Wil ik het weten?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah zo bedoel je. Ik had een heel ander beeld in m'n hoofd
Pijn aan mijn ogen.quote:
Ik wil het wetenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah zo bedoel je. Ik had een heel ander beeld in m'n hoofd
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je ook de vibrator ingehouden?
Het was op dat moment niet van toepassing op m'n eigen situatie hoor, maar dacht ik gooi wat leuks in de groep maar toch niet gedaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ingehouden, hehe.
I see what you did there.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oké dan
[ afbeelding ]
Meer dit idee
Meke toch!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:32 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Het was op dat moment niet van toepassing op m'n eigen situatie hoor, maar dacht ik gooi wat leuks in de groep maar toch niet gedaan
Ja, nee, ik heb nu al een beeld van jou, dat maak je met deze zin niet ongedaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:32 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Het was op dat moment niet van toepassing op m'n eigen situatie hoor, maar dacht ik gooi wat leuks in de groep maar toch niet gedaan
Mijn beeld van haar heeft ze er alleen maar mee versterktquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, nee, ik heb nu al een beeld van jou, dat maak je met deze zin niet ongedaan.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn beeld van haar heeft ze er alleen maar mee versterkt
Denken dat wij dit gelovenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:32 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Woww ik zag jou al in de lijst met posters en snapte al niet hoe ik iemand met zoveel posts steeds gemist had, maar ineens valt het kwartje![]()
Het duurde bij mij ook een kwartiertje.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Woww ik zag jou al in de lijst met posters en snapte al niet hoe ik iemand met zoveel posts steeds gemist had, maar ineens valt het kwartje![]()
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn beeld van haar heeft ze er alleen maar mee versterkt
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:43 schreef Cyan9 het volgende:
Nu moet ik toch wel even opkomen voor m'n maatje. Dus: "leave @:Meke alone!!"
[ afbeelding ]
Dan geloof je het nietquote:
Eerst zeg jequote:
quote:Hahaha ik wilde laatst vragen of een vibrator gold maar heb me toch maar ingehouden![]()
*yeeaah suuurequote:Het was op dat moment niet van toepassing op m'n eigen situatie hoor
Wat moet ik dan denken Meke!quote:maar dacht ik gooi wat leuks in de groep
Je kunt toch ook een fictief onderwerp in de groep gooien om de boel een beetje op te schuddenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Eerst zeg je
[..]
[..]
*yeeaah suuure
en dan:
[..]
Wat moet ik dan denken Meke!
Hou OP met mequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Je kunt toch ook een fictief onderwerp in de groep gooien om de boel een beetje op te schudden![]()
Alsof @:Strani echt in Spanje woont
Ik zie alles echt nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |