quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben hard aan het werk geweest aan een manifest tegen Jan Smit en de Smit-ideologie!
Ahh ik was er ook bijna ingetraptquote:
Altijd fijn inderdaad als je een iets invult in Excel en dat Excel er dan een datum van maaktquote:
Het is vrijdag, dus bijna weekend.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Ahh ik was er ook bijna ingetraptMaar 2015 lijkt op 20.15
Celeigenschap veranderen is de truc.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Of dat je een datum voluit in een cel zet en dat Excel er dan een getal van maakt.![]()
Die past Excel automagisch aan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:13 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Celeigenschap veranderen is de truc.
ripquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:17 schreef Cyan9 het volgende:
De belastingdienst is het niet echt leuker aan het maken, de tweede dikke rekening is net binnen.
Door een misrekening in m'n loon heb ik over een groot deel van 2019 en 2020 huurtoeslag gekregen. Met de nieuwe berekening blijkt dat ik daar geen recht op had.quote:
auw.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Door een misrekening in m'n loon heb ik over een groot deel van 2019 en 2020 huurtoeslag gekregen. Met de nieuwe berekening blijkt dat ik daar geen recht op had.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die past Excel automagisch aan.Die staat dan namelijk op standaard. Excel moet er gewoon vanaf blijven.
Ik heb netjes de termijn van 2019 al terugbetaald. Ik wacht even tot ik weer loon heb gehad, en de betaal ik de andere. Ik ga er vanuit dat ze dan bij de belastingdienst weer tevreden zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
auw.
Hopelijk word je niet als fraudeur neergezet daar nu.
Ik voel je.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Door een misrekening in m'n loon heb ik over een groot deel van 2019 en 2020 huurtoeslag gekregen. Met de nieuwe berekening blijkt dat ik daar geen recht op had.
Hopelijk wel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb netjes de termijn van 2019 al terugbetaald. Ik wacht even tot ik weer loon heb gehad, en de betaal ik de andere. Ik ga er vanuit dat ze dan bij de belastingdienst weer tevreden zijn.
Dat had ik vorig jaar toen ik een korte periode werkloos was en daarna weer een baan vond.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik voel je.![]()
Toen ik mijn eerste echte baan had kreeg ik na 9 maanden een brief of ik 3000 euro wou terug betalen voor huur en zorg toeslag.
Zorgtoeslag heb ik gelukkig nog wel recht op. Het probleem qua huurtoeslag zat hem in dat ik de eerste twee maanden dat ik op mezelf woonde nog 16 uur werkte, daarna 24. En toen verdiende ik dus te veel. Samen is het toch bijna 1400 euro, dat had ik liever ergens anders aan besteed.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik voel je.![]()
Toen ik mijn eerste echte baan had kreeg ik na 9 maanden een brief of ik 3000 euro wou terug betalen voor huur en zorg toeslag.
Haha ja daar zijn ze ook goed inquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Of dat je een datum voluit in een cel zet en dat Excel er dan een getal van maakt.![]()
Wel goed om te weten. Dus altijd in het begin van het jaar gaan samenwonen en niet pas later.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:31 schreef Meke het volgende:
is gewoon oneerlijk dat ze het over een heel jaar berekenen. Heb het ook wel bij vriendinnen gehoord.
Pensioenfonds: heeft u eigenlijk een partner?
Vriendin: oja, die en die
Belastingdienst: nu ben je fiscaal partner
Huurtoeslag: wij komen even het hele jaar terugvorderen want je bent met terugwerkende kracht sinds 1 januari fiscaal partners!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |