Mooi verhaal.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben ooit met een vriend naar de veiling van de inboedel van Boudewijn Buch geweest - met vooral mensen van antiquariaten. Ik wilde een boek dat Drs. P gesigneerd had voor Büch maar stopte bij 50 euro met bieden (ik was toen een eenvoudige student - en het zat in een bundel met nog 9 boeken die ik totaal oninteressant vond). seborik was er niet maar ik mocht namens hem tot 100 euro bieden op een boek dat Wim T. Schippers voor Büch gesigneerd had en dat lukte wel.
We hebben hem net bekeken en ja, zeer mooi.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 00:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vond het een mooie documentaire.
De Handschoentjes? Als ik het me goed herinner (Maar we schrijven 2004) was er bij Sotheby's op de Boelelaan een veiling van al z'n spullen (daar ben ik overigens ook nog 's nachts met mijn toenmalige vriendin geweest omdat Sotheby's bedacht had dat ze de hele nacht door lezingen en praatjes hadden over mensen die iets met Büch te maken hadden gehad, dus zo belandde ik om 1.30 bij een verhaal van Hans Kazan over de faxen die hij in de jaren 90 met Büch had uitgewisseld nadat Büch in de Nieuwe Revu onaardige dingen over Prijzenslag gezegd had, en pikte ik ook nog het praatje mee van zijn coactrice uit de Lassie-reclames met video's van hoogtepunten uit de verschillende reclames. Ik weet niet of ik dat soort dingen nu nog zou doen) - dus daar zouden ze misschien bijgezeten hebben maar alle objecten die daar langskwamen vielen in elk geval buiten mijn budget, en daarna bij Bubb Kuyper in Haarlem 3 dagen veiling van al z'n boeken.quote:
Verklaar je nader.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:41 schreef LXIV het volgende:
Nee, de rotte heroineschoentjes van de huisbeuvel.
Zo voel ik me ook vandaag, Willem Klooserig.quote:Op maandag 2 november 2020 08:54 schreef Gellius het volgende:
Ik heb hem ook gewoon op nu, met één pootje. Ik voel me al wat Willem Klooserig.
Ik denk dat dit zo'n moment is waarop iemand moet zeggen: het had je dochter kunnen zijn, Louis.quote:Op donderdag 19 november 2020 23:42 schreef LXIV het volgende:
Even wat cultuur jongens. Dat middelste meisje, Tako Tsikauri...![]()
![]()
Dit doen mij dan weer denken aan een hilarisch doch treffend stuk uit de Volkskrant over dickpics:quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind het wel wat hebben hoor, Louis die op een ochtend onvindbaar is en dan met de motor oostwaarts vertrokken blijkt te zijn, met de ambitie om terug te komen met een leuk etnisch mokkel op de buddyseat. En er gaat natuurlijk van alles mis en uiteindelijk komt ie alleen terug en hoppa daar hebben we een Grote Nederlandse Roman.
Het enige wat er in het stuk over staat is dit:quote:
Het is natuurlijk makkelijk schieten op zo'n onderzoek.quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:39 schreef Z het volgende:
Veel te weinig info over de steekproef.
Vrouwelijke Millennials maken circa 10% uit van de Britse bevolking. Dus ongeveer 5% van alle vrouwen in de UK hebben een dick pic opgestuurd gekregen. Dat zijn wel ongeveer 6,5 miljoen piemels op de foto.
Welke woorden zou je daar zelf voor kiezen? Gross? Funny?quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is natuurlijk makkelijk schieten op zo'n onderzoek.
Ik heb zelf ongevraagd talloze dickpics toegezonden gekregen, dus ik vind het niet zo lastig om me voor te stellen dat veel mannen zoiets doen.
Gross, stupid, sad.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:09 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Welke woorden zou je daar zelf voor kiezen? Gross? Funny?
Je zegt het, en ik kan gewoon bijna niet geloven dat het waar is.quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb zelf ongevraagd talloze dickpics toegezonden gekregen
Talloos? In welke context dan?quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is natuurlijk makkelijk schieten op zo'n onderzoek.
Ik heb zelf ongevraagd talloze dickpics toegezonden gekregen, dus ik vind het niet zo lastig om me voor te stellen dat veel mannen zoiets doen.
IRC, sociale media.quote:
Dat had zeker gekund. Maar dan kan het nog gewoon een lief meisje zijn! Dat is mijn eigen dochter ook.quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik denk dat dit zo'n moment is waarop iemand moet zeggen: het had je dochter kunnen zijn, Louis.
Dat is wel grappig inderdaad. Andersom denk ik dat het percentage nog geen 6% zou zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het enige wat er in het stuk over staat is dit:
Volgens een onderzoek van YouGov, een internationaal internetbedrijf dat mondiale peilingen verricht, ontvingen vier op de tien vrouwen tussen de 18 en 36 jaar ongevraagd dickpics van mannen. (...) Tenzij alle dickpics afkomstig zijn van een handjevol jongens en mannen – wat onwaarschijnlijk is – is er dus een aanzienlijke kans dat ook uw zoon, echtgenoot of collega weleens ongevraagd een dickpic heeft verstuurd.
Link naar het onderzoek, waar het volgende in staat:
By contrast, only 30% of male millennials claim to have been asked by a woman to send them a photo of their penis, and only 22% of millennial men say they have ever sent one. Fewer still admit to having sent an unsolicited "dick pic" - about 5% of all male millennials.
Dit is vrij komisch:
Of course, not all such images are unsolicited - YouGov found that 12% of millennial women have asked to be sent a penis photo (with 94% of them getting their wish).
Het is trouwens dickpic. Dick is al pik.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:47 schreef LXIV het volgende:
Als vrouw zou ik iedere dickpik die ik op FOK! Ontving gewoon posten. Met de username van de afzender erbij.
Ja dat weet ik. Het is een Engels begrip. Daarom had ik ook pun erbij gezet, om te voorkomen dat de mensen zouden denken dat ik dit niet zou weten.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is trouwens dickpic. Dick is al pik.
Mja, dat inzicht had ik 25 jaar geleden.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:54 schreef LXIV het volgende:
Net zoals het grappig is dat LOL (laffing out lout) weer FUN in het Nederlands is.
Gek, ik had er geen grap in gezien.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Het is een Engels begrip. Daarom had ik ook pun erbij gezet, om te voorkomen dat de mensen zouden denken dat ik dit niet zou weten.
Dat was het ook niet echrquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gek, ik had er geen grap in gezien.
Visueel ingesteld zijn is niet altijd aangenaam.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:47 schreef Lienekien het volgende:
Claudia kan haar huis ermee behangen, naar het schijnt.
Wat vind jij er nou precies van? Behalve dat het je dochters hadden kunnen zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:48 schreef LXIV het volgende:
Maar nog even terugkomend op dat meisje in het filmpje, wat vinden jullie er nu van jongens? Behalve dat het jouw of mijn dochter had kunnen zijn?
Ik vind het een schatje.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:44 schreef Z het volgende:
[..]
Wat vind jij er nou precies van? Behalve dat het je dochters hadden kunnen zijn.
Ja, uiteraard!quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:39 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Visueel ingesteld zijn is niet altijd aangenaam.
Ik proef ook enige jaloezie bij je.
Ik weet wel dat ze een insta heeft, maar het gaat mij specifiek om deze clip.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:19 schreef Z het volgende:
Ik vind dat toch een beetje een naïef beeld. In de clip rijdt op een gegeven moment een hybride auto voorbij (Prius). Zo afgelegen is dat dorp ook weer niet. En als je een beetje verder kijkt op google vind je dat jouw crush een Instagram heeft vol foto's in Westerse kleding. Ook is er een optreden in een talkshow die een exacte kopie is van elke Amerikaanse late night show.
Het enige authentieke is het liedje. Ingewikkeld ritme en typische zang. Best een leuk liedje.
Dat snap ik Liene en ik vind het dapper dat je daar zo eerlijk over bent. Het voelt vast oneerlijk. Je zult wel denken: 'Hallo, ik ben er ook nog! Word ik niet gezien? Ben ik niet aantrekkelijk? Tel ik niet mee?' En dat is natuurlijk niet waar Liene. Ook voor vrouwen zoals jij is er een plekje op deze wereld. Ook jij mag er zijn!quote:
Is K-man terug?quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:02 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat snap ik Liene en ik vind het dapper dat je daar zo eerlijk over bent. Het voelt vast oneerlijk. Je zult wel denken: 'Hallo, ik ben er ook nog! Word ik niet gezien? Ben ik niet aantrekkelijk? Tel ik niet mee?' En dat is natuurlijk niet waar Liene. Ook voor vrouwen zoals jij is er een plekje op deze wereld. Ook jij mag er zijn!
Dus kop op meid! Rug recht, schouders naar achteren en mondhoekjes omhoog. Ook zonder dickpics kun jij de wereld aan, Liene!
Ik weet niet of dit de reactie is waar je op zit te wachten, maar ik vind zo'n cd kast in iemands kamer tegenwoordig heel aandoenlijk. Ik had het vroeger ook, maar al ergens rond 2009 heb ik een hele vracht cd's verpatst bij de Plaatboef, toen je er nog een beetje geld voor kreeg. Het restant staat nu in een gesloten kast en heel af en toe kijk ik er eens naar. Wat ook wel meespeelt, is dat ik nooit zuinig met mijn cd's ben omgegaan dus zijn veel hoesjes kapot/beschadigd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Sinds mijn laatste verhuizing staan zijn mijn boeken weggestopt in zijkamertjes, maar mijn cd's staan nog steeds prominent in de woonkamer. Wel tijdelijk buiten bereik van grijpgrage kinderhandjes.
[ afbeelding ]
Is dat na de scheiding?quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:08 schreef LXIV het volgende:
Af en toe denk ik wel dat ik het beste in een heel klein huisje kan wonen. Wel op een groot kavel.
En dat heb ik maar 1 scherm, verborgen speakers en alles digitaal.
Ik kan wel leven met aandoenlijk hoor. Er zit weinig van waarde tussen, maar ik draai ze graag.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:58 schreef Franny_G het volgende:
Ik weet niet of dit de reactie is waar je op zit te wachten, maar ik vind zo'n cd kast in iemands kamer tegenwoordig heel aandoenlijk. Ik had het vroeger ook, maar al ergens rond 2009 heb ik een hele vracht cd's verpatst bij de Plaatboef, toen je er nog een beetje geld voor kreeg. Het restant staat nu in een gesloten kast en heel af en toe kijk ik er eens naar. Wat ook wel meespeelt, is dat ik nooit zuinig met
Dat goedkope, egaal lichtblauwe wegwerpding werkt wel beter.quote:Op zondag 29 november 2020 17:57 schreef Ringo het volgende:
Ik vind een mondkapje wel een prima pieten-accessoire. Mits gemaakt uit luxe-textiel in felle kleuren en wilde printen, niet zo’n goedkoop wegwerpding in egaal lichtblauw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |