SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:
quote:
Hier heeft het vanmorgen wel geregend.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:52 schreef just me het volgende:
[..]zou het dan nu echt koeler gaan worden? Vannacht wel bliksem gehad maar geen regen.
Het was vreselijk benauwd!
Zul je zien dat het hier gaat regenen als ik vanmiddag aan 't golfen benquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier heeft het vanmorgen wel geregend.
Buiten is het nu afgekoeld. Binnen nog niet.
Oh daar ga ik me eens verder in verdiepen, dank jequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:57 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik vond het warm vannacht, nu eigenlijk nog. Het regent wel zachtjes, dus de tuindeuren staan lekker open.
Vrijdagik had een erg drukke week, hopelijk vandaag rond een uur of 2 vrij.
@:justme ik las gisteren nog snel over mobiele airco en tuindeuren... er zijn afdichtingssets voor deuren. Ik heb zoiets voor het raam boven en helpt erg goed! Zie hier!
Dat zou ook niet leuk zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:56 schreef just me het volgende:
[..]
Zul je zien dat het hier gaat regenen als ik vanmiddag aan 't golfen ben
Ja dat heb ik zelf gedaan. Het is een kwestie van opmeten wat de omtrek van de deur is op de openstaande kanten. Ik vermoed dat dat wel minder is dan 5,6 meter.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:59 schreef just me het volgende:
[..]
Oh daar ga ik me eens verder in verdiepen, dank jeEn dat kun je zelf doen ? Oh en het moet wel goed opemeten worden zie ik, gelukkig komt Merel morgen, kan ze mee kijken
![]()
Sorry, ik sla over.... ik hou niet van appeltaartquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:00 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag oma's appeltaart:
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg!
Lekker, ontbijtquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:00 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg!
Ik pak zo een puntje...quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:00 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg!
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik pak zo een puntje...
Morning!
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:33 schreef livelink het volgende:
Ik zit helemaal alleen op kantoor. Alarm ging nu gelukkig wel goed, maar gezellig is anders. De kapotte airco heeft iedereen weggejaagd.
JA, ik ga volgende week minder twijfelen en meer thuis werken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:34 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Geen gezellig vrijmibo dus.
Of juist wel..... alles is voor livelink.
Volgende week maar meer thuiswerken dan?
quote:Vanavond 19:30 - Brother52: Het ging weer eens een heel andere kant op dan de bedoeling was.
Nou... dat zeg je wel zo stellig, maar bijna de halve taart is al verorberd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:00 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg!
Ik kan helaas vanavond niet luisteren.quote:
Wat aanvankelijk als 'een visje eten aan zee' bedoeld was, werd wegens de enorme wind aan de kust een diner in de duinen.quote:
Ik wacht even een paar nummers af of er überhaupt iemand luistert anders ga ik volgende week gewoon in de herkansing.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat aanvankelijk als 'een visje eten aan zee' bedoeld was, werd wegens de enorme wind aan de kust een diner in de duinen.
Ik kan voorlopig dus niet meeluisteren...
Veel plezier!
quote:
Ik ben ingeschakeld, maar zie dat het rustig is. De vrijdag schijnt een nogal moeilijke avond te zijn. Kan zijn dat het nog aantrekt, maar het kan ook rustig blijven.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik wacht even een paar nummers af of er überhaupt iemand luistert anders ga ik volgende week gewoon in de herkansing.
Ik draai gewoon door.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben ingeschakeld, maar zie dat het rustig is. De vrijdag schijnt een nogal moeilijke avond te zijn. Kan zijn dat het nog aantrekt, maar het kan ook rustig blijven.
Daarvoor is het al te laat denk ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best. Moet ik hulp inschakelen?
Die naam zegt me wél wat. Klinkt oké, dit nummerquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:48 schreef brother52 het volgende:
Deze zanger zingt dus ook bij Birds of Tokyo.
Je hebt het zelfs wel eens gedraaid.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die naam zegt me wél wat. Klinkt oké, dit nummer
Is dat zo?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je hebt het zelfs wel eens gedraaid.
Heb je een thema? Loop je in een labyrint?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:51 schreef brother52 het volgende:
Bij de volgende 3 kon ik nog steeds 2 kanten op zie ik.
Uiteindelijk wel. Was eerst helemaal niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heb je een thema? Loop je in een labyrint?
Ik snap nog niet helemaal wat precies de rode draad is. Gewoon een afweging die zich in je hoofd afspeelt?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel. Was eerst helemaal niet de bedoeling.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:59 schreef brother52 het volgende:
The Jimi Hendrix Experience - Cross Town Traffic (Kazoo)
Ongebruikelijke instrumenten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik snap nog niet helemaal wat precies de rode draad is. Gewoon een afweging die zich in je hoofd afspeelt?
[..]
Dan heeft hij wel beter leren kazooenquote:![]()
Kazoo klinkt wel wat verontrustend... Speelt @:Naatje_1 hierop mee?
Ah zoquote:
Naatje was toen -30 of zoiets; best knap.quote:Dan heeft hij wel beter leren kazooen
Ik ken dit nummer helemaal niet. Had zelfs niet door dat het The Beatles zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:06 schreef brother52 het volgende:
The Beatles - Within You Without You (tambura, dilbura, sitar, tabla, swarmandal)
Het is ook een van hun meest vage nummers.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ken dit nummer helemaal niet. Had zelfs niet door dat het The Beatles zijn.
Waarschijnlijk waren ze lichtelijk onder invloedquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is ook een van hun meest vage nummers.
Dat lichtelijk kun je denk ik wel weglatenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren ze lichtelijk onder invloed
Dat je dit draait is écht vrijwillig? Of zit Vout je te stalken?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:20 schreef brother52 het volgende:
Pigmeat - Kreupel over het balkon (Kuttepiel)
Deze zit al de hele dag in mijn hoofd
Nee, echt vrijwillig. Heb ze denk ik een keer of 10 live gezien.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat je dit draait is écht vrijwillig? Of zit Vout je te stalken?
Leuk instrument, die kuttepielquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, echt vrijwillig. Heb ze denk ik een keer of 10 live gezien.
Een paar stukken hout, wat spijkers, bierdoppen een verfblik en je hebt er eentjequote:
Als je zo'n ding bouwt, moet je wel redelijk bezopen zijnquote:
Dat nummer moet je vooral live zien, dan is het briljant.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:29 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind dit niet horen bij haar betere werk, helaas.
Daar kan ik me iets bij voorstellen. Ik heb Björk ooit eens live gezien met orkest. Was rond 2002, meen ik.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat nummer moet je vooral live zien, dan is het briljant.
Ik heb haar 3 keer gezien. 3 totaal verschillende shows en alle 3 steengoed.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen. Ik heb Björk ooit eens live gezien met orkest. Was rond 2002, meen ik.
Iets zegt mij dat een bepaalde, vrij donkere kleur in de titel voorkomtquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:35 schreef brother52 het volgende:
Straks nog een heel bekende met harpsichord.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat een bepaalde, vrij donkere kleur in de titel voorkomt
Alle presets die je eigenlijk nooit gebruiktquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je gaat gewoon alle presets van mijn oude Casio-keyboard langs
Laten we dat nummer aan Mo_Muffin opdragen. Het was één van de laatste dingen waar hij in MUZ over schreef; het overlijden van de toetsenist van The Stranglers.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:43 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
De kleur van een goede appeltaart.
Bij deze.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Laten we dat nummer aan Mo_Muffin opdragen. Het was één van de laatste dingen waar hij in MUZ over schreef; het overlijden van de toetsenist van The Stranglers.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Laten we dat nummer aan Mo_Muffin opdragen. Het was één van de laatste dingen waar hij in MUZ over schreef; het overlijden van de toetsenist van The Stranglers.
O ja, die hebben we ook nogquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:01 schreef brother52 het volgende:
Rolling Stones - Ruby Tuesday (Blokfluit)
Ja. Valt me bij meer Stones-nummers uit die tijd wel op: de productie was niet om over naar huis te schrijven.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:03 schreef brother52 het volgende:
Die blokfluit hadden ze ook wel even mogen stemmen.
Heb je het nu over jezelf of over de muziek?quote:
Onder de streep ben je cornetto dus duurder uit?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:09 schreef Rafeiro het volgende:
Grrr, ik ben genept. Per ongeluk vegan glutenvrij ijs gekocht.
Lag in de actiebak, maar was laat dus keek niet goed.
Was niet eens in de actie en ik weiger dat te vreten.
Ik dacht gewoon cornetto in de actie te pakken....
Misschien is het wel gewoon lekkerquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:09 schreef Rafeiro het volgende:
Grrr, ik ben genept. Per ongeluk vegan glutenvrij ijs gekocht.
