Je leest hier de "extremen". Dat is niet hoe het altijd gaat gelukkig. Gister een een date gehad. Beide vonden het leuk, maar dat was het. Even goede vrienden. Ik denk dat de "klagers" wellicht toch eerst eens aan zichzelf moeten werken voor ze aan het daten gaan.quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:01 schreef Amee het volgende:
[..]
Aan de andere kant, stel dat jij die vrouw bent met die vliegtuigmodus, kun je door deze reacties wel de andere kant zien en rekening houden met mensen met wie je chat die het dus op deze manier zouden kunnen zien.
Maar men is door dat online gedoe zo ongevoelig geworden voor de andere kant, misschien omdat ze zelf vaak genoeg zo behandeld zijn?
Ik zou het iig niet overleven van de stress wanneer ik zou proberen online te daten via apps van wat ik op fok allemaal lees. Je zou het kunnen noemen wat je wil, van niet stoer tot gek, dat is gewoon niet hoe ik me dates voorstel.
Hypocriet een ander ergens van te beschuldigen en je er vervolgens zelf schuldig aan te maken, maar oké.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Iets met kaatsen, en een bal ofzo 👍🏼
Ik heb juist in de periode van het leren kennen elkaar heel veel te zeggen, daarna blijkt bij mij vaak of we ook normaal kunnen kletsen of dat het ophoud als iemand door zijn of haar verhalen heen zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:54 schreef Amee het volgende:
[..]
Die verwachtingen van wanneer terug reageren hangen ook af van hoe ver je met je date bent natuurlijk. In het gewoon elkaar nog leren kennen heb je nog niet veel te zeggen, maar zou wel netjes zijn van de ander om even te melden.
Ikzelf reageer vaak met: Ben op werk, reageer later. Of wanneer pas heel veel later reageer en dat eerste niet eens kon sturen: Sorry, was dit en dat. Hoef geen brien, maar wel even om te laten weten dat je niet onbelangrijk bent.
Soms sta ik ergens op iemand te wachten en swipe ik wat uit verveling. Dat wilt niet zeggen dat ik op dat moment ook tijd heb voor een chatgesprek. Ik start sowieso geen gesprek als ik al weet dat 5 minuten daarna ik toch weer druk ben. Ik doe dat als ik echt de tijd heb.quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:49 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Ik heb juist in de periode van het leren kennen elkaar heel veel te zeggen, daarna blijkt bij mij vaak of we ook normaal kunnen kletsen of dat het ophoud als iemand door zijn of haar verhalen heen zijn.
Je reacties van "reageer later" vind ik zelf erg netjes en prettig, maar niet iedereen zit zo. Ik denk bij Whatsapp ook vaak: ik reageer wanneer het kan.
Toen dit ooit gezeik ging opleveren bij mensen heb ik maar uitgezet dat ze kunnen zien wanneer ik online ben. Soms komt het gewoon echt even niet uit.
Met "Niet zoveel te zeggen" bedoelde ik dat ik niet het recht heb te verlangen dat hij snel reageert of me even meldt als hij niet kanquote:Op maandag 24 augustus 2020 12:49 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Ik heb juist in de periode van het leren kennen elkaar heel veel te zeggen, daarna blijkt bij mij vaak of we ook normaal kunnen kletsen of dat het ophoud als iemand door zijn of haar verhalen heen zijn.
Je reacties van "reageer later" vind ik zelf erg netjes en prettig, maar niet iedereen zit zo. Ik denk bij Whatsapp ook vaak: ik reageer wanneer het kan.
Toen dit ooit gezeik ging opleveren bij mensen heb ik maar uitgezet dat ze kunnen zien wanneer ik online ben. Soms komt het gewoon echt even niet uit.
Op basis van deze reacties zie ik inderdaad dat er een aantal mensen nogal van het projecteren en aannemen zijn in plaats gewoon te vragen 'Huh, hoezo vliegtuigmodus?' bij wijze van spreken. Persoonlijk ben ik niet zo van het zelf gaan compenseren voor andermans vooringenomenheid en gebrek aan communicatievaardigheden. Bovendien zijn zulke mensen voor mij geen relatiemateriaal, dus ik win er precies 0,0 mee.quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:01 schreef Amee het volgende:
[..]
Aan de andere kant, stel dat jij die vrouw bent met die vliegtuigmodus, kun je door deze reacties wel de andere kant zien en rekening houden met mensen met wie je chat die het dus op deze manier zouden kunnen zien.
Daar kun je online niet zeker van zijn. Iedereen heeft minpunten en wanneer je iemand gewoon via een feestje bij je nicht hebt leren kennen zou je die minpunten voor lief nemen als je hem leuk genoeg vindt.quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Op basis van deze reacties zie ik inderdaad dat er een aantal mensen nogal van het projecteren en aannemen zijn in plaats gewoon te vragen 'Huh, hoezo vliegtuigmodus?' bij wijze van spreken. Persoonlijk ben ik niet zo van het zelf gaan compenseren voor andermans vooringenomenheid en gebrek aan communicatievaardigheden. Bovendien zijn zulke mensen voor mij geen relatiemateriaal, dus ik win er precies 0,0 mee.
Goed punt, daarom is online daten vaker niet succesvol dan wel.quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:56 schreef Amee het volgende:
[..]
Daar kun je online niet zeker van zijn. Iedereen heeft minpunten en wanneer je iemand gewoon via een feestje bij je nicht hebt leren kennen zou je die minpunten voor lief nemen als je hem leuk genoeg vindt.
Dat is eigenlijk ook iets wat het online een partner vinden moeilijk maakt. Omdat bijv dus Sounddragon een "drama" maakt van een vliegtuigmodus van Chia (voorbeeld, he) vindt Chia dat Sounddragon niet iemand voor haar is dus dan schuift ze hem weg.
Maar wanneer ze elkaar irl bij dat feestje van die nicht hebben ontmoet zou dat minpuntje van Sounddragon helemaal geen probleem zijn, want hij heeft genoeg andere leuke punten die hem de moeite waard maakt.
Haha, achteraf!quote:Op maandag 24 augustus 2020 14:01 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Goed punt, daarom is online daten vaker niet succesvol dan wel.
Afgelopen week een feestje gehad en een meisje ontmoet. Was leuk en ook gezoend enzo. Was via via. Appt ze dat ze een vriend heeft en het niet zo handig was.Ontmoetingen buiten de apps zijn voor mij ook veel fijner dan het geforceerde van een date.
De zoentestquote:Op maandag 24 augustus 2020 14:03 schreef Amee het volgende:
[..]
Haha, achteraf!
Maar ze heeft wel even snel van je mond willen proeven!
Vooringenomenheid, te snel zijn met aannames in plaats gewoon doorvragen op een open manier zijn doorgaans geen eigenschappen die zich tot de online wereld beperken. Ook communicatieskills beperken zich doorgaans niet tot online of offline en iemand die daar een beetje proactief in is, is online doorgaans niet ineens een vooringenomen passief agressieveling.quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:56 schreef Amee het volgende:
[..]
Daar kun je online niet zeker van zijn. Iedereen heeft minpunten en wanneer je iemand gewoon via een feestje bij je nicht hebt leren kennen zou je die minpunten voor lief nemen als je hem leuk genoeg vindt.
Dat is eigenlijk ook iets wat het online een partner vinden moeilijk maakt. Omdat bijv dus Sounddragon een "drama" maakt van een vliegtuigmodus van Chia (voorbeeld, he) vindt Chia dat Sounddragon niet iemand voor haar is dus dan schuift ze hem weg.
Maar wanneer ze elkaar irl bij dat feestje van die nicht hebben ontmoet zou dat minpuntje van Sounddragon helemaal geen probleem zijn, want hij heeft genoeg andere leuke punten die hem de moeite waard maakt.
Of dit is de vriendelijke dump methode nadat het zoenen tegen vielquote:Op maandag 24 augustus 2020 14:01 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Afgelopen week een feestje gehad en een meisje ontmoet. Was leuk en ook gezoend enzo. Was via via. Appt ze dat ze een vriend heeft en het niet zo handig was.Ontmoetingen buiten de apps zijn voor mij ook veel fijner dan het geforceerde van een date.
Alcohol is a wonderful thing..quote:Op maandag 24 augustus 2020 14:03 schreef Amee het volgende:
[..]
Haha, achteraf!
Maar ze heeft wel even snel van je mond willen proeven!
Het is echt zo en anders lekker boeiend ik was dronken en het was leuk.quote:Op maandag 24 augustus 2020 14:09 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Of dit is de vriendelijke dump methode nadat het zoenen tegen viel
Ik hoef mij zeker niet te verantwoorden inderdaad. Ga eens even.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:49 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten van jullie het punt missen.
Het gaat niet om het een dag niet reageren, maar om het wel kúnnen (want elders online) maar het niet doen (niet genoeg interesse dus).
Plus, mensen die denken dat ze niemand verantwoording schuldig zijn kan ik niet uitstaan.
Wanneer je met iemand chat via een dating app zijn er bepaalde intenties en dus verwachtingen. Zou toch wel netjes zijn om tenminste iets terug te zeggen. Hoeft geen brieven aan tekst en uitleg te zijn.
Maar dat is dus mijn mening over daten.
Voor sommige mensen is zoenen met een ander iemand terwijl je in een relatie zit gewoon vreemdgaan.quote:Op maandag 24 augustus 2020 14:01 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ze zegt volgens mij juist dat er ene zekere verantwoording is jegens de andere partij omdat je juist op een datingsapp zit met bepaalde intentie(s), waardoor (sommige) mensen dus verwachtingen hebben.quote:Op maandag 24 augustus 2020 14:31 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ik hoef mij zeker niet te verantwoorden inderdaad. Ga eens even.
Plus soms vergeet ik gewoon oprecht om te reageren. Dan heb ik het bericht wel gelezen. Maar komt er ineens iets tussen en besef ik mij een paar uur later dat ik nog zou reageren.
Heb ik ook wel eens met vrienden.
Helemaal mee eens. Vaak zijn mensen die anders durven beweren vaak ook niet de meest betrouwbare types.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:49 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten van jullie het punt missen.
Het gaat niet om het een dag niet reageren, maar om het wel kúnnen (want elders online) maar het niet doen (niet genoeg interesse dus).
Plus, mensen die denken dat ze niemand verantwoording schuldig zijn kan ik niet uitstaan.
Wanneer je met iemand chat via een dating app zijn er bepaalde intenties en dus verwachtingen. Zou toch wel netjes zijn om tenminste iets terug te zeggen. Hoeft geen brieven aan tekst en uitleg te zijn.
Maar dat is dus mijn mening over daten.
Alleen het heeft helemaal niks met desinteresse te maken.quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:54 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is zoenen met een ander iemand terwijl je in een relatie zit gewoon vreemdgaan.
Heeft ze dit wel verteld tegen haar vriend? Vast niet.Of ze schoof je terzijde met een smoes.
[..]
Ze zegt volgens mij juist dat er ene zekere verantwoording is jegens de andere partij omdat je juist op een datingsapp zit met bepaalde intentie(s), waardoor (sommige) mensen dus verwachtingen hebben.
Zo gek is dat niet wat zij zegt. Als je geen interesse (meer) hebt, zeg dat gewoon, kan de ander ook weer verder.
Zoveel tijd kost dat niet, hooguit 30 seconden. Die heeft iedereen elke dag wel.
Ah de "In het echt zou je geen grote mond tegen mij hebben" praat.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heet geen Jezus, SD is prima
En voor de duidelijkheid; jouw mening valt ook onder de' publieke opinie'. Ik vind jouw visie op omgangsregels en beleefdheidsvormen soms ook een beetje bijzonder, maar daar ga ik ook niet over lopen bitchen toch? Your party; your rules, my party; my rules.
Laat mensen een beetje in hun waarde, irl zou je zéker weten ook niet zo'n grote waffel tegen me opzetten, dus ik zou het waarderen als je dat online ook niet doet want ik heb niet met je op school gezeten ofzoIk weet namelijk wél hoe ik 'verantwoorden' moet spellen
.
It's true... wat mensen gewoon maar even uit durven te kramen vanachter een veilig toetsenbordje, durft 98% echt niet face to face, en dat weet je dondersgoed.. Niet tegen een krielkip kereltje, doorgaans niet tegen een vrouw, en al helemaal niet tegen 1.87 en 100 kilo kale lelijkerd met plakplaatjes.quote:Op maandag 24 augustus 2020 18:24 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ah de "In het echt zou je geen grote mond tegen mij hebben" praat.![]()
Verder laat ik je ook in je waarde. Ik geef alleen aan dat het nogal achterlijk is om van mensen die je nauwelijks kent te verwachten dat ze veranTwoording moeten afleggen
Mijn idee, al lijkt de TT het toch nog een soort schaduw van ontopicness te geven.quote:Op maandag 24 augustus 2020 19:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Anders sluiten we gewoon deze discussie af? Het gaat hier tenslotte over datingsites/apps
Au......quote:Op maandag 24 augustus 2020 19:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mijn idee, al lijkt de TT het toch nog een soort schaduw van ontopicness te geven.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:12 schreef xFriendx het volgende:
Meer liefde in het volgende topic graag
Heb je dan leuke dames in de aanbieding?quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:12 schreef xFriendx het volgende:
Lukt het niet op je eigen datingapp?quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb je dan leuke dames in de aanbieding?
Heb echt al weken niet meer gekeken sinds de laatste date die ik heb gehad, vind het nogal tijdsverspilling eerlijk gezegd. Weken praten met iemand en dan van de ene op de andere dag hoor je niets meer.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lukt het niet op je eigen datingapp?
Af en toe een time out kan geen kwaad hèquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb echt al weken niet meer gekeken sinds de laatste date die ik heb gehad, vind het nogal tijdsverspilling eerlijk gezegd. Weken praten met iemand en dan van de ene op de andere dag hoor je niets meer.
Een kleffe cirkeljerk is inderdaad veel leukerquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:12 schreef xFriendx het volgende:
Oh zeker hoor maar het voelt wel als je tijd verdoen als het steeds op die manier moet nadat je iemand gezien hebt. Daarvoor zit ik niet op zulke apps.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Af en toe een time out kan geen kwaad hè
Is ook wel een nadeel hoor.....iemand irl tegenkomen is nog altijd het leukst.....maar als dat niet lukt zijn apps wel redelijk alternatiefquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh zeker hoor maar het voelt wel als je tijd verdoen als het steeds op die manier moet nadat je iemand gezien hebt. Daarvoor zit ik niet op zulke apps.
Herkenbaarquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb echt al weken niet meer gekeken sinds de laatste date die ik heb gehad, vind het nogal tijdsverspilling eerlijk gezegd. Weken praten met iemand en dan van de ene op de andere dag hoor je niets meer.
Was dat meerdere mensen maar gegund.....quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:41 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Herkenbaar
Was er wel redelijk klaar mee.
En precies dan.. loop je degene tegen het lijf kennelijk
Had je tegen kunnen komen misschien, was vandaag in Brabantquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Is ook wel een nadeel hoor.....iemand irl tegenkomen is nog altijd het leukst.....maar als dat niet lukt zijn apps wel redelijk alternatief
Oh volgende keer dm sturen dan!quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Had je tegen kunnen komen misschien, was vandaag in Brabant
Als met serieuzer was wel, maar tinder is wat mij betreft wel klaar. Dar is inmiddels zo nutteloos geworden.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Is ook wel een nadeel hoor.....iemand irl tegenkomen is nog altijd het leukst.....maar als dat niet lukt zijn apps wel redelijk alternatief
Ben benieuwd of dat stuk naar de slaapkamer daarvoor genoeg isquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:41 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Herkenbaar
Was er wel redelijk klaar mee.
En precies dan.. loop je degene tegen het lijf kennelijk
Bumble is voor mij wel een leuke uitdaging omdat ik als eerste een bericht je moet sturenquote:Op maandag 24 augustus 2020 22:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als met serieuzer was wel, maar tinder is wat mij betreft wel klaar. Dar is inmiddels zo nutteloos geworden.
[..]
Ben benieuwd of dat stuk naar de slaapkamer daarvoor genoeg is
Verwacht het niet
Zal het proberen te onthoudenquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh volgende keer dm sturen dan!
quote:Op maandag 24 augustus 2020 22:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zal het proberen te onthoudenmeestal geen idee wie waar uithangt
Ik ben hier!quote:Op maandag 24 augustus 2020 22:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zal het proberen te onthoudenmeestal geen idee wie waar uithangt
Moest nog wel denken gister van waar woont thijs ook alweerquote:
Dit doet pijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Moest nog wel denken gister van waar woont thijs ook alweer![]()
Was met mijn pa naar overloon (oorlogsmuseum) dus had sowieso niet echt tijd voor een koffiemomentje bij fokkers.
Maar nieuwe dag, nieuwe kansen op liefde
Bijna in de tuin hier 👍🏼quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Moest nog wel denken gister van waar woont thijs ook alweer![]()
Was met mijn pa naar overloon (oorlogsmuseum) dus had sowieso niet echt tijd voor een koffiemomentje bij fokkers.
Maar nieuwe dag, nieuwe kansen op liefde
Haha nou ik kwam iemand tegen die ik al 10 jaar kende maar nooit sprak.quote:Op maandag 24 augustus 2020 22:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als met serieuzer was wel, maar tinder is wat mij betreft wel klaar. Dar is inmiddels zo nutteloos geworden.
[..]
Ben benieuwd of dat stuk naar de slaapkamer daarvoor genoeg is
Verwacht het niet
Ik weet vrij zeker dat het meer mensen overkomt.. maar die hoor je er dan niet over.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Was dat meerdere mensen maar gegund.....
Leukquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:46 schreef Brybry het volgende:
Oh oh , m'n eerste Tinderdate is een feit![]()
In eerste instantie dacht ik op de chat; Wat is dit voor arrogante bal, hij weet heel goed dat ie een knappe vent is dus een paar keer een pittige opmerking gemaakt maar die kon hij goed hebben. Later werden de gesprekken leuk en moest hij die avond in m'n buurt zijn.
We zouden even een drankje doen maar dat werd 01.00 vannacht![]()
Weet niet of het echt serieus materiaal is maar ik heb geen haast dus we zien wel
Dat is laat. Wat hebben jullie allemaal uitgespooktquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:46 schreef Brybry het volgende:
We zouden even een drankje doen maar dat werd 01.00 vannacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |