abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194703232
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2020 12:01 schreef Amee het volgende:

[..]

Aan de andere kant, stel dat jij die vrouw bent met die vliegtuigmodus, kun je door deze reacties wel de andere kant zien en rekening houden met mensen met wie je chat die het dus op deze manier zouden kunnen zien.

Maar men is door dat online gedoe zo ongevoelig geworden voor de andere kant, misschien omdat ze zelf vaak genoeg zo behandeld zijn?

Ik zou het iig niet overleven van de stress wanneer ik zou proberen online te daten via apps van wat ik op fok allemaal lees. Je zou het kunnen noemen wat je wil, van niet stoer tot gek, dat is gewoon niet hoe ik me dates voorstel.
Je leest hier de "extremen". Dat is niet hoe het altijd gaat gelukkig. Gister een een date gehad. Beide vonden het leuk, maar dat was het. Even goede vrienden. Ik denk dat de "klagers" wellicht toch eerst eens aan zichzelf moeten werken voor ze aan het daten gaan. :)
  maandag 24 augustus 2020 @ 12:42:12 #252
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194703279
quote:
10s.gif Op maandag 24 augustus 2020 11:07 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Iets met kaatsen, en een bal ofzo 👍🏼
Hypocriet een ander ergens van te beschuldigen en je er vervolgens zelf schuldig aan te maken, maar oké.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_194703421
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2020 11:54 schreef Amee het volgende:

[..]

Die verwachtingen van wanneer terug reageren hangen ook af van hoe ver je met je date bent natuurlijk. In het gewoon elkaar nog leren kennen heb je nog niet veel te zeggen, maar zou wel netjes zijn van de ander om even te melden.

Ikzelf reageer vaak met: Ben op werk, reageer later. Of wanneer pas heel veel later reageer en dat eerste niet eens kon sturen: Sorry, was dit en dat. Hoef geen brien, maar wel even om te laten weten dat je niet onbelangrijk bent.
Ik heb juist in de periode van het leren kennen elkaar heel veel te zeggen, daarna blijkt bij mij vaak of we ook normaal kunnen kletsen of dat het ophoud als iemand door zijn of haar verhalen heen zijn.

Je reacties van "reageer later" vind ik zelf erg netjes en prettig, maar niet iedereen zit zo. Ik denk bij Whatsapp ook vaak: ik reageer wanneer het kan.
Toen dit ooit gezeik ging opleveren bij mensen heb ik maar uitgezet dat ze kunnen zien wanneer ik online ben. Soms komt het gewoon echt even niet uit.
pi_194703809
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 12:49 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Ik heb juist in de periode van het leren kennen elkaar heel veel te zeggen, daarna blijkt bij mij vaak of we ook normaal kunnen kletsen of dat het ophoud als iemand door zijn of haar verhalen heen zijn.

Je reacties van "reageer later" vind ik zelf erg netjes en prettig, maar niet iedereen zit zo. Ik denk bij Whatsapp ook vaak: ik reageer wanneer het kan.
Toen dit ooit gezeik ging opleveren bij mensen heb ik maar uitgezet dat ze kunnen zien wanneer ik online ben. Soms komt het gewoon echt even niet uit.
Soms sta ik ergens op iemand te wachten en swipe ik wat uit verveling. Dat wilt niet zeggen dat ik op dat moment ook tijd heb voor een chatgesprek. Ik start sowieso geen gesprek als ik al weet dat 5 minuten daarna ik toch weer druk ben. Ik doe dat als ik echt de tijd heb.

Als ik al wat verder met de date ben zitten we sowieso al op whatsapp oid.
pi_194703851
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 12:49 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Met "Niet zoveel te zeggen" bedoelde ik dat ik niet het recht heb te verlangen dat hij snel reageert of me even meldt als hij niet kan :P

Op WhatsApp heb ik alles aan staan, heb vaak helemaal geen problemen ermee. Degenen die erin staan zijn dan ook mensen die ik ken en geen problemen maken.
pi_194704220
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2020 12:01 schreef Amee het volgende:

[..]

Aan de andere kant, stel dat jij die vrouw bent met die vliegtuigmodus, kun je door deze reacties wel de andere kant zien en rekening houden met mensen met wie je chat die het dus op deze manier zouden kunnen zien.
Op basis van deze reacties zie ik inderdaad dat er een aantal mensen nogal van het projecteren en aannemen zijn in plaats gewoon te vragen 'Huh, hoezo vliegtuigmodus?' bij wijze van spreken. Persoonlijk ben ik niet zo van het zelf gaan compenseren voor andermans vooringenomenheid en gebrek aan communicatievaardigheden. Bovendien zijn zulke mensen voor mij geen relatiemateriaal, dus ik win er precies 0,0 mee.
pi_194704321
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 13:46 schreef Chia het volgende:

[..]

Op basis van deze reacties zie ik inderdaad dat er een aantal mensen nogal van het projecteren en aannemen zijn in plaats gewoon te vragen 'Huh, hoezo vliegtuigmodus?' bij wijze van spreken. Persoonlijk ben ik niet zo van het zelf gaan compenseren voor andermans vooringenomenheid en gebrek aan communicatievaardigheden. Bovendien zijn zulke mensen voor mij geen relatiemateriaal, dus ik win er precies 0,0 mee.
Daar kun je online niet zeker van zijn. Iedereen heeft minpunten en wanneer je iemand gewoon via een feestje bij je nicht hebt leren kennen zou je die minpunten voor lief nemen als je hem leuk genoeg vindt.

Dat is eigenlijk ook iets wat het online een partner vinden moeilijk maakt. Omdat bijv dus Sounddragon een "drama" maakt van een vliegtuigmodus van Chia (voorbeeld, he) vindt Chia dat Sounddragon niet iemand voor haar is dus dan schuift ze hem weg.

Maar wanneer ze elkaar irl bij dat feestje van die nicht hebben ontmoet zou dat minpuntje van Sounddragon helemaal geen probleem zijn, want hij heeft genoeg andere leuke punten die hem de moeite waard maakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2020 13:57:23 ]
pi_194704379
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2020 13:56 schreef Amee het volgende:

[..]

Daar kun je online niet zeker van zijn. Iedereen heeft minpunten en wanneer je iemand gewoon via een feestje bij je nicht hebt leren kennen zou je die minpunten voor lief nemen als je hem leuk genoeg vindt.

Dat is eigenlijk ook iets wat het online een partner vinden moeilijk maakt. Omdat bijv dus Sounddragon een "drama" maakt van een vliegtuigmodus van Chia (voorbeeld, he) vindt Chia dat Sounddragon niet iemand voor haar is dus dan schuift ze hem weg.

Maar wanneer ze elkaar irl bij dat feestje van die nicht hebben ontmoet zou dat minpuntje van Sounddragon helemaal geen probleem zijn, want hij heeft genoeg andere leuke punten die hem de moeite waard maakt.
Goed punt, daarom is online daten vaker niet succesvol dan wel.

Afgelopen week een feestje gehad en een meisje ontmoet. Was leuk en ook gezoend enzo. Was via via. Appt ze dat ze een vriend heeft en het niet zo handig was. :') Ontmoetingen buiten de apps zijn voor mij ook veel fijner dan het geforceerde van een date.
pi_194704407
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 14:01 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Afgelopen week een feestje gehad en een meisje ontmoet. Was leuk en ook gezoend enzo. Was via via. Appt ze dat ze een vriend heeft en het niet zo handig was. :') Ontmoetingen buiten de apps zijn voor mij ook veel fijner dan het geforceerde van een date.
Haha, achteraf!
Maar ze heeft wel even snel van je mond willen proeven! _O_
  Moderator / Redactie FP maandag 24 augustus 2020 @ 14:06:11 #260
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_194704428
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2020 14:03 schreef Amee het volgende:

[..]

Haha, achteraf!
De zoentest :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194704430
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2020 13:56 schreef Amee het volgende:

[..]

Vooringenomenheid, te snel zijn met aannames in plaats gewoon doorvragen op een open manier zijn doorgaans geen eigenschappen die zich tot de online wereld beperken. Ook communicatieskills beperken zich doorgaans niet tot online of offline en iemand die daar een beetje proactief in is, is online doorgaans niet ineens een vooringenomen passief agressieveling.

Verder heeft het voor mij altijd goed gewerkt om alleen qua online dating alleen met mensen te daten die qua online communicatie op dezelfde golflengte zitten. Voor irl daten is dat minder een punt, maar ik ook dan heb ik een sterke voorkeur voor mensen die face to face taalvaardig en communicatief zijn. En tot nu toe zie ik dat vervolgens ook weer terug in appcontact.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2020 14:06:37 ]
pi_194704468
quote:

[..]

Of dit is de vriendelijke dump methode nadat het zoenen tegen viel :+
pi_194704577
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2020 14:03 schreef Amee het volgende:

[..]

Haha, achteraf!
Alcohol is a wonderful thing..

quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 14:09 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Of dit is de vriendelijke dump methode nadat het zoenen tegen viel :+
Het is echt zo en anders lekker boeiend ik was dronken en het was leuk.

Een beetje vreemdgaan tijdens een dronken avond. Geeft de mens moed. :')
pi_194704734
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:49 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik denk dat de meesten van jullie het punt missen.
Het gaat niet om het een dag niet reageren, maar om het wel kúnnen (want elders online) maar het niet doen (niet genoeg interesse dus).
Plus, mensen die denken dat ze niemand verantwoording schuldig zijn kan ik niet uitstaan.
Wanneer je met iemand chat via een dating app zijn er bepaalde intenties en dus verwachtingen. Zou toch wel netjes zijn om tenminste iets terug te zeggen. Hoeft geen brieven aan tekst en uitleg te zijn.

Maar dat is dus mijn mening over daten.
Ik hoef mij zeker niet te verantwoorden inderdaad. Ga eens even.

Plus soms vergeet ik gewoon oprecht om te reageren. Dan heb ik het bericht wel gelezen. Maar komt er ineens iets tussen en besef ik mij een paar uur later dat ik nog zou reageren.

Heb ik ook wel eens met vrienden.
pi_194706473
quote:

[..]

Voor sommige mensen is zoenen met een ander iemand terwijl je in een relatie zit gewoon vreemdgaan.
Heeft ze dit wel verteld tegen haar vriend? Vast niet. :') Of ze schoof je terzijde met een smoes.

quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 14:31 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik hoef mij zeker niet te verantwoorden inderdaad. Ga eens even.

Plus soms vergeet ik gewoon oprecht om te reageren. Dan heb ik het bericht wel gelezen. Maar komt er ineens iets tussen en besef ik mij een paar uur later dat ik nog zou reageren.

Heb ik ook wel eens met vrienden.
Ze zegt volgens mij juist dat er ene zekere verantwoording is jegens de andere partij omdat je juist op een datingsapp zit met bepaalde intentie(s), waardoor (sommige) mensen dus verwachtingen hebben.

Zo gek is dat niet wat zij zegt. Als je geen interesse (meer) hebt, zeg dat gewoon, kan de ander ook weer verder.
Zoveel tijd kost dat niet, hooguit 30 seconden. Die heeft iedereen elke dag wel.
  maandag 24 augustus 2020 @ 18:07:48 #266
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194706659
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:49 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik denk dat de meesten van jullie het punt missen.
Het gaat niet om het een dag niet reageren, maar om het wel kúnnen (want elders online) maar het niet doen (niet genoeg interesse dus).
Plus, mensen die denken dat ze niemand verantwoording schuldig zijn kan ik niet uitstaan.
Wanneer je met iemand chat via een dating app zijn er bepaalde intenties en dus verwachtingen. Zou toch wel netjes zijn om tenminste iets terug te zeggen. Hoeft geen brieven aan tekst en uitleg te zijn.

Maar dat is dus mijn mening over daten.
Helemaal mee eens. Vaak zijn mensen die anders durven beweren vaak ook niet de meest betrouwbare types.
pi_194706781
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 17:54 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Voor sommige mensen is zoenen met een ander iemand terwijl je in een relatie zit gewoon vreemdgaan.
Heeft ze dit wel verteld tegen haar vriend? Vast niet. :') Of ze schoof je terzijde met een smoes.
[..]

Ze zegt volgens mij juist dat er ene zekere verantwoording is jegens de andere partij omdat je juist op een datingsapp zit met bepaalde intentie(s), waardoor (sommige) mensen dus verwachtingen hebben.

Zo gek is dat niet wat zij zegt. Als je geen interesse (meer) hebt, zeg dat gewoon, kan de ander ook weer verder.
Zoveel tijd kost dat niet, hooguit 30 seconden. Die heeft iedereen elke dag wel.
Alleen het heeft helemaal niks met desinteresse te maken.

Maar ik ga niet alles zitten delen wat ik doe op een dag.

Ik hoef dan ook niet per se iemand die ik date elke dag te spreken.
pi_194706830
quote:
17s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:38 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik heet geen Jezus, SD is prima :*

En voor de duidelijkheid; jouw mening valt ook onder de' publieke opinie'. Ik vind jouw visie op omgangsregels en beleefdheidsvormen soms ook een beetje bijzonder, maar daar ga ik ook niet over lopen bitchen toch? Your party; your rules, my party; my rules.
Laat mensen een beetje in hun waarde, irl zou je zéker weten ook niet zo'n grote waffel tegen me opzetten, dus ik zou het waarderen als je dat online ook niet doet want ik heb niet met je op school gezeten ofzo :? Ik weet namelijk wél hoe ik 'verantwoorden' moet spellen 14.gif.
Ah de "In het echt zou je geen grote mond tegen mij hebben" praat. :')

Verder laat ik je ook in je waarde. Ik geef alleen aan dat het nogal achterlijk is om van mensen die je nauwelijks kent te verwachten dat ze veranTwoording moeten afleggen :)
  maandag 24 augustus 2020 @ 19:44:02 #269
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194707143
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 18:24 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ah de "In het echt zou je geen grote mond tegen mij hebben" praat. :')

Verder laat ik je ook in je waarde. Ik geef alleen aan dat het nogal achterlijk is om van mensen die je nauwelijks kent te verwachten dat ze veranTwoording moeten afleggen :)
It's true... wat mensen gewoon maar even uit durven te kramen vanachter een veilig toetsenbordje, durft 98% echt niet face to face, en dat weet je dondersgoed.. Niet tegen een krielkip kereltje, doorgaans niet tegen een vrouw, en al helemaal niet tegen 1.87 en 100 kilo kale lelijkerd met plakplaatjes.

En het IS niet achterlijk, jij VINDT het achterlijk.. je brengt het als een feit, terwijl het niet meer is als een mening, en over meningen hebben de engelsen een prima gezegde:

Opinions like asshole's; everybody has got one :)

En nogmaals; ik verwacht echt geen volledige verantwoording of een numero uno-positie in iemands agenda na een week chatten, maar ik verwacht wel aandacht, in ieder geval niet om gewoon zonder enige vorm van communicatie op ignore gegooid te worden omdat dat handiger is, en al helemaal niet twee keer op rij nadat ik de eerste keer een duidelijk signaal had gegeven dat ik dat niet zo tof vond. Dat is gewoon respectloos en persoonlijk vind ik dat beledigend, omdat je daarmee een duidelijk signaal afgeeft dat je schijt hebt aan wat ik vind, door het gewoon direct nog een keer te doen, maar dan een hele dag. Dan krijg je van mij een signaal terug; doei! :W

Iedereen zit lekker een eigen draai en invulling aan het verhaal te geven en het lekker uit zijn verband te rukken om me er maar lekker mee op mijn kop te meppen en mij de grote boze zelfingenomen arrogante klootzak te maken door het lekker op zijn FOK!s in extremen te trekken, maar er is een gulden middenweg, en er was nog wel meer mis met die chat, wat ik ook heb aangegeven, maar daar lezen desbetreffende dwaallichtjes gemakshalve natuurlijk lekker overheen, want dat is dan ineens niet meer relevant, omdat het afbreuk doet aan het fantastische overtrokken zwart-wit verhaal wat er net van gemaakt is :O

Ik ga er verder geen woorden meer aan vuil maken, want dat hebben jullie vandaag al genoeg gedaan. Als men niet op een normale manier kan relativeren en begrijpend lezen en zich bij feiten kan houden zonder het verhaal op te blazen tot biblische proporties door het toevoegen van ronduit achterlijke aannames, voel ik me niet geroepen om daar nog op een serieuze manier op in te gaan.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194707273
Anders sluiten we gewoon deze discussie af? Het gaat hier tenslotte over datingsites/apps :)
  maandag 24 augustus 2020 @ 19:54:35 #271
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194707326
quote:
17s.gif Op maandag 24 augustus 2020 19:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Anders sluiten we gewoon deze discussie af? Het gaat hier tenslotte over datingsites/apps :)
Mijn idee, al lijkt de TT het toch nog een soort schaduw van ontopicness te geven. :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194707427
Iemand ervaring met tinder platinum? Ik zag het vandaag voorbijkomen als nieuwe functie, ben nu toch wel benieuwd of er mensen zijn die betalen voor bepaalde functies op tinder.

New user here btw, toch maar een account aangemaakt :P
pi_194707486
quote:
7s.gif Op maandag 24 augustus 2020 19:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mijn idee, al lijkt de TT het toch nog een soort schaduw van ontopicness te geven. :)
Au...... :6
pi_194707568
Meer liefde in het volgende topic graag :Y
pi_194707575
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 21:12 schreef xFriendx het volgende:
O+
  maandag 24 augustus 2020 @ 21:16:29 #276
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194707627
quote:
Heb je dan leuke dames in de aanbieding?
pi_194707865
quote:
11s.gif Op maandag 24 augustus 2020 21:16 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Heb je dan leuke dames in de aanbieding?
Lukt het niet op je eigen datingapp? :6
  maandag 24 augustus 2020 @ 21:31:31 #278
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194707943
quote:
17s.gif Op maandag 24 augustus 2020 21:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Lukt het niet op je eigen datingapp? :6
Heb echt al weken niet meer gekeken sinds de laatste date die ik heb gehad, vind het nogal tijdsverspilling eerlijk gezegd. Weken praten met iemand en dan van de ene op de andere dag hoor je niets meer.
pi_194707968
quote:
6s.gif Op maandag 24 augustus 2020 21:31 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Heb echt al weken niet meer gekeken sinds de laatste date die ik heb gehad, vind het nogal tijdsverspilling eerlijk gezegd. Weken praten met iemand en dan van de ene op de andere dag hoor je niets meer.
Af en toe een time out kan geen kwaad hè
pi_194707982
quote:
Een kleffe cirkeljerk is inderdaad veel leuker :')

Geef mij dan maar gewoon een discussie zoals net. Hou je het topic tenminste nog interessant inplaats van al die zoetsappigheid.
  maandag 24 augustus 2020 @ 21:38:05 #281
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194708049
quote:
17s.gif Op maandag 24 augustus 2020 21:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Af en toe een time out kan geen kwaad hè
Oh zeker hoor maar het voelt wel als je tijd verdoen als het steeds op die manier moet nadat je iemand gezien hebt. Daarvoor zit ik niet op zulke apps.
pi_194708094
quote:
6s.gif Op maandag 24 augustus 2020 21:38 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Oh zeker hoor maar het voelt wel als je tijd verdoen als het steeds op die manier moet nadat je iemand gezien hebt. Daarvoor zit ik niet op zulke apps.
Is ook wel een nadeel hoor.....iemand irl tegenkomen is nog altijd het leukst.....maar als dat niet lukt zijn apps wel redelijk alternatief
pi_194708132
quote:
6s.gif Op maandag 24 augustus 2020 21:31 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Herkenbaar :)

Was er wel redelijk klaar mee.

En precies dan.. loop je degene tegen het lijf kennelijk :)
pi_194708331
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 21:41 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Was dat meerdere mensen maar gegund.....
pi_194708358
quote:
17s.gif Op maandag 24 augustus 2020 21:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Is ook wel een nadeel hoor.....iemand irl tegenkomen is nog altijd het leukst.....maar als dat niet lukt zijn apps wel redelijk alternatief
Had je tegen kunnen komen misschien, was vandaag in Brabant :+
pi_194708431
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 21:50 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Had je tegen kunnen komen misschien, was vandaag in Brabant :+
Oh volgende keer dm sturen dan!
  maandag 24 augustus 2020 @ 22:02:09 #287
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194708661
quote:
17s.gif Op maandag 24 augustus 2020 21:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Als met serieuzer was wel, maar tinder is wat mij betreft wel klaar. Dar is inmiddels zo nutteloos geworden.

quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 21:41 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ben benieuwd of dat stuk naar de slaapkamer daarvoor genoeg is :+
Verwacht het niet _O-
pi_194708715
quote:
6s.gif Op maandag 24 augustus 2020 22:02 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Als met serieuzer was wel, maar tinder is wat mij betreft wel klaar. Dar is inmiddels zo nutteloos geworden.
[..]

Verwacht het niet _O-
Bumble is voor mij wel een leuke uitdaging omdat ik als eerste een bericht je moet sturen :)
pi_194708750
quote:
17s.gif Op maandag 24 augustus 2020 21:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Oh volgende keer dm sturen dan!
Zal het proberen te onthouden :+ meestal geen idee wie waar uithangt :@
pi_194708804
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 22:04 schreef xFriendx het volgende:

[..]

:)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2020 08:12:40 ]
  Moderator / Redactie FP dinsdag 25 augustus 2020 @ 08:15:45 #291
Brabo Bastard
pi_194709331
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 22:04 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik ben hier!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_194709401
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 08:15 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik ben hier!
Moest nog wel denken gister van waar woont thijs ook alweer :D
Was met mijn pa naar overloon (oorlogsmuseum) dus had sowieso niet echt tijd voor een koffiemomentje bij fokkers.

Maar nieuwe dag, nieuwe kansen op liefde *O*
  Moderator / Redactie FP dinsdag 25 augustus 2020 @ 08:29:07 #293
Brabo Bastard
pi_194709437
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 08:25 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Was met mijn pa naar overloon (oorlogsmuseum) dus had sowieso niet echt tijd voor een koffiemomentje bij fokkers.

Dit doet pijn ;(
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 09:12:38 #294
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194709942
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 08:25 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Bijna in de tuin hier 👍🏼

Je kunt nog een keer naar ZooParc. 😁
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 09:19:55 #295
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_194710076
Wat leuk, best wat fokkers die in de buurt wonen dus. :P
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194710362
quote:
6s.gif Op maandag 24 augustus 2020 22:02 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

[..]

Verwacht het niet _O-
Haha nou ik kwam iemand tegen die ik al 10 jaar kende maar nooit sprak.
En gewoon online dus... keer samen gegeten..
dat was leuk en gezellig. Moeten we vaker doen.
En prompt hebben we een jaar lang wel geappt en nooit meer afgesproken.

Dus je weet het nooit _O-
pi_194710370
quote:
17s.gif Op maandag 24 augustus 2020 21:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Was dat meerdere mensen maar gegund.....
Ik weet vrij zeker dat het meer mensen overkomt.. maar die hoor je er dan niet over.
pi_194710454
Oh oh , m'n eerste Tinderdate is een feit *O*

In eerste instantie dacht ik op de chat; Wat is dit voor arrogante bal, hij weet heel goed dat ie een knappe vent is dus een paar keer een pittige opmerking gemaakt maar die kon hij goed hebben. Later werden de gesprekken leuk en moest hij die avond in m'n buurt zijn.

We zouden even een drankje doen maar dat werd 01.00 vannacht :7

Weet niet of het echt serieus materiaal is maar ik heb geen haast dus we zien wel
pi_194710637
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 09:46 schreef Brybry het volgende:
Oh oh , m'n eerste Tinderdate is een feit *O*

In eerste instantie dacht ik op de chat; Wat is dit voor arrogante bal, hij weet heel goed dat ie een knappe vent is dus een paar keer een pittige opmerking gemaakt maar die kon hij goed hebben. Later werden de gesprekken leuk en moest hij die avond in m'n buurt zijn.

We zouden even een drankje doen maar dat werd 01.00 vannacht :7

Weet niet of het echt serieus materiaal is maar ik heb geen haast dus we zien wel
Leuk *O*
pi_194710810
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 09:46 schreef Brybry het volgende:
We zouden even een drankje doen maar dat werd 01.00 vannacht
Dat is laat. Wat hebben jullie allemaal uitgespookt }:|

Maar leuk voor je dat je een leuke date hebt gehad. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')