Lag in de actiebak, maar was laat dus keek niet goed.
Was niet eens in de actie en ik weiger dat te vreten.
Ik dacht gewoon cornetto in de actie te pakken....
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heb je het nu over jezelf of over de muziek?
[..]
Onder de streep ben je cornetto dus duurder uit?
Geen idee ik geef ze wel weg ofzo.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heb je het nu over jezelf of over de muziek?
[..]
Onder de streep ben je cornetto dus duurder uit?
Misschien is het ijs wel heel lekker?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Geen idee ik geef ze wel weg ofzo.
Haastige spoed is zelden goed enzo.
Ik eet geen soja meuk. zorgt alleen maar voor ontbossing en er leeft verder niks waar ze soja verbouwen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Misschien is het ijs wel heel lekker?
Ik denk dat je in de war bent met de soja die verbouwd wordt voor veevoer. De soja voor menselijke consumptie wordt over het algemeen duurzaam verbouwd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik eet geen soja meuk. zorgt alleen maar voor ontbossing en er leeft verder niks waar ze soja verbouwen.
Ik heb er meteen beeld bijquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:24 schreef brother52 het volgende:
The HU - Wolf Totem (Morin khuur, tumur khuur, Tovshuur)
Dat 'Hu, hu, hu, hu, hu' heb ik al onder de kniequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die echte Mongoolse keelklanken, dat wordt wel even oefenen
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:24 schreef brother52 het volgende:
The HU - Wolf Totem (Morin khuur, tumur khuur, Tovshuur)
Tussen de haakjes staan de ongewone instrumenten die ze gebruiken.quote:
Ik hoorde direct dat het Mongoolse muziek was.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat 'Hu, hu, hu, hu, hu' heb ik al onder de knie
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:30 schreef brother52 het volgende:
Red Hot Chili Peppers - Give It Away (mondharp)
Ja, dat snap ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tussen de haakjes staan de ongewone instrumenten die ze gebruiken.
Je had ook Supersonic kunnen kiezenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:35 schreef brother52 het volgende:
Jamiroquai - When You Ganna Learn (Didgeridoo)
Dat zijn traditionele Mongoolse instrumenten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, dat snap ikMaar wat is Morin khuur, tumur, khuur, Tovshuur?
Die ken ik alleen van Bad Religionquote:
Origineel welquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:38 schreef brother52 het volgende:
De Staat - Ah I See (Claxon)
Zo eentje die je uit een auto sloopt...
Ik kom precies op het goede moment binnen...quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:42 schreef brother52 het volgende:
Simon & Garfunkel - The Boxer (Bas mondharmonica, piccolo trompet)
Je wilt knockout worden geslagen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kom precies op het goede moment binnen...
Ah zo... dat wist ik uiteraard niet (sorry voor de wat luchtige opmerking)quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit was de afscheidsplaat tijdens de uitvaart van mijn vader...
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:49 schreef BasEnAad het volgende:
Hoi!
Deze plaat blijft in mijn hoofd hangen
Daar hebben we al 2 hele shows vol van gehadquote:
Dit is wel een fijn themaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar hebben we al 2 hele shows vol van gehad
Door die shows is dit thema wel in mijn achterhoofd blijven hangen.
Hijn had ook geen seconde eerder moeten zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:59 schreef DJ11 het volgende:
De zanger is ook gearriveerd. Was te laat in de studio; de brug stond open
Ik kan ook iets van Opeth doen of de Ballade van Jannes van der Walquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:01 schreef BasEnAad het volgende:
Krijgen we nu In-A-Gadda-Da-Vida om eroverheen te gaan
Verdorie... nu je het zegt...quote:
Het begint helemaal een begrip te worden, die pre-Melting-showquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:11 schreef Symphonic het volgende:
Als de temperatuur het boven toe laat, doe ik morgen weer een pre Melting show
Geweldige bandquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:12 schreef brother52 het volgende:
Kaizers Orchestra - Bak et Halleluja (Harmonium, Olievaten)
Vast wel. Dit geluidje wordt ook gesampled in "Mope" van The Bloodhound Gang.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:14 schreef brother52 het volgende:
Waarschijnlijk gesampled maar dat boeit niet
Aphex Twin - Pac Man (Arcadekast)
Dan neem ik ze morgen wel meequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Verdorie... nu je het zegt...
Daar heb ik helaas niks van.
quote:
Tsja, het periodieke hoogtepunt hier inmiddels, het voorprogramma van het enige dat hier nog redelijk stabiel aanwezig is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het begint helemaal een begrip te worden, die pre-Melting-show![]()
Absoluut.quote:
Je weet hoe ik erover denk. We moeten zo snel mogelijk terug naar onze eigen site. De tijdelijke oplossing kost zowel luisteraars als DJ's.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, het periodieke hoogtepunt hier inmiddels, het voorprogramma van het enige dat hier nog redelijk stabiel aanwezig is.
En dat doet niks af aan de uitvoerder van een dergelijke show, maar het is wel tekenend...
quote:00. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part I
01. Boudewijn De Groot - Meester Prikkebeen
02. Soen - Void
03. Karnivool - Simple Boy (Xylofoon)
04. Tool - Right in Two (Tabla)
05. The Jimi Hendrix Experience - Cross Town Traffic (Kazoo)
06. Smashing Pumpkins - We Only Come Out At Night (Autoharp)
07. The Beatles - Within You Without You (tambura, dilbura, sitar, tabla, swarmandal)
08. AC/DC - It's A Long Way To The Top (If You Wanna Rock 'n' Roll) (Doedelzak)
09. Pixies - Velouria (Theremin)
10. Pigmeat - Kreupel over het balkon (Kuttepiel)
11. Troggs - Wild Thing (Ocarina)
12. Bjork - Declare Independence (Reactable)
13. Radiohead - Idioteque (Ondes Martenot)
14. The Black Keys - Too Afraid to Love You (Harpsichord)
15. Ween - Spinal Meningitis (Got Me Down) (Triangel)
16. The White Stripes - The Nurse (Marimba)
17. Nick Cave & The Bad Seeds - Red Right Hand (Oscilator, guiro)
18. Stranglers - Golden Brown (Harpsichord)
19. Rory Gallagher - Philby (Sitar)
20. Hollies - Carrie Anne (Steel drum)
21. Rolling Stones - Ruby Tuesday (Blokfluit)
22. King Crimson - The Court Of The Crimson King (kistorgel)
23. Belle and Sebastian - Mayfly (stylophone)
24. Talking Heads - Uh-Oh, Love Comes To Town (Steel drum)
25. Sepultura - Attitude (Berimbau)
26. The HU - Wolf Totem (Morin khuur, tumur khuur, Tovshuur)
27. Red Hot Chili Peppers - Give It Away (mondharp)
28. Jamiroquai - When You Ganna Learn (Didgeridoo)
29. De Staat - Ah I See (Claxon)
30. Simon & Garfunkel - The Boxer (Bas mondharmonica, piccolo trompet)
31. Mama's & Papa's - California Dreamin' (dwarsfluit)
32. Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond (Part I-V) (Glass harp)
33. Sigur Rós - Sé Lest (Celestra)
34. Kaizers Orchestra - Bak et Halleluja (Harmonium, Olievaten)
35. Aphex Twin - Pac Man (Arcadekast)
36. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part II
Ik weet niet of de kosten dan gedekt kunnen worden, ik heb mijn twijfels.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je weet hoe ik erover denk. We moeten zo snel mogelijk terug naar onze eigen site. De tijdelijke oplossing kost zowel luisteraars als DJ's.
Eten is ook net wat belangrijkerquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:22 schreef MadMaster het volgende:
Dank broer, ik heb een paar mooie tracks gemist, zie ik.
Maar het etentje was ook de moeite waard...
We waren naar Zandvoort gereden en daar zag je de borden van iedereen leegwaaien.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Eten is ook net wat belangrijker
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 07:29 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
vandaag clubkampioenschappen golf, vanmiddag spelen, daarna komt Merel met de kabouters en dan morgen weer spelen.
Ze hebben morgen een afspraak ik Delft en dan is dus goed te combineren met een logeerpartijtjequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 07:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Je hebt het er maar druk mee.
Wel fijn dat de kabouters weer even langskomen voor de ontspanning tussen het golfen door.
Als ze maar weer op tijd opgehoepeld zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 07:35 schreef just me het volgende:
[..]
Ze hebben morgen een afspraak ik Delft en dan is dus goed te combineren met een logeerpartijtje
Zou zomaar kunnen dat ik vroeg moet spelen en dan kunnen ze mij uitzwaaienquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 07:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Als ze maar weer op tijd opgehoepeld zijn.
Ik heb er alle vertrouwen in dat je morgen wat later kan spelen dan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 07:39 schreef just me het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen dat ik vroeg moet spelen en dan kunnen ze mij uitzwaaien
Als ik vandaag minder goed speel moet ik morgen vroeg spelen. Eerst vandaag maar genieten
Hoe lang duurt het voordat jij vakantie hebt ?
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 07:47 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen. Het is koel in huis, zomaar ineens
quote:
Je bent druk, lees ik.quote:
Het is fijn om bezig te zijn... moet er ook niet aan denken dat er weer een lock down zou komen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 08:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent druk, lees ik.
Nog even de resterende zonnestralen buiten meepikken.
Hoop dat het niet te veel gaat regenen...
Yep, ik heb nu door het weer en werk nu bijna 3 weken binnen gezeten en dat was ik goed zat.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 08:23 schreef just me het volgende:
[..]
Het is fijn om bezig te zijn... moet er ook niet aan denken dat er weer een lock down zou komen.
Ik heb mijn regenpak in mijn golftas zitten!
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 08:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, ik heb nu door het weer en werk nu bijna 3 weken binnen gezeten en dat was ik goed zat.
Er even op uit gaan is wel lekker, desnoods gewapend met paraplu.
Nog 2 weken en dan even een tijdje helemaal niets hoeven...
Hoeveel weken mag je dan niks doen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 08:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, ik heb nu door het weer en werk nu bijna 3 weken binnen gezeten en dat was ik goed zat.
Er even op uit gaan is wel lekker, desnoods gewapend met paraplu.
Nog 2 weken en dan even een tijdje helemaal niets hoeven...
Sowieso 3 weken en misschien nog een week langer...quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 08:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoeveel weken mag je dan niks doen?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 08:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sowieso 3 weken en misschien nog een week langer...
Ach ja, het is maar hoe je het bekijkt.quote:
Hier schijnt de zon weer volop.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach ja, het is maar hoe je het bekijkt.
Maar wel even prettig.
En nu de bakker plunderen door de stromende regen..
Mijn was wappert in het zonnetjequote:
Gisteren kon ik twee wassen na elkaar buiten drogen. Het stormde dan ook en daarbij de zon. Binnen was het drama, want het zonnescherm zou wegwaaienquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:13 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn was wappert in het zonnetje
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik snap nog niet helemaal wat precies de rode draad is. Gewoon een afweging die zich in je hoofd afspeelt?
[..]![]()
Kazoo klinkt wel wat verontrustend... Speelt @:Naatje_1 hierop mee?
Goedenavond. Ja, dat was ook mijn plan. Na stofzuigen en dweilen brak het zweet mij ook aan alle kanten uit. Slecht idee. Maar wel noodzakelijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
Middag
Met het afgekoelde weer een beetje intensiever het huis aan het opruimen... met die hitte was dat niet te doen, behalve dan even de noodzakelijke stofzuiger er doorheen, maar verder... pfff
Alleen dan weer jammer van de regen, want blijft de motor ook nog even mee binnen
Ja, het was toch nog benauwd vandaag en warmer dan verwacht, maar goed, het is weer gedaan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond. Ja, dat was ook mijn plan. Na stofzuigen en dweilen brak het zweet mij ook aan alle kanten uit. Slecht idee. Maar wel noodzakelijk.
Ja, een beetje zenuwachtig wel voor het komende schooljaar en hoe dat er uit komt te zien met corona en zo. Zowel van de opleiding van mijn dochter als de school van mijn zoon hebben we nog geen bericht gehad. Hoop zo dat ze gewoon weer naar school kunnen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, het was toch nog benauwd vandaag en warmer dan verwacht, maar goed, het is weer gedaan.
Alles goed met livelink?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:07 schreef MadMaster het volgende:
Byron Lee?
Hallo! Een uur geleden was het forum nog kapot, dus keurig op tijd weer up & running...
Mighty Sparrowquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:07 schreef MadMaster het volgende:
Byron Lee?
Hallo! Een uur geleden was het forum nog kapot, dus keurig op tijd weer up & running...
Geen bericht, goed bericht toch?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, een beetje zenuwachtig wel voor het komende schooljaar en hoe dat er uit komt te zien met corona en zo. Zowel van de opleiding van mijn dochter als de school van mijn zoon hebben we nog geen bericht gehad. Hoop zo dat ze gewoon weer naar school kunnen.
Ach natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die waren samen verantwoordelijk voor de vorige song...
[ afbeelding ]
Ja reguliere school zou weer fijn zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, een beetje zenuwachtig wel voor het komende schooljaar en hoe dat er uit komt te zien met corona en zo. Zowel van de opleiding van mijn dochter als de school van mijn zoon hebben we nog geen bericht gehad. Hoop zo dat ze gewoon weer naar school kunnen.
Hoe is het in Noorwegen eigenlijk qua school en corona?quote:
Ik heb nog wel een raketje voor je.quote:
Nu de vakantie over is, is het code "geel", wat wil zeggen dat ze fysiek op school aanwezig moeten zijn (maar bij symptomen thuis moeten blijven en dan via video onderwijs) maar dat ze alleen klasgewijs bij elkaar mogen zijn inclusief buiten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe is het in Noorwegen eigenlijk qua school en corona?
Ja dat probleem heb ik ookquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:25 schreef MadMaster het volgende:
Vincent van der Voort, Vincent van der Voort...
ik ook hiernaquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een raketje voor je.
Na schooltijd mogen ze wel met andere kinderen optrekken of...?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nu de vakantie over is, is het code "geel", wat wil zeggen dat ze fysiek op school aanwezig moeten zijn (maar bij symptomen thuis moeten blijven en dan via video onderwijs) maar dat ze alleen klasgewijs bij elkaar mogen zijn inclusief buiten.
Als die in dezelfde klas zitten is dat geen probleem.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na schooltijd mogen ze wel met andere kinderen optrekken of...?
Oei, dat is toch ook wel beperkt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als die in dezelfde klas zitten is dat geen probleem.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een raketje voor je.
Oké, dat lijkt nog te doen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nu de vakantie over is, is het code "geel", wat wil zeggen dat ze fysiek op school aanwezig moeten zijn (maar bij symptomen thuis moeten blijven en dan via video onderwijs) maar dat ze alleen klasgewijs bij elkaar mogen zijn inclusief buiten.
Mja, maar dan is het niet meer de verantwoordelijkheid van school. Is ook een ding natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oei, dat is toch ook wel beperkt.
Niet iedereen heeft een klasgenootje naast zich wonen, gok ik...
quote:
Ik heb ook nog watermeloen-ijs. Vindt mijn zoon erg lekker. Is een tikje apart.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niet zo'n lekker ijs.
Nee, maar de school legt wel een regel op.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja, maar dan is het niet meer de verantwoordelijkheid van school. Is ook een ding natuurlijk.
Dat lijkt me dan wel weer lekker.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb ook nog watermeloen-ijs. Vindt mijn zoon erg lekker. Is een tikje apart.
Heb je nog niks...quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
En als het kon, maakte ik een deal met god
Overheid heeft richtlijnen om dingen zo beperkt en besmettingsveilig als mogelijk te doen. Het zijn vooralsnog "suggesties" en geen dwang, maar wel met het bericht erbij dat het dwang kan worden als mensen laks zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar de school legt wel een regel op.
Of is dat vanuit de overheid zo bepaald?
quote:
Ik begrijp het wel, maar het lijkt me moeilijk voor de kinderen als ze niet samen mogen/kunnen spelen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Overheid heeft richtlijnen om dingen zo beperkt en besmettingsveilig als mogelijk te doen. Het zijn vooralsnog "suggesties" en geen dwang, maar wel met het bericht erbij dat het dwang kan worden als mensen laks zijn.
Zo gaan bv de bierkranen (en andere alcohol) om middernacht al dicht nu ipv 2-3u omdat de horeca te laks is geweest in de late uren.
Ik vind van wel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:40 schreef Fogel het volgende:
Een themaloze show krijgt opeens heuvels als thema?
Wat met Maiden? Mogen die ook meedoen?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Past wel goed na mijn verzoekje.
Ach, alles oost van flevoland is hetzelfdequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Emmen is daar nog best een eindje uit de buurt
10 kilometerquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Emmen is daar nog best een eindje uit de buurt
De hele tekst?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:48 schreef brother52 het volgende:
Ik had laatst het t-shirt met de test hiervan nog aan
Electrische fiets en je merkt er niks van. Op een gewone fiets eigenlijk ook niet echtquote:
quote:
Je moet ook af en toe wassen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:58 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Heb het al jaren in de kast liggen en laatst lag het ineens bovenaan de stapel.
Goede tip, daar zou ik misschien iets mee moeten doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |