abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194819872
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 23:21 schreef Bluesdude het volgende:
FVD schrijft Corona is in Nederland inmiddels maximaal onder controle

oei wat een enge corona-ontkenning is dat...
Willen ze soms door verwaarlozing oplaaien van de besmettingen....meer doden, ontwrichtingen vd samenleving
Wanneer ga je eens verdiepen in feiten ipv angstig lopen doen?
Na zoveel maanden nog steeds niet doorhebben dat het een grote theater is.
pi_194819883
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 23:34 schreef Antaris het volgende:

[..]

Wanneer ga je eens verdiepen in feiten ipv angstig lopen doen?
ik noem een feit.... : corona is NIET maximaal onder controle
Waarom erken je dat feit niet ?
pi_194819894
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 23:35 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

ik noem een feit.... : corona is NIET maximaal onder controle
Waarom erken je dat feit niet ?
Omdat corona makkelijk te behandelen is, maar dat blijkt nog niet helemaal duidelijk te zijn voor velen.
Maar ja, als je enkel blijft focussen op vaccinaties dan komt het einde nooit in zicht.
pi_194819930
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 23:36 schreef Antaris het volgende:

[..]

Omdat corona makkelijk te behandelen is, maar dat blijkt nog niet helemaal duidelijk te zijn voor velen.
Maar ja, als je enkel blijft focussen op vaccinaties dan komt het einde nooit in zicht.
ai... weer een corona-ontkenning. Corona is voor veel te veel mensen niet makkelijk te behandelen.
Maar .... denk je dat corona in Nederland maximaal onder controle is ?
pi_194819988
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 23:39 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

ai... weer een corona-ontkenning. Corona is voor veel te veel mensen niet makkelijk te behandelen.
Maar .... denk je dat corona in Nederland maximaal onder controle is ?
Ik ontken niets, ik kijk naar feiten.
Jij laat je makkelijk bang maken terwijl er goede alternatieven zijn voor behandelingen.
Maar als het RIVM het verbiedt en de Jonge noemt het kwakzalverij, terwijl vele artsen van mening zijn dat er wel degelijk hulpmiddelen zijn om dit "virus" tegen te gaan. Zie je nog steeds niet dat de overheid hoe dan ook richt op vaccinaties? En wat gebeurt er wanneer je gevaccineerd bent?

Juist, het virus muteert, dus dan heb je geen reet aan die vaccinatie.
Je hebt niet voor niets een immuunsysteem, uiteraard zul je altijd risicogroepen hebben.
pi_194820136
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 23:44 schreef Antaris het volgende:

[..]

Je ontkent dat corona voor veel te veel mensen niet makkelijk te behandelen is

quote:
terwijl vele artsen van mening zijn dat er wel degelijk hulpmiddelen zijn om dit "virus" tegen te gaan.
Zeker ... al ontieglijk worstelend hebben de artsen de laatste zes maanden middelen en therapietjes gevonden die nuttig zijn. Maar een totale vlotte makkelijke behandeling van de zwaar zieken of de minder erg zieken is niet gevonden.

quote:
Zie je nog steeds niet dat de overheid hoe dan ook richt op vaccinaties? En wat gebeurt er wanneer je gevaccineerd bent?
omg ben je zo'n ;bange antivaxxer ? Of verdenk je de overheid van bewust iets heel gemeens te willen inspuiten , dan ben je een complotgekkie

quote:
verdiep je eens in de feiten.. algemeen zeggen de doktoren en wetenschappers dat een vaccin ontwikkelen mogelijk moet zijn ... Jij veegt even hun eeuwenoude ervaringen van tafel.

Maar jij zet jezelf niet in een risicoigroep ? ..het kan je niet schelen als anderen ziek, zwaar ziek, met blijvende gevolgen of sterven ?
pi_194820138
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 23:44 schreef Antaris het volgende:

[..]

Jij laat je makkelijk bang maken terwijl er goede alternatieven zijn voor behandelingen.
Maar als het RIVM het verbiedt en de Jonge noemt het kwakzalverij, terwijl vele artsen van mening zijn dat er wel degelijk hulpmiddelen zijn om dit "virus" tegen te gaan. Zie je nog steeds niet dat de overheid hoe dan ook richt op vaccinaties? En wat gebeurt er wanneer je gevaccineerd bent?

Je hebt niet voor niets een immuunsysteem, uiteraard zul je altijd risicogroepen hebben.
Maar ons immuun systeem werkt niet tegen COVID. En COVID is zelf een mutatie en om die reden werkt je immuun systeem niet. Als je gevaccineerd bent dan weet je immuunsysteem wel hoe het moet reageren op COVID.
Als het genoeg muteert dan zal je vaccinatie niet meer werken, nee, en dan zulllen we een nieuw vaccin nodig hebben.

Ik vind overigens je post wel van een heel hoog BNW gehalte, het RIVM verbied volgens mij geen medicijnen in Nederland en het virus is echt.
pi_194820292
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 23:56 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Maar ons immuun systeem werkt niet tegen COVID. En COVID is zelf een mutatie en om die reden werkt je immuun systeem niet. Als je gevaccineerd bent dan weet je immuunsysteem wel hoe het moet reageren op COVID.
Als het genoeg muteert dan zal je vaccinatie niet meer werken, nee, en dan zulllen we een nieuw vaccin nodig hebben.

Ik vind overigens je post wel van een heel hoog BNW gehalte, het RIVM verbied volgens mij geen medicijnen in Nederland en het virus is echt.
Het RIVM verbiedt wel degelijk medicijnen.
https://www.earth-matters(...)t-genezenenquot.html
Even een artikeltje.
Je weet dat bij een "fatsoenlijk" vaccin wel zeker 10 jaar onderzoek naar is gedaan en niet 3 maanden?
Heb je overigens enig idee wat er zoal in vele vaccinaties zit?
pi_194820329
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 00:05 schreef Antaris het volgende:

[..]

Even een artikeltje.
Je weet dat bij een "fatsoenlijk" vaccin wel zeker 10 jaar onderzoek naar is gedaan en niet 3 maanden?
Nee, dat weet ik niet want het is niet waar, zie Ebola vaccin. En nogmaals, de RIVM heeft HCQ niet verboden, de Inspectie voor Gezondheidszorg en Jeugd heeft het toedienen van HCQ indertijd aan deze huisarts verboden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2020 00:08:24 ]
pi_194820343
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 00:08 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, dat weet ik niet want het is niet waar, zie Ebola vaccin. En nogmaals, de RIVM heeft HCQ niet verboden, de Inspectie voor Gezondheidszorg en Jeugd heeft het toedienen van HCQ indertijd aan deze huisarts verboden.
Ik zal het nog eens napluizen, ik ga eerst slapen.
Maar toch ben ik benieuwd naar mijn andere vragen.

Fijne avond
  dinsdag 1 september 2020 @ 00:10:25 #236
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_194820349
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 00:05 schreef Antaris het volgende:

[..]

Correct, dat doen ze dan ook niet zomaar.

quote:
Even een artikeltje.
Prima BNW-gehalte dit inderdaad.
pi_194821612
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 september 2020 00:10 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Prima BNW-gehalte dit inderdaad.
Denk je werkelijk dat een vaccinatie binnen 10 dagen gemaakt is?
Eerst worden er allerlei proeven op dieren gedaan, vervolgens testpersonen en dan moet het goedgekeurd worden.
Wat mij betreft mag jij die van mij hebben, ik ben liever geen proefpersoon.

Maar mijn punt is dat hydroxychloroquine wel degelijk werkt.

[ Bericht 11% gewijzigd door Antaris op 01-09-2020 07:38:36 ]
  dinsdag 1 september 2020 @ 07:45:56 #238
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_194821690
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 07:31 schreef Antaris het volgende:

[..]

Dat punt is onjuist. Het werkt niet.
Antifa
pi_194821769
quote:

[..]

Eerst worden er allerlei proeven op dieren gedaan, vervolgens testpersonen en dan moet het goedgekeurd worden.

Je bent liever geen proefpersoon, maar wil wel graag een niet werkend medicijn dat allerlei zelfs dodelijke bijwerkingen kan hebben gebruiken? (Zie: https://www.cbg-meb.nl/ac(...)-bij-coronapatienten)

Dat vaccin haal ik zo snel mogelijk op, maar als een kwakzalver hydroxychloroquine voor gaat stellen ren ik zo hard mogelijk weg.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_194821938
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 07:45 schreef VoMy het volgende:

[..]

Maak dat de FvD’ers/complotgekkies maar eens wijs...
pi_194823364
quote:

[..]

Er zijn meerdere studies waaruit blijkt dat het niet werkt. Er is een studie waarin de werking wel is bewezen, maar dat betreft een observatiestudie. Die staan qua bewijswaarde onderaan de hiërarchie.
pi_194824370
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:55 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Er zijn meerdere studies waaruit blijkt dat het niet werkt. Er is een studie waarin de werking wel is bewezen, maar dat betreft een observatiestudie. Die staan qua bewijswaarde onderaan de hiërarchie.
Deze bedoel je?

https://www.henryford.com/news/2020/07/hydro-treatment-study

quote:
“Our analysis shows that using hydroxychloroquine helped save lives,” said neurosurgeon Dr. Steven Kalkanis, CEO, Henry Ford Medical Group and Senior Vice President and Chief Academic Officer of Henry Ford Health System. “As doctors and scientists, we look to the data for insight. And the data here is clear that there was benefit to using the drug as a treatment for sick, hospitalized patients.”
Maakt verder niet uit.

De gemiddelde leeftijd van personen die sterven aan covid is gelijk of hoger dan de gemiddelde leeftijd van personen die sterven aan andere oorzaken.

De gemiddelde leeftijd van overleden mannen bij wie COVID-19 was vastgesteld was 79,6 jaar, bij vrouwen 83,4 jaar. Bij vermoedelijke COVID-19-slachtoffers lag de gemiddelde leeftijd van de overledenen iets hoger: 81,9 jaar bij mannen en 84,6 jaar bij vrouwen.

Laten we niet doen alsof dit een killer virus is. Het is één van de doodsoorzaken (nu nog 5 van de 400 per dag mensen die sterven) van ouderen. Het is steeds beter te behandelen. Het is onder controle.

Dat ons immuunsysteem niet met dit virus om zou kunnen gaan (I'm looking at you @Tijger_m) is complete onzin. De meeste mensen worden niet opgenomen in de ziekenhuizen, maar worden een beetje ziek, tot helemaal niet ziek.

Ik kan niet in de toekomst kijken, maar tot op heden hebben de versoepelingen (inclusief vakantie periode en openen terrassen) nauwelijks tot geen effect gehad op de IC bezetting. Ik zou zeggen het is NU onder controle.
pi_194824401
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:14 schreef zoost het volgende:

Dat ons immuunsysteem niet met dit virus om zou kunnen gaan (I'm looking at you @:Tijger_m) is complete onzin. De meeste mensen worden niet opgenomen in de ziekenhuizen, maar worden een beetje ziek, tot helemaal niet ziek.
Dat was inderdaad wat gechargeerd maar wel feitelijk correct, ons immuunsysteem kent COVID19 niet, dat betekent inderdaad niet dat het helemaal niet werkt maar het doel van een vaccin is wel het immuunsysteem te leren wat COVID19 is en hoe het erop moet reageren.
Overigens, hoe ziek je wel of niet word hangt van veel factoren af en het is bepaald nog niet zo dat we weten waarom sommige mensen vrijwel geen klachten hebben en anderen doodgaan.
pi_194824435
quote:

[..]

Deze bedoel je?

https://www.henryford.com/news/2020/07/hydro-treatment-study
[..]

Maakt verder niet uit.

De gemiddelde leeftijd van personen die sterven aan covid is gelijk of hoger dan de gemiddelde leeftijd van personen die sterven aan andere oorzaken.

De gemiddelde leeftijd van overleden mannen bij wie COVID-19 was vastgesteld was 79,6 jaar, bij vrouwen 83,4 jaar. Bij vermoedelijke COVID-19-slachtoffers lag de gemiddelde leeftijd van de overledenen iets hoger: 81,9 jaar bij mannen en 84,6 jaar bij vrouwen.

Laten we niet doen alsof dit een killer virus is. Het is één van de doodsoorzaken (nu nog 5 van de 400 per dag mensen die sterven) van ouderen. Het is steeds beter te behandelen. Het is onder controle.

Dat ons immuunsysteem niet met dit virus om zou kunnen gaan (I'm looking at you @:Tijger_m) is complete onzin. De meeste mensen worden niet opgenomen in de ziekenhuizen, maar worden een beetje ziek, tot helemaal niet ziek.

Ik kan niet in de toekomst kijken, maar tot op heden hebben de versoepelingen (inclusief vakantie periode en openen terrassen) nauwelijks tot geen effect gehad op de IC bezetting. Ik zou zeggen het is NU onder controle.
Nee een recente Belgische studie.
pi_194824444
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:18 schreef Tijger_m het volgende:
Overigens, hoe ziek je wel of niet word hangt van veel factoren af en het is bepaald nog niet zo dat we weten waarom sommige mensen vrijwel geen klachten hebben en anderen doodgaan.
Dat heeft met je conditie / afweersysteem / immuunsysteem te maken. Mensen tot 70 hebben nergens last van (een uitzondering daargelaten), mensen van rond de 80 (m) en 83 (v) zonder goede conditie sterven er aan. Zo raadselachtig is het niet.
pi_194824673
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:21 schreef zoost het volgende:
Mensen tot 70 hebben nergens last van (een uitzondering daargelaten),
Je bagatelliseert.
Het percentage onder de 70 die last heeft van covid 19 kun je niet "uitzondering" noemen.
Ik verneem cijfers van 20% van de besmette mensen merken echt wel last, in de range van beetje tot zeer ernstig, tot langdurige of blijvende schade, de dood.
MIljarden mensen , honderden regeringen overal ter wereld maken zich niet druk om " uitzonderingen"

quote:
Ik zou zeggen het is NU onder controle.
De toename van besmettingen, ziekenhuisopnames, doden in Nederland is voortsudderend... lichte groei of stabiel op dezelfde hoogte. Maar loslaten van de voorzorgsmaatregelen kan een exponentiele groei in gang zetten
Covid 19 is niet onder de controle. Niet in Nederland, niet wereldwijd.
Werkelijke controle is de totale verdwijning van het virus , overal ter wereld.

In NIeuw Zeeland had men 100 dagen geen nieuwe besmettingen gevonden en toen ineens weer wel.
Men vermoedt dat het van buiten het land binnenkwam. Ook als in Nederland covid19 volledig verdwenen is, en elders niet... is er de mogelijkheid dat het terugkomt van buiten het land.

[ Bericht 20% gewijzigd door Bluesdude op 01-09-2020 11:45:42 ]
  dinsdag 1 september 2020 @ 11:37:31 #247
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_194824688
twitter

Wie zeiden ook alweer dat de provinciale afdelingen van FvD wel voor rede vatbaar zijn want geselecteerd door Otten? Inderdaad: dat was de regenten bezweringsformule.

En nee, die Eelco van Hoecke is geen incident.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_194824933
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:37 schreef Klopkoek het volgende:
[ twitter ]
Wie zeiden ook alweer dat de provinciale afdelingen van FvD wel voor rede vatbaar zijn want geselecteerd door Otten? Inderdaad: dat was de regenten bezweringsformule.

En nee, die Eelco van Hoecke is geen incident.
Lijkt mij intellectueel wel lastig om voor de VOC te zijn en tegen globalisten.

Verder vind ik de conclusie wat ver gaan die jij en die Twitteraar trekken. Er zitten hele nare trekjes bij de FvD en bij sommige van zijn leden maar het is nog bepaald niet van het nivo Pegida, AfD en Reichsburger. Nog niet.

Ik zie ook geen bewijs van anti-semitisme door de FvD

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2020 11:49:30 ]
pi_194825217
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 07:45 schreef VoMy het volgende:

[..]

Ja, ik blijf dat debat over HCQ vanuit de ooghoeken volgen op Twitter. Laatst was er een onderzoek in 9 NLse ziekenhuizen waaruit werd geconcludeerd dat HCQ niet werkt idd. Maar dit onderzoek werd meteen door de proponenten van HCQ naar de prullenbak verwezen. Het zou namelijk werken alleen bij 'early treatment', dus eerstelijns bij de huisarts, niet als men al in het ziekenhuis ligt en alleen icm zink. Er komt op dit dossier niet snel een eenduidige conclusie. De discussie blijft doorgaan zolang de pandemie duurt wrs. En het is een politieke discussie uiteindelijk geworden. HCQ is een ongepatenteerd en dus goedkoop geneesmiddel, zeggen proponenten, dat al 50 jaar werkt, bij malaria en off-label bij reuma, Bill Gates, Big Pharma en onze globalistische elite/politici proberen te voorkomen dat dit geneesmiddel het standaard geneesmiddel tegen corona wordt, want daar verdienen ze niets aan, dit itt een vaccin.

Overigens wat proponenten voorstellen is dit: ET-p DVdH (AZI + Zn + evt. broomhexine) en flankerend beleid voor zwakkeren. (Early Treatment-protocol i.e. HCQ, Deltaplan Ventilatie van Maurice de Hond plus het antibioticum azithromycine met zink en eventueel een middeltje dat gebruikt wordt bij vastzittende hoest.)

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 01-09-2020 12:18:51 ]
I´m back.
pi_194825357
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 11:48 schreef Tijger_m het volgende:
Lijkt mij intellectueel wel lastig om voor de VOC te zijn en tegen globalisten.
Lijkt mij ook
Het Nederlands globalisme is mede ontwikkeld door de VOC.
Baudet himself is een product daarvan. Met een Duitse militaire voorvader in VOC-dienst

twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')