Visueel ingesteld zijn is niet altijd aangenaam.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:47 schreef Lienekien het volgende:
Claudia kan haar huis ermee behangen, naar het schijnt.
Wat vind jij er nou precies van? Behalve dat het je dochters hadden kunnen zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:48 schreef LXIV het volgende:
Maar nog even terugkomend op dat meisje in het filmpje, wat vinden jullie er nu van jongens? Behalve dat het jouw of mijn dochter had kunnen zijn?
Ik vind het een schatje.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:44 schreef Z het volgende:
[..]
Wat vind jij er nou precies van? Behalve dat het je dochters hadden kunnen zijn.
Ja, uiteraard!quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:39 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Visueel ingesteld zijn is niet altijd aangenaam.
Ik proef ook enige jaloezie bij je.
Ik weet wel dat ze een insta heeft, maar het gaat mij specifiek om deze clip.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:19 schreef Z het volgende:
Ik vind dat toch een beetje een naïef beeld. In de clip rijdt op een gegeven moment een hybride auto voorbij (Prius). Zo afgelegen is dat dorp ook weer niet. En als je een beetje verder kijkt op google vind je dat jouw crush een Instagram heeft vol foto's in Westerse kleding. Ook is er een optreden in een talkshow die een exacte kopie is van elke Amerikaanse late night show.
Het enige authentieke is het liedje. Ingewikkeld ritme en typische zang. Best een leuk liedje.
Dat snap ik Liene en ik vind het dapper dat je daar zo eerlijk over bent. Het voelt vast oneerlijk. Je zult wel denken: 'Hallo, ik ben er ook nog! Word ik niet gezien? Ben ik niet aantrekkelijk? Tel ik niet mee?' En dat is natuurlijk niet waar Liene. Ook voor vrouwen zoals jij is er een plekje op deze wereld. Ook jij mag er zijn!quote:
Is K-man terug?quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:02 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat snap ik Liene en ik vind het dapper dat je daar zo eerlijk over bent. Het voelt vast oneerlijk. Je zult wel denken: 'Hallo, ik ben er ook nog! Word ik niet gezien? Ben ik niet aantrekkelijk? Tel ik niet mee?' En dat is natuurlijk niet waar Liene. Ook voor vrouwen zoals jij is er een plekje op deze wereld. Ook jij mag er zijn!
Dus kop op meid! Rug recht, schouders naar achteren en mondhoekjes omhoog. Ook zonder dickpics kun jij de wereld aan, Liene!
Ik weet niet of dit de reactie is waar je op zit te wachten, maar ik vind zo'n cd kast in iemands kamer tegenwoordig heel aandoenlijk. Ik had het vroeger ook, maar al ergens rond 2009 heb ik een hele vracht cd's verpatst bij de Plaatboef, toen je er nog een beetje geld voor kreeg. Het restant staat nu in een gesloten kast en heel af en toe kijk ik er eens naar. Wat ook wel meespeelt, is dat ik nooit zuinig met mijn cd's ben omgegaan dus zijn veel hoesjes kapot/beschadigd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Sinds mijn laatste verhuizing staan zijn mijn boeken weggestopt in zijkamertjes, maar mijn cd's staan nog steeds prominent in de woonkamer. Wel tijdelijk buiten bereik van grijpgrage kinderhandjes.
[ afbeelding ]
Is dat na de scheiding?quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:08 schreef LXIV het volgende:
Af en toe denk ik wel dat ik het beste in een heel klein huisje kan wonen. Wel op een groot kavel.
En dat heb ik maar 1 scherm, verborgen speakers en alles digitaal.
Ik kan wel leven met aandoenlijk hoor. Er zit weinig van waarde tussen, maar ik draai ze graag.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:58 schreef Franny_G het volgende:
Ik weet niet of dit de reactie is waar je op zit te wachten, maar ik vind zo'n cd kast in iemands kamer tegenwoordig heel aandoenlijk. Ik had het vroeger ook, maar al ergens rond 2009 heb ik een hele vracht cd's verpatst bij de Plaatboef, toen je er nog een beetje geld voor kreeg. Het restant staat nu in een gesloten kast en heel af en toe kijk ik er eens naar. Wat ook wel meespeelt, is dat ik nooit zuinig met
Dat goedkope, egaal lichtblauwe wegwerpding werkt wel beter.quote:Op zondag 29 november 2020 17:57 schreef Ringo het volgende:
Ik vind een mondkapje wel een prima pieten-accessoire. Mits gemaakt uit luxe-textiel in felle kleuren en wilde printen, niet zo’n goedkoop wegwerpding in egaal lichtblauw.
Ik knip mijn eigen filters, die kun je ook in die kleurendingen stoppen.quote:Op zondag 29 november 2020 17:57 schreef Claudia_x het volgende:
Dat goedkope, egaal lichtblauwe wegwerpding werkt wel beter.
Dat die nog bestaan.quote:Op zondag 29 november 2020 18:05 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik knip mijn eigen filters, die kun je ook in die kleurendingen stoppen.
[ afbeelding ]
Voor de koffie gebruik ik ze niet meer.quote:
Die stemmen allemaal CDA en zijn vooral geinteresseerd in trekkers.quote:Op zondag 29 november 2020 17:54 schreef Ringo het volgende:
De zwartepieten natuurlijk, verbitterde boerenzonen die samengehokt op een hunner erven plannen smeden om de linksche élite uit de grotestad voor altijd te verslaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |