Heb je dan leuke dames in de aanbieding?quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:12 schreef xFriendx het volgende:
Meer liefde in het volgende topic graag
Lukt het niet op je eigen datingapp?quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb je dan leuke dames in de aanbieding?
Heb echt al weken niet meer gekeken sinds de laatste date die ik heb gehad, vind het nogal tijdsverspilling eerlijk gezegd. Weken praten met iemand en dan van de ene op de andere dag hoor je niets meer.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lukt het niet op je eigen datingapp?
Af en toe een time out kan geen kwaad hèquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb echt al weken niet meer gekeken sinds de laatste date die ik heb gehad, vind het nogal tijdsverspilling eerlijk gezegd. Weken praten met iemand en dan van de ene op de andere dag hoor je niets meer.
Een kleffe cirkeljerk is inderdaad veel leukerquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:12 schreef xFriendx het volgende:
Meer liefde in het volgende topic graag
Oh zeker hoor maar het voelt wel als je tijd verdoen als het steeds op die manier moet nadat je iemand gezien hebt. Daarvoor zit ik niet op zulke apps.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Af en toe een time out kan geen kwaad hè
Is ook wel een nadeel hoor.....iemand irl tegenkomen is nog altijd het leukst.....maar als dat niet lukt zijn apps wel redelijk alternatiefquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh zeker hoor maar het voelt wel als je tijd verdoen als het steeds op die manier moet nadat je iemand gezien hebt. Daarvoor zit ik niet op zulke apps.
Herkenbaarquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb echt al weken niet meer gekeken sinds de laatste date die ik heb gehad, vind het nogal tijdsverspilling eerlijk gezegd. Weken praten met iemand en dan van de ene op de andere dag hoor je niets meer.
Was dat meerdere mensen maar gegund.....quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:41 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Herkenbaar
Was er wel redelijk klaar mee.
En precies dan.. loop je degene tegen het lijf kennelijk
Had je tegen kunnen komen misschien, was vandaag in Brabantquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Is ook wel een nadeel hoor.....iemand irl tegenkomen is nog altijd het leukst.....maar als dat niet lukt zijn apps wel redelijk alternatief
Oh volgende keer dm sturen dan!quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Had je tegen kunnen komen misschien, was vandaag in Brabant
Als met serieuzer was wel, maar tinder is wat mij betreft wel klaar. Dar is inmiddels zo nutteloos geworden.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Is ook wel een nadeel hoor.....iemand irl tegenkomen is nog altijd het leukst.....maar als dat niet lukt zijn apps wel redelijk alternatief
Ben benieuwd of dat stuk naar de slaapkamer daarvoor genoeg isquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:41 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Herkenbaar
Was er wel redelijk klaar mee.
En precies dan.. loop je degene tegen het lijf kennelijk
Bumble is voor mij wel een leuke uitdaging omdat ik als eerste een bericht je moet sturenquote:Op maandag 24 augustus 2020 22:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als met serieuzer was wel, maar tinder is wat mij betreft wel klaar. Dar is inmiddels zo nutteloos geworden.
[..]
Ben benieuwd of dat stuk naar de slaapkamer daarvoor genoeg is
Verwacht het niet
Zal het proberen te onthoudenquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh volgende keer dm sturen dan!
quote:Op maandag 24 augustus 2020 22:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zal het proberen te onthoudenmeestal geen idee wie waar uithangt
Ik ben hier!quote:Op maandag 24 augustus 2020 22:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zal het proberen te onthoudenmeestal geen idee wie waar uithangt
Moest nog wel denken gister van waar woont thijs ook alweerquote:
Dit doet pijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Moest nog wel denken gister van waar woont thijs ook alweer![]()
Was met mijn pa naar overloon (oorlogsmuseum) dus had sowieso niet echt tijd voor een koffiemomentje bij fokkers.
Maar nieuwe dag, nieuwe kansen op liefde
Bijna in de tuin hier 👍🏼quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Moest nog wel denken gister van waar woont thijs ook alweer![]()
Was met mijn pa naar overloon (oorlogsmuseum) dus had sowieso niet echt tijd voor een koffiemomentje bij fokkers.
Maar nieuwe dag, nieuwe kansen op liefde
Haha nou ik kwam iemand tegen die ik al 10 jaar kende maar nooit sprak.quote:Op maandag 24 augustus 2020 22:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als met serieuzer was wel, maar tinder is wat mij betreft wel klaar. Dar is inmiddels zo nutteloos geworden.
[..]
Ben benieuwd of dat stuk naar de slaapkamer daarvoor genoeg is
Verwacht het niet
Ik weet vrij zeker dat het meer mensen overkomt.. maar die hoor je er dan niet over.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Was dat meerdere mensen maar gegund.....
Leukquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:46 schreef Brybry het volgende:
Oh oh , m'n eerste Tinderdate is een feit![]()
In eerste instantie dacht ik op de chat; Wat is dit voor arrogante bal, hij weet heel goed dat ie een knappe vent is dus een paar keer een pittige opmerking gemaakt maar die kon hij goed hebben. Later werden de gesprekken leuk en moest hij die avond in m'n buurt zijn.
We zouden even een drankje doen maar dat werd 01.00 vannacht![]()
Weet niet of het echt serieus materiaal is maar ik heb geen haast dus we zien wel
Dat is laat. Wat hebben jullie allemaal uitgespooktquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:46 schreef Brybry het volgende:
We zouden even een drankje doen maar dat werd 01.00 vannacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |