Heeft SBS ook maar één halve finale?quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
omdat er normaal gesproken twee halve vinales op htzelfde tijdstip zijn en rtl maar voor een betaalt
dat lijkt me niet want die halve finales zijn over twee dagen verspreid standaardquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft SBS ook maar één halve finale?
quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marcel Maijer drukt zwaar op de salarispost.
Gelukkig is Shakhtar denderend.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Inter is echt zo droevig aanvallend
Christian zal daar ook wel weer weg willen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Inter is echt zo droevig aanvallend
Ik weet nog wel een leuke club voor hem.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Christian zal daar ook wel weer weg willen.
Barca?quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuke club voor hem.
Grey?quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Christian zal daar ook wel weer weg willen.
Ik ook niet. Toch vermaak ik mij optimaal met die docuserie.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met American Football.
Amerikaanse sportenquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met American Football.
seizoen 1 top, tweede seizoen iets minder en 3e seizoen weer prima. Maar ook wel leuk geweest nu.quote:
Ik zap weleens langs Fox die tegenwoordig bijna de hele dag honkbal uitzenden, dat is echt mensonterend.quote:
Oh ik vond het tweede seizoen juist het beste.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
seizoen 1 top, tweede seizoen iets minder en 3e seizoen weer prima. Maar ook wel leuk geweest nu.
moet jij wetenquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij kunnen wat anders gaan doen allen.
110%quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:21 schreef El-Stinho het volgende:
staan we morgen achter llhlhlhlhlheipzhzhzhzhzhig?
Jaquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:21 schreef El-Stinho het volgende:
Neen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:21 schreef El-Stinho het volgende:
Ja, tenzij Lyon wint dan sta ik alsnog achter PSG.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:21 schreef El-Stinho het volgende:
Doet mij denken aan gym om 8 uur 's ochtends terwijl je stond te blauwbekken in het veld.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zap weleens langs Fox die tegenwoordig bijna de hele dag honkbal uitzenden, dat is echt mensonterend.
Jaquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:21 schreef El-Stinho het volgende:
Jij werd zeker altijd als laatste gekozenquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet mij denken aan gym om 8 uur 's ochtends terwijl je stond te blauwbekken in het veld.
Kutsport.
Welk seizoen was die wedstrijd?quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lelijkste shirt ooit.
Staat symbool voor dat elftal.
Ja.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:21 schreef El-Stinho het volgende:
Ik haat Europese finales met twee teams uit hetzelfde landquote:
Ik vond het slaan alleen leuk en dan moest je weer een kwartier wachten.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet mij denken aan gym om 8 uur 's ochtends terwijl je stond te blauwbekken in het veld.
Kutsport.
Jij was vorig jaar zeker ook niet voor Tottenham?quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik haat Europese finales met twee teams uit hetzelfde land
Fox die om 3 uur 's nachts de Superbowl uitzendt met Jan Jood als presentator die dan als act hotdogs gaat eten terwijl er niemand kijkt.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zap weleens langs Fox die tegenwoordig bijna de hele dag honkbal uitzenden, dat is echt mensonterend.
Noem je @Caland nu een hypocriet?quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij was vorig jaar zeker ook niet voor Tottenham?
15/16quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
15/16
Het seizoen van Gudelj, het seizoen van GIF, het seizoen van niet kunnen winnen van Molde, het seizoen van De Graafschap-uit.
Dat was echt prachtig. Wel sneu dat die man daar later zo'n last van had.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het seizoen van de aangifte tegen Makkelie en de KNVB
Soms moet je uitzonderingen makenquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij was vorig jaar zeker ook niet voor Tottenham?
Nee ze droegen het nog één keer in 16/17 bij Schalke-uit.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:26 schreef De_Kraam het volgende:
Die wedstrijd tegen Heracles was een jaar na het seizoen van het groene shirt maar Ajax moest dat shirt weer aan omdat ze een zwart uitshirt hadden (lol).
quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is een vrouw.
Toch?
@:coco.
@:nober
@:rambodirk
Wat heeft Allah ermee te maken?quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:28 schreef LordVoldermort het volgende:
Inter gaat geen kut doen vrijdag allah Wolverhampton en Sevilla moet het spel maken. Tel uit je winst.
akbarquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:28 schreef LordVoldermort het volgende:
Inter gaat geen kut doen vrijdag allah
allahquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:28 schreef LordVoldermort het volgende:
Inter gaat geen kut doen vrijdag allah Wolverhampton en Sevilla moet het spel maken. Tel uit je winst.
Sevilla wordt volgend seizoen nog meer zaad in de CL.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Inter - Zevielja wordt ook zaad.
Sevilla dan maar als Ajax nog enige kans wil maken om in pot 2 te komen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:31 schreef El-Stinho het volgende:
Sevilla of Inter in CL-pot 1 komend seizoen spannend
Sevilla moet sowieso nog aan de bak voor volgend seizoen zonder banega reguilonquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sevilla dan maar als Ajax nog enige kans wil maken om in pot 2 te komen.
Ik denk geen enkele pingelavond, toch teleurstellend uit 14 wedstrijden ofzoquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit worden geen penalty's meer ben ik bang.
Misschien volgende week bij AZ.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk geen enkele pingelavond, toch teleurstellend uit 14 wedstrijden
Bij het darts hadden we al een diep in de nacht gehad.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk geen enkele pingelavond, toch teleurstellend uit 14 wedstrijden
Inter-Sevilla zie ik wel in pingels eindigen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk geen enkele pingelavond, toch teleurstellend uit 14 wedstrijden ofzo
Leipzig v Bayern zou dat ook kunnen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Inter-Sevilla zie ik wel in pingels eindigen.
Denk je dat echt? Ik zie Bayern dat vrij gemakkelijk winnen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Leipzig v Bayern zou dat ook kunnen.
Bayern v Leipzig werd in februari 0-0. Leipzig was zelfs beter.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Ik zie Bayern dat vrij gemakkelijk winnen.
Is dat volgende week al?quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien volgende week bij AZ.
INTER WINT NA FANTASTISCH DEFENSIEF OPTREDEN ONDER LEIDING DE VRIJquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:37 schreef De_Kraam het volgende:
Ben het artikel voor VI al aan het tikken.
INTER WINT NA INBRENG OUD-AJACIED ERIKSEN.
Dat weet ik, vind ze nu wel wat indrukwekkender.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bayern v Leipzig werd in februari 0-0. Leipzig was zelfs beter.
Leipzig is toch heel matig sinds de winterstop?quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bayern v Leipzig werd in februari 0-0. Leipzig was zelfs beter.
In die periode rolde Bayern zijn tegenstanders ook wel op.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat weet ik, vind ze nu wel wat indrukwekkender.
Je bent toch wel met mijn eens dat het vrijdag ontzettend goed was. (hoe slecht Barca ook was en de steekjes in de verdediging de eerste 30 minuten)quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In die periode rolde Bayern zijn tegenstanders ook wel op.
dat klopt, maar nagelsmann is ook een zeer sterke tacticus.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je bent toch wel met mijn eens dat het vrijdag ontzettend goed was. (hoe slecht Barca ook was en de steekjes in de verdediging de eerste 30 minuten)
Lekker, iedere dag voetbal. Al is het wel schakelen zo van CL to AZ.quote:
Wel zin in morgen ja, is embapee alweer helemaal fit?quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
dat klopt, maar nagelsmann is ook een zeer sterke tacticus.
weet ik nietquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel zin in morgen ja, is embapee alweer helemaal fit?
tegen beauguel kent u die uitdrukking nogquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huh moet AZ volgende week al pilsen?
Mazzel met de lotingquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:41 schreef Bolasie het volgende:
Je vraagt je toch een klein beetje af hoe die vliegtuigneerhalers de halve finale hebben behaald.
Ach dat is toch altijd zo van CL naar EL met de Nederlandse clubs.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:41 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Lekker, iedere dag voetbal. Al is het wel schakelen zo van CL to AZ.
FS1 is toch al bijna een open kanaalquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:10 schreef Mansjester het volgende:
Eerste helft was het matig hoor. Maar tweede helft wel uitmuntend efficient.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:42 schreef franske19 het volgende:
Zelden zo'n lelijk maar effectief counter voetbal gezien. Complimenten.
Ik vind Europese potjes van NL clubs altijd erg vermakelijk.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dat is toch altijd zo van CL naar EL met de Nederlandse clubs.
Trencin - Feyenoord is de favoriet van Caland en mij.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Europese potjes van NL clubs altijd erg vermakelijk.
Ook zonder Nederlandse clubs hoor, maar klopt ja. En nu zonder publiek nog meer.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dat is toch altijd zo van CL naar EL met de Nederlandse clubs.
Willem II mag het zo ook weer verneuken tegen wat postbodes uit Letland, genot.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Europese potjes van NL clubs altijd erg vermakelijk.
Willem 2 heb weer een goede spits gehaald, daar heb ik wel vertrouwen in.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Willem II mag het zo ook weer verneuken tegen wat postbodes uit Letland, genot.
Toen hadden ze Feyenoord op moeten heffen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:43 schreef maxi-mus het volgende:
Kan nog steeds hardop lachen om Feyenoord tegen die amateurs. Welke club was dat ook alweer?
KUTxabank godenquote:
Zonder publiek zo in de CL-poulefase wordt ook raar.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ook zonder Nederlandse clubs hoor, maar klopt ja. En nu zonder publiek nog meer.
Die bedoelde ik denk ik. Was die arrogante ijdeltuit daar toen niet trainert?quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Trencin - Feyenoord is de favoriet van Caland en mij.
Volgend seizoen tegen Villarreal in de EL-finale.quote:
Ja dat wordt niks. Utrecht lijkt wel leuk team te hebben, maarja die hebben Brom aids.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Willem II mag het zo ook weer verneuken tegen wat postbodes uit Letland, genot.
Geen idee, het beleid is daar wel goed de laatste jaren dus geloof het best.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Willem 2 heb weer een goede spits gehaald, daar heb ik wel vertrouwen in.
Dat doen ajacieden ookquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan af en toe wel genieten als PSV weer afgaat tegen Lukakogorets ofzo
Sluitende argumentatie, wel.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, het beleid is daar wel goed de laatste jaren dus geloof het best.
Neemt niet weg dat ze het vast wel weer zullen onderschatten. Net als Heracles Heracles toen tegen wat amateurs uit Portugal.
Vorig jaar dacht Utrecht ook een geweldig team te hebben omdat Cerny gehaald werd (lol)quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:45 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja dat wordt niks. Utrecht lijkt wel leuk team te hebben, maarja die hebben Brom aids.
Ja, maar dat is niet mijn cluppie, dus dat is dan gewoon echt grappig.quote:
Dat was wel mooi. Gelukkig hebben we niet de halve binnenstad gesloopt daar, genot.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:46 schreef De_Kraam het volgende:
Ik gun PSV supporters wel weer een tripje naar Spanje. Beetje geld uitdelen aan die arme mensen daar.
Die ouwe troep in Rome was sowieso al aan vervanging toe.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was wel mooi. Gelukkig hebben we niet de halve binnenstad gesloopt daar, genot.
Volgende keer geld laten zien en niet geven. Zo van "ja, mag niet he"quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:46 schreef De_Kraam het volgende:
Ik gun PSV supporters wel weer een tripje naar Spanje. Beetje geld uitdelen aan die arme mensen daar.
Sorry, maar ik vind het enigszins lachwekkend om bij voorbaat al te roepen dat Willem II er niets van gaat bakken, terwijl die als team niet hebben ingeleverd maar ook tegen clubs als AZ en Ajax hebben laten zien waartoe ze in staat zijn.quote:
Je mag daar niet meer op straat zitten, jullie hebben gewoon alvast de bankjes gesloopt. Keurig.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:47 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die ouwe troep in Rome was sowieso al aan vervanging toe.
en de fonteinenquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je mag daar niet meer op straat zitten, jullie hebben gewoon alvast de bankjes gesloopt. Keurig.
Verloren zelfs van het Feyenoord onder Jaapiejo in eigen huis (lol)quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind het enigszins lachwekkend om bij voorbaat al te roepen dat Willem II er niets van gaat bakken, terwijl die als team niet hebben ingeleverd maar ook tegen clubs als AZ en Ajax hebben laten zien waartoe ze in staat zijn.
Ik ben gewoon heel erg cynisch over Nederlandse teams in Europa, maar Willem II mag mijn tegendeel bewijzen hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind het enigszins lachwekkend om bij voorbaat al te roepen dat Willem II er niets van gaat bakken, terwijl die als team niet hebben ingeleverd maar ook tegen clubs als AZ en Ajax hebben laten zien waartoe ze in staat zijn.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:37 schreef De_Kraam het volgende:
Ben het artikel voor VI al aan het tikken.
INTER WINT NA INBRENG OUD-AJACIED ERIKSEN.
Maar dat is een Ajax-georiënteerde site, dus vooruit.quote:
Real Madrid verloor op Mallorca, waar Barça met 4-0 en 5-0 overheen walste.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Verloren zelfs van het Feyenoord onder Jaapiejo in eigen huis (lol)
Dat is waar maar ze delen tegenwoordig ook veel willekeurig voetbalnieuws. (waarom weet niemand)quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dat is een Ajax-georiënteerde site, dus vooruit.
Op Mallorca wint Mallorca.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Real Madrid verloor op Mallorca, waar Barça met 4-0 en 5-0 overheen walste.
dacht lazioquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dacht dat ie naar zandbak ging
SilvaGOAT
ADO ook nog een jaartje geweest, gingen er ook uit tegen zo'n zaadclub.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:53 schreef De_Kraam het volgende:
Go Ahead en Heracles in Europa was pas genot.
Utrecht - Differdangequote:Op maandag 17 augustus 2020 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ADO ook nog een jaartje geweest, gingen er ook uit tegen zo'n zaadclub.
En Vitesse tegen Petrolul (lol) (maar goed die hebben een complot van de UEFA tegen zich)
mensen die dat uit hun vingers krijgen moeten naar een ebiquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hun reactie mocht Ajax Suarez halen
''mAar we hEbbe bRobBeY en tRaOrE aL''
YATSEDquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Vitesse tegen Petrolul (lol) (maar goed die hebben een complot van de UEFA tegen zich)
Zag daar iemand vandaag die dacht dat Suarez niet goed genoeg is voor Ajax (lol)quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hun reactie mocht Ajax Suarez halen
''mAar we hEbbe bRobBeY en tRaOrE aL''
Dezelfde gek die denkt dat iedere jeugdspeler een godsgeschenk is ?quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zag daar iemand vandaag die dacht dat Suarez niet goed genoeg is voor Ajax (lol)
hhahahahahahahahahahaquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zag daar iemand vandaag die dacht dat Suarez niet goed genoeg is voor Ajax (lol)
Utrecht tegen die Luxemburgse amateurs was de bestequote:Op maandag 17 augustus 2020 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegelijkertijd Marin de basis in pratenquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
mensen die dat uit hun vingers krijgen moeten naar een ebi
Die nog hevig in het kamp van Jonk zit.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dezelfde gek die denkt dat iedere jeugdspeler een godsgeschenk is ?
Ik wil daar ook best wel zitten (maar Eiting een betere Schone noemen is ook weer zoiets)quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die nog hevig in het kamp van Jonk zit.
Voor dat soort mensen mogen de treinen weer rijden.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
mensen die dat uit hun vingers krijgen moeten naar een ebi
Ja hij heeft soms best goede punten, maar soms slaat hij te ver door.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik wil daar ook best wel zitten (maar Eiting een betere Schone noemen is ook weer zoiets)
letterlijk het enige wat je moet doen is suarez niet overbelasten zodat hij kan pieken.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor dat soort mensen mogen de treinen weer rijden.
Ajax gaat toch wel flink rouleren.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
letterlijk het enige wat je moet doen is suarez niet overbelasten zodat hij kan pieken.
Heb de cijfers van Suarez even bekeken. Tactisch-fysiek doet hij gigantisch veel minder dan vorig seizoen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gaat toch wel flink rouleren.
Vijf wissels genot ook nog.
Van mij hoeft die niet kunstgras te ballen voor een Europees duel . Desnoods slaat die ook de nodige trainingen over om zijn benen te sparen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
letterlijk het enige wat je moet doen is suarez niet overbelasten zodat hij kan pieken.
heracles en emmen tochquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van mij hoeft die niet kunstgras te ballen voor een Europees duel . Desnoods slaat die ook de nodige trainingen over om zijn benen te sparen.
Ja . Al zie ik nodige clubs toch weer terugvallen op dat nepgras bij de eerste de beste forse regen of sneeuwbui.quote:
Wanneer is er voor het laatst een forse sneeuwbui in Nederland geweest?quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja . Al zie ik nodige clubs toch weer terugvallen op dat nepgras bij de eerste de beste forse regen of sneeuwbui.
Staat '99/00 er ook op?quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:16 schreef El-Stinho het volgende:
nu lekker ajax jaaroverzichten bekijken op joepjetjoep doei
Een eeuwigheid geleden , dat hoort nietquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer is er voor het laatst een forse sneeuwbui in Nederland geweest?
Einde tijdperk ijstijd.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een eeuwigheid geleden , dat hoort niet
Iemand heeft nog een kanaal met bijna alle samenvattingen van dat seizoen (NOS)quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:16 schreef El-Stinho het volgende:
nu lekker ajax jaaroverzichten bekijken op joepjetjoep doei
98/99 is ook wel grappig met de Boertjesquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Staat '99/00 er ook op?
Daar Hoorden Ze Engelen Zingen genot.
Moet wel lachen als ik Van den Brom een bevrijdende 0-1 zie scoren en Bosz Reuser onderuit zie zagen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
98/99 is ook wel grappig met de Boertjes
Smerig sloom en aardig technisch terwijl Bosz niet de meest begaafde voetballer was . Kan het me nu niet voorstellen lolquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Moet wel lachen als ik Van den Brom een bevrijdende 0-1 zie scoren en Bosz Reuser onderuit zie zagen.
Ook bizar goedquote:
Wat gaat hij hierna doen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:43 schreef El-Stinho het volgende:
Nog een laatste keer Banega. Maak er wat moois van.
Voetballen in de zandbak.quote:
Boskamp is ook niet klein. Toen ik hem in een Belgisch programma naast Lukaku zag ooit was er van Bossie niks meer overquote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Boskamp is ook niet klein. Toen ik hem in een Belgisch programma naast Lukaku zag ooit was er van Bossie niks meer over
Net zat Bossie nog bij RTLquote:
Je bent trots op dit plaatje he?quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Boskamp is ook niet klein. Toen ik hem in een Belgisch programma naast Lukaku zag ooit was er van Bossie niks meer over
Dat is een haar van de dohter van Harry Mensquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent trots op dit plaatje he?
[..]
Boskamp is hier nog een afgetrainde god.
Dat bepaalt Makkeliequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |