Zie nu dat ik de Nettorama vergeten benquote:
Permanente kersttypesquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zie nu dat ik de Nettorama vergeten ben
Nettorama voor al de overige mensen dan maar
Wil je nou lurken of wil je wat vertellen?quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:57 schreef Fugue het volgende:
[..]
Sure maar is wel een beetje de Sounddragonshow hier
Is al niet eens meer leuk om te lurken
Via internet een vrouw ontmoet uit Odessa/Oekraine. Zelfde leeftijd en spreekt Engels/Duits vloeiend, dus doordat we makkelijk kunnen praten merkten we ook dat het snel klikte. Ben zelf half Pools, wat het naar mijn mening wat simpeler maakt trouwens.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Awww!! Liefde
Wat is het verhaal trouwens achter deze date?
Nice, dat klinkt als een goed beginquote:Op zondag 23 augustus 2020 23:39 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Via internet een vrouw ontmoet uit Odessa/Oekraine. Zelfde leeftijd en spreekt Engels/Duits vloeiend, dus doordat we makkelijk kunnen praten merkten we ook dat het snel klikte. Ben zelf half Pools, wat het naar mijn mening wat simpeler maakt trouwens.
Heb haar onlangs opgezocht en was erg leuk. Hebben wat plannen gemaakt om elkaar op korte termijn weer op te zoeken.
Je vergeet de Delhaize en Carrefour! Daar ontmoet je de Belgenquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:48 schreef Cockwhale het volgende:
Niet naar de Edah, Super de Boer, Konmar, Nieuwe Weme en Basismarkt gaan
Wat leuk!quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:39 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Via internet een vrouw ontmoet uit Odessa/Oekraine. Zelfde leeftijd en spreekt Engels/Duits vloeiend, dus doordat we makkelijk kunnen praten merkten we ook dat het snel klikte. Ben zelf half Pools, wat het naar mijn mening wat simpeler maakt trouwens.
Heb haar onlangs opgezocht en was erg leuk. Hebben wat plannen gemaakt om elkaar op korte termijn weer op te zoeken.
Beetje spuit-11, maar dude! Over verstikkend gesproken! En het dan nog verkeerd hebben ook, mogen mensen om jou heen geen leven meer hebben?quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, lang verhaal, paar aannames, maar ook een paar feitjes.. Als ik je om (gisteren) 10 uur een berichtje stuur, en er komt maar één vinkje tot een uur of één, en dan 'oh, ja, mijn telefoon stond nog op vliegtuigstand' (why the fuck doe je dat?), kan dat best, maar als het de dag erna nog een keer gebeurt, maar dan tot 3 uur 's middags, gaat dat vliegertje geen 2 keer op.. en al helemaal niet als ik je al 2 keer online zag op dating-app... Hoef je ook niks meer uit te leggen of te ja-maar'en, dan is het badpak aan, en zwemmen![]()
Reden boeit niet; liegen is wegwezen, kun je nog zo geweldig lijken en een 9/10 koppie hebben, maar daar kan ik niks mee.
Nou ja, wel 2 keer online op de dating app maar de telefoon op vliegtuigstand betekent zo goed als geen interesse in de huidige chatters op de telefoon. Zegt idd toch genoeg?quote:Op maandag 24 augustus 2020 08:16 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Beetje spuit-11, maar dude! Over verstikkend gesproken! En het dan nog verkeerd hebben ook, mogen mensen om jou heen geen leven meer hebben?
Vind ik best een sterke aanname, ik krijg vaak genoeg berichtjes van mensen op een dating app en dan kijk ik even, dan ben ik ook online. Of ik nou geïnteresseerd ben of niet in die berichtjes, die notificatie wil ik weg hebben. Dus kijk ik even. Maar ondertussen kan ik ook gewoon met iemand lekker in gesprek zitten. Als ik dan erachter kom dat die mij de hele tijd in de gaten zat te houden, vind ik dat kwalijker dan dat ik even met mijn eigen leven bezig ben.quote:Op maandag 24 augustus 2020 08:22 schreef Amee het volgende:
[..]
Nou ja, wel 2 keer online op de dating app maar de telefoon op vliegtuigstand betekent zo goed als geen interesse in de huidige chatters op de telefoon. Zegt idd toch genoeg?
Ik vergeet telkens dat mensen op dating apps anders daten. Ik bedoel dat ze met veel tegelijk chatten en dan ook nog steeds zoeken.quote:Op maandag 24 augustus 2020 08:29 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Vind ik best een sterke aanname, ik krijg vaak genoeg berichtjes van mensen op een dating app en dan kijk ik even, dan ben ik ook online. Of ik nou geïnteresseerd ben of niet in die berichtjes, die notificatie wil ik weg hebben. Dus kijk ik even. Maar ondertussen kan ik ook gewoon met iemand lekker in gesprek zitten. Als ik dan erachter kom dat die mij de hele tijd in de gaten zat te houden, vind ik dat kwalijker dan dat ik even met mijn eigen leven bezig ben.
Hmm.. ja, dat doe ik inderdaad niet. Ik praat het liefst met 1 tegelijk, je krijgt dan mijn volledige aandacht. Maar dat controlerende gedrag daar word ik echt misselijk van.quote:Op maandag 24 augustus 2020 08:32 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik vergeet telkens dat mensen op dating apps anders daten. Ik bedoel dat ze met veel tegelijk chatten en dan ook nog steeds zoeken.![]()
Mijn reacties zijn dan ook veelal op ervaringen irl gebaseerd.
Waarom vind je dat hij controleert (ondanks zijn uitleg)?quote:Op maandag 24 augustus 2020 08:34 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Hmm.. ja, dat doe ik inderdaad niet. Ik praat het liefst met 1 tegelijk, je krijgt dan mijn volledige aandacht. Maar dat controlerende gedrag daar word ik echt misselijk van.
Tuurlijk, en ik snap die spanning best. Maar hij zit dan toch ook op de datingapps? Hij ziet dat zij online kwam, dus hij zat ook weer daar. Of zijn intentie enkel om te controleren was, dat weet ik niet. Maar de een kwalijk nemen wat je zelf ook doet. Tja... Misschien moeten mensen gewoon wat vaker geduld hebben.quote:Op maandag 24 augustus 2020 08:37 schreef Amee het volgende:
[..]
Waarom vind je dat hij controleert (ondanks zijn uitleg)?
Wanneer je met iemand chat met de bedoeling een eventuele relatie te beginnen (hij zag haar als relatiemateriaal), dan denk je natuurlijk vaker aan haar en dat je haar een bericht hebt gestuurd waar ze nog niet op heeft gereageerd. Plus dat zijn whatsapp de hele tijd open is om andere redenen.
Zoiets heb ik ook wel eens gehadquote:Op maandag 24 augustus 2020 08:49 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Tuurlijk, en ik snap die spanning best. Maar hij zit dan toch ook op de datingapps? Hij ziet dat zij online kwam, dus hij zat ook weer daar. Of zijn intentie enkel om te controleren was, dat weet ik niet. Maar de een kwalijk nemen wat je zelf ook doet. Tja... Misschien moeten mensen gewoon wat vaker geduld hebben.
Laatst dat meisje wat mij na een uur blokte omdat ik niet reageerde, doe normaal.
Volgens mij ging het om de telefoon die was afgesloten van internet terwijl ze elders wel online gingquote:Op maandag 24 augustus 2020 08:49 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Tuurlijk, en ik snap die spanning best. Maar hij zit dan toch ook op de datingapps? Hij ziet dat zij online kwam, dus hij zat ook weer daar. Of zijn intentie enkel om te controleren was, dat weet ik niet. Maar de een kwalijk nemen wat je zelf ook doet. Tja... Misschien moeten mensen gewoon wat vaker geduld hebben.
Laatst dat meisje wat mij na een uur blokte omdat ik niet reageerde, doe normaal.
Kan ze dat niet gedaan hebben via de computer? Mijn telefoon heeft ook wel eens slecht bereik.quote:Op maandag 24 augustus 2020 08:52 schreef Amee het volgende:
[..]
Volgens mij ging het om de telefoon die was afgesloten van internet terwijl ze elders wel online ging
Ja, van dat meisje van jou is een ander verhaal
Het zou onmogelijk zijn om online te komen op de telefoon die afgesloten is van internet, toch?quote:Op maandag 24 augustus 2020 08:55 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Kan ze dat niet gedaan hebben via de computer? Mijn telefoon heeft ook wel eens slecht bereik.
Toch ben ik het wel met jou eens... ik had dat ook irritant gevonden.quote:Op maandag 24 augustus 2020 08:32 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik vergeet telkens dat mensen op dating apps anders daten. Ik bedoel dat ze met veel tegelijk chatten en dan ook nog steeds zoeken.![]()
Mijn reacties zijn dan ook veelal op ervaringen irl gebaseerd.
Niet als het whatsapp was.quote:Op maandag 24 augustus 2020 08:55 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Kan ze dat niet gedaan hebben via de computer? Mijn telefoon heeft ook wel eens slecht bereik.
Nee, vind dat niet ouderwets. Denk daar zelf ook zo over.quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:09 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Toch ben ik het wel met jou eens... ik had dat ook irritant gevonden.
En als iemand dan gewoon eerlijk is..
Is dat toch anders.
Ik vind niet dat irl normen en waarden meteen de deur uit kunnen zodra je online bent.
Misschien ben ik ouderwets hoor...
Nee het ging om online komen op die dating app, ik weet dat je ook op de computer kan Tinderen, Paiqen, Lexaënquote:Op maandag 24 augustus 2020 09:10 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Niet als het whatsapp was.
Whatsapp web werkt alleen als je telefoon ook internet heeft.
Een uur? Zo lang gewacht hoor.quote:Op maandag 24 augustus 2020 08:49 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Dit idd, is gewoon desinteresse, niet wat ik zoek en/of wil. En wat iemand anders daar van vindt interesseert me de rozen. Ik werk vanuit MIJN gevoel, niet vanuit wat de fucking publieke opinie daarvan zou kunnen zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2020 08:22 schreef Amee het volgende:
[..]
Nou ja, wel 2 keer online op de dating app maar de telefoon op vliegtuigstand betekent zo goed als geen interesse in de huidige chatters op de telefoon. Zegt idd toch genoeg?
gaat er niet om dat ze op die app zit, het gaat erom dat ze dan niet even de tijd neemt om dr Tamagotchi ook effe te kriebelen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 08:49 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ditquote:Op maandag 24 augustus 2020 10:07 schreef Solid-Snake het volgende:
Jezus moeten mensen zich serieus verandwoorden aan jou als ze die dag even niet reageren?
Je hebt haar nog nooit in het echt ontmoet. Doe even normaal man.
Ik heet geen Jezus, SD is primaquote:Op maandag 24 augustus 2020 10:07 schreef Solid-Snake het volgende:
Jezus moeten mensen zich serieus verandwoorden aan jou als ze die dag even niet reageren?
Ik denk dat de meesten van jullie het punt missen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:07 schreef Solid-Snake het volgende:
Als je vind dat een ander jou in zijn waarde moet laten is het nogal sneu dat je op de man gaat spelen omwille van een taalfout, niet?quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heet geen Jezus, SD is prima
En voor de duidelijkheid; jouw mening valt ook onder de' publieke opinie'. Ik vind jouw visie op omgangsregels en beleefdheidsvormen soms ook een beetje bijzonder, maar daar ga ik ook niet over lopen bitchen toch? Your party; your rules, my party; my rules.
Laat mensen een beetje in hun waarde, irl zou je zéker weten ook niet zo'n grote waffel tegen me opzetten, dus ik zou het waarderen als je dat online ook niet doet want ik heb niet met je op school gezeten ofzoIk weet namelijk wél hoe ik 'verantwoorden' moet spellen
.
Diegene gaf toch aan haar telefoon in vliegtuigmodus gezet te hebben? Dat is al tekst en uitleg an sich, maar dat werd niet geloofd. Mijn mening over daten is dat je niet vooringenomen van alles op een ander moet gaan projecteren en dat je moet oppassen met aannames, omdat je de lijn van hoe je zelf in elkaar trekt doortrekt naar hoe iemand anders in elkaar zit.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:49 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten van jullie het punt missen.
Het gaat niet om het een dag niet reageren, maar om het wel kúnnen (want elders online) maar het niet doen (niet genoeg interesse dus).
Plus, mensen die denken dat ze niemand verantwoording schuldig zijn kan ik niet uitstaan.
Wanneer je met iemand chat via een dating app zijn er bepaalde intenties en dus verwachtingen. Zou toch wel netjes zijn om tenminste iets terug te zeggen. Hoeft geen brieven aan tekst en uitleg te zijn.
Maar dat is dus mijn mening over daten.
Iets met kaatsen, en een bal ofzo 👍🏼quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:55 schreef M1stral het volgende:
[..]
Als je vind dat een ander jou in zijn waarde moet laten is het nogal sneu dat je op de man gaat spelen omwille van een taalfout, niet?
Mja of even achteraf... wat ze gedaan heeft...quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dit idd, is gewoon desinteresse, niet wat ik zoek en/of wil. En wat iemand anders daar van vindt interesseert me de rozen. Ik werk vanuit MIJN gevoel, niet vanuit wat de fucking publieke opinie daarvan zou kunnen zijn.
Als je geen tijd voor mij wenst vrij te maken zegt dat genoeg.
En dan bedoel ik nog niet eens voor een gesprek, maar desnoods gewoon om te zeggen dat je vandaag ff niet online bent omdat je een date hebt, of met je BFF de stad in gaat om een terrasje te pakken of weet ik wat mensen allemaal kunnen doen en willen, daar zou ik gewoon begrip voor hebben, we hebben allemaal wel eens dat een date en een chat elkaar kruisen/overlappen.
Op deze manier wens ik gewoon niet behandeld te worden, eerste keer ok, dan krijg je een 'opmerking', maar doe je het de dag erna gewoon ijskoud weer en dan de gewoon de hele dag; is het gewoon klaar, al ben je de queen of Sheba.![]()
Pff, er zijn vrouwen die je al blocken omdat je interpunctie niet correct is, dus ik vind dat ik nog best schappelijk ben
Je komt echt over als een naar persoon met je passief agressieve emoji. No offence maar ik snap wel dat het niet zo goed lukt op de datingmarkt en die meid moet blij zijn dat je haar hebt geblokkeerdquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Iets met kaatsen, en een bal ofzo 👍🏼
Ja psies, niemand hoeft verantwoording af te leggen in die zin, en als je op zaterdag een duidelijke vraag krijgt over iets, dan zou je dat dus de dag erna niet nog een keer doen lijkt me. En zowel, dan heeft dat ws consequenties. Zal d'r geen reet boeien wellicht, voor mij gewoon 25 anderen, maar ik hou het dan gewoon voor gezien. Jammer, maar helaas.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:10 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja of even achteraf... wat ze gedaan heeft...
interesse werkt 2 kanten op..
niet alleen graag horen wat de ander te melden heeft maar ook willen vertellen wat jou bezig houd/heeft gehouden.
Je kan het ook zo zien idd. Wanneer je er zelf nooit mee te maken heb denk je daar niet snel aan, laat staan het je voorstellen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Diegene gaf toch aan haar telefoon in vliegtuigmodus gezet te hebben? Dat is al tekst en uitleg an sich, maar dat werd niet geloofd. Mijn mening over daten is dat je niet vooringenomen van alles op een ander moet gaan projecteren en dat je moet oppassen met aannames, omdat je de lijn van hoe je zelf in elkaar trekt doortrekt naar hoe iemand anders in elkaar zit.
Sommige mensen willen gewoon graag even rust van alle appberichtjes in het algemeen, wie weet liep het wel storm in de werkapp en de familieapp van diegene en gaf dat veel stress. Of gewoon even geen prikkels van de telefoon in welke vorm dan ook, whatever. Dat je vervolgens wel gewoon via pc nog even je mail checkt en wellicht uit automatisme de datingsite bezoekt staat daar mi volledig los van.
Telefoon in vliegtuigmodus zetten is iets wat voor sommige mensen iets een gewoonte is, omdat dat voor hen goed werkt. Die staan er waarschijnlijk helemaal niet bij stil dat ze hun date die ze nog niet hebben ontmoet veel uitgebreidere tekst en uitleg 'moeten' geven dan 'ik had mijn telefoon in vliegtuigmodus gezet'.
Sowieso het druk maken over wanneer een ander reageert en waarom die niet reageert schiet je niets mee op. Mensen zijn hier niet hetzelfde in. Als je het reactie tempo van een ander niet trekt zal je daaruit moeten concluderen dat het niet jouw vorm van communiceren is. Je kan het een keer bespreken maar dan houd het vaak ook op.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:43 schreef Amee het volgende:
[..]
Je kan het ook zo zien idd. Wanneer je er zelf nooit mee te maken heb denk je daar niet snel aan, laat staan het je voorstellen.
Still, het getuigt van niet erg veel interesse, maar dat lijkt normaal te zijn in het online daten via apps.
Mijn reacties zijn ook alleen gebaseerd op chats met één persoon, hoe ik dus date. Dat tegelijk met zovelen chatten met dezelfde intenties snap ik niet zo en zou dus altijd op deze manier reageren.
Hoezo zo kan je het ook zien? Ik geef gewoon aan wat hier allemaal is ingevuld voor iemand anders en dat die vermeende desinteresse nogal een projectie kan zijn. Gelijk allerlei aannames doen in plaats van te vragen waarom iemand haar telefoon in vliegtuigstand zet getuigt evengoed niet van veel interessequote:Op maandag 24 augustus 2020 11:43 schreef Amee het volgende:
[..]
Je kan het ook zo zien idd. Wanneer je er zelf nooit mee te maken heb denk je daar niet snel aan, laat staan het je voorstellen.
Still, het getuigt van niet erg veel interesse, maar dat lijkt normaal te zijn in het online daten via apps.
Mijn reacties zijn ook alleen gebaseerd op chats met één persoon, hoe ik dus date. Dat tegelijk met zovelen chatten met dezelfde intenties snap ik niet zo en zou dus altijd op deze manier reageren.
Die verwachtingen van wanneer terug reageren hangen ook af van hoe ver je met je date bent natuurlijk. In het gewoon elkaar nog leren kennen heb je nog niet veel te zeggen, maar zou wel netjes zijn van de ander om even te melden.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:46 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Sowieso het druk maken over wanneer een ander reageert en waarom die niet reageert schiet je niets mee op. Mensen zijn hier niet hetzelfde in. Als je het reactie tempo van een ander niet trekt zal je daaruit moeten concluderen dat het niet jouw vorm van communiceren is. Je kan het een keer bespreken maar dan houd het vaak ook op.
Bij de een zit er wat achter en bij de ander niet.
Hmm toen ik opzoek was naar een partner via de digitale weg had ik denk ik, max drie vrouwen tegelijkertijd waarmee ik chatte. En na een hele leuke date met nr1 heb ik de andere 2 netjes afgesloten.
Of door te vragen als je het gemelde niet snapt.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:54 schreef Amee het volgende:
[..]
Die verwachtingen van wanneer terug reageren hangen ook af van hoe ver je met je date bent natuurlijk. In het gewoon elkaar nog leren kennen heb je nog niet veel te zeggen, maar zou wel netjes zijn van de ander om even te melden.
Aan de andere kant, stel dat jij die vrouw bent met die vliegtuigmodus, kun je door deze reacties wel de andere kant zien en rekening houden met mensen met wie je chat die het dus op deze manier zouden kunnen zien.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoezo zo kan je het ook zien? Ik geef gewoon aan wat hier allemaal is ingevuld voor iemand anders en dat die vermeende desinteresse nogal een projectie kan zijn. Gelijk allerlei aannames doen in plaats van te vragen waarom iemand haar telefoon in vliegtuigstand zet getuigt evengoed niet van veel interesse
En ik snap ook niet hoe je bij dat chatten met anderen komt, want ergens online zijn is iets anders dan dat je al gelijk opnieuw aan het swipen en chatten met anderen bent. Dat kan ook gewoon zijn om nog eens al zwijmelend het profiel te checken van die ene persoon waarmee je datecontact hebt.
Lekker boeiend als iemand dat doet. Waarom gelijk een kruisverhoor om je eigen onzekerheid.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoezo zo kan je het ook zien? Ik geef gewoon aan wat hier allemaal is ingevuld voor iemand anders en dat die vermeende desinteresse nogal een projectie kan zijn. Gelijk allerlei aannames doen in plaats van te vragen waarom iemand haar telefoon in vliegtuigstand zet getuigt evengoed niet van veel interesse
En ik snap ook niet hoe je bij dat chatten met anderen komt, want ergens online zijn is iets anders dan dat je al gelijk opnieuw aan het swipen en chatten met anderen bent. Dat kan ook gewoon zijn om nog eens al zwijmelend het profiel te checken van die ene persoon waarmee je datecontact hebt.
Je leest hier de "extremen". Dat is niet hoe het altijd gaat gelukkig. Gister een een date gehad. Beide vonden het leuk, maar dat was het. Even goede vrienden. Ik denk dat de "klagers" wellicht toch eerst eens aan zichzelf moeten werken voor ze aan het daten gaan.quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:01 schreef Amee het volgende:
[..]
Aan de andere kant, stel dat jij die vrouw bent met die vliegtuigmodus, kun je door deze reacties wel de andere kant zien en rekening houden met mensen met wie je chat die het dus op deze manier zouden kunnen zien.
Maar men is door dat online gedoe zo ongevoelig geworden voor de andere kant, misschien omdat ze zelf vaak genoeg zo behandeld zijn?
Ik zou het iig niet overleven van de stress wanneer ik zou proberen online te daten via apps van wat ik op fok allemaal lees. Je zou het kunnen noemen wat je wil, van niet stoer tot gek, dat is gewoon niet hoe ik me dates voorstel.
Hypocriet een ander ergens van te beschuldigen en je er vervolgens zelf schuldig aan te maken, maar oké.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Iets met kaatsen, en een bal ofzo 👍🏼
Ik heb juist in de periode van het leren kennen elkaar heel veel te zeggen, daarna blijkt bij mij vaak of we ook normaal kunnen kletsen of dat het ophoud als iemand door zijn of haar verhalen heen zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:54 schreef Amee het volgende:
[..]
Die verwachtingen van wanneer terug reageren hangen ook af van hoe ver je met je date bent natuurlijk. In het gewoon elkaar nog leren kennen heb je nog niet veel te zeggen, maar zou wel netjes zijn van de ander om even te melden.
Ikzelf reageer vaak met: Ben op werk, reageer later. Of wanneer pas heel veel later reageer en dat eerste niet eens kon sturen: Sorry, was dit en dat. Hoef geen brien, maar wel even om te laten weten dat je niet onbelangrijk bent.
Soms sta ik ergens op iemand te wachten en swipe ik wat uit verveling. Dat wilt niet zeggen dat ik op dat moment ook tijd heb voor een chatgesprek. Ik start sowieso geen gesprek als ik al weet dat 5 minuten daarna ik toch weer druk ben. Ik doe dat als ik echt de tijd heb.quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:49 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Ik heb juist in de periode van het leren kennen elkaar heel veel te zeggen, daarna blijkt bij mij vaak of we ook normaal kunnen kletsen of dat het ophoud als iemand door zijn of haar verhalen heen zijn.
Je reacties van "reageer later" vind ik zelf erg netjes en prettig, maar niet iedereen zit zo. Ik denk bij Whatsapp ook vaak: ik reageer wanneer het kan.
Toen dit ooit gezeik ging opleveren bij mensen heb ik maar uitgezet dat ze kunnen zien wanneer ik online ben. Soms komt het gewoon echt even niet uit.
Met "Niet zoveel te zeggen" bedoelde ik dat ik niet het recht heb te verlangen dat hij snel reageert of me even meldt als hij niet kanquote:Op maandag 24 augustus 2020 12:49 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Ik heb juist in de periode van het leren kennen elkaar heel veel te zeggen, daarna blijkt bij mij vaak of we ook normaal kunnen kletsen of dat het ophoud als iemand door zijn of haar verhalen heen zijn.
Je reacties van "reageer later" vind ik zelf erg netjes en prettig, maar niet iedereen zit zo. Ik denk bij Whatsapp ook vaak: ik reageer wanneer het kan.
Toen dit ooit gezeik ging opleveren bij mensen heb ik maar uitgezet dat ze kunnen zien wanneer ik online ben. Soms komt het gewoon echt even niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |