Okquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:56 schreef BIGGIE96 het volgende:
Ik ben aan het racen ze gaan het je niet geven
Wat had je verwacht?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:42 schreef ToT het volgende:
En wie is die Kees bij wie je er net in zit?
Ik ga hier niet aan kunnen wennenquote:
Autistquote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga hier niet aan kunnen wennen![]()
Als je nou ook nog je ui vervangt lijkt het helemaal nieuwquote:
Dat is die Justinquote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:42 schreef ToT het volgende:
En wie is die Kees bij wie je er net in zit?
Geen Haags kwartiertje dans meer.quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen Haags kwartiertje dans meer.
Goudvisjequote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omg, je hebt gelijk! Eindelijk verlost!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou zegquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij hebt niks meer te zeggen met je naamswijziging
Komt goed.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik moet er nog even aan wennen
Ja hoi 🙂quote:
Moentjuhquote:
Bakkes tegen moentjuhquote:
Moentjuh is van mij ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moentjuh![]()
![]()
Ik heb je gemist.
[..]
Bakkes tegen moentjuh
Echt niet!quote:
Pleur zelf op.quote:
Oke hoor Justin Bieberquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:00 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee echt ze is van mij! MIJ!!
echt hequote:
Kerelquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:54 schreef dud0r het volgende:
Als jij je naam dan verandert naar case and point. Sluiten jullie mooi op elkaar aan.
Ben je, naast je naamsverandering, ook van geslacht veranderd of staat dat nog op de planning?quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:11 schreef stokj het volgende:
[..]
Ben je, naast je naamsverandering, ook van geslacht veranderd of staat dat nog op de planning?![]()
Na vandaag.quote:
Hoiquote:
Alles goed?quote:
quote:
vrij mopquote:
Lekker hoor.quote:
Nog even bedenken wat ik ga eten. Denk broodjes met chipotle kalkoenquote:
Ja doe dat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog even bedenken wat ik ga eten. Denk broodjes met chipotle kalkoen
Ies Lekkah lekkahquote:
maak voor mij ook ietsquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog even bedenken wat ik ga eten. Denk broodjes met chipotle kalkoen
Nee.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
maak voor mij ook iets
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee.
Ik deel geen eten.
Moet wel een beetje op m'n intake letten natuurlijk
Maar beter een Justin Kees dan een John Doe. Als je een John Doe bent dan ben je altijd de kop van jut.quote:
Dan val ik er straks uit als ik door de bochten scheurquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
goed punt anders pas je niet meer in je scoottie
je waait er dan uit bbyquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan val ik er straks uit als ik door de bochten scheur
nee prec . we moeten zuinig op jou zijnquote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee prec . we moeten zuinig op jou zijn
Haten op de omvang van dud0rquote:
Die krijgt alleen pussyjuice en anussappenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Haten op de omvang van dud0r![]()
haags is viesmad dat hij niet zoveel te eten krijgt van zijn vrouwtje
Hij schijnt gister nog macaroni te hebben gegetenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die krijgt alleen pussyjuice en anussappen
Ja dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Haten op de omvang van dud0r![]()
haags is viesmad dat hij niet zoveel te eten krijgt van zijn vrouwtje
Je bent gewoon jaloers dat ze jou niet wil neuken en mij welquote:
Dan is hij jaloers op velen FOK!kersquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ze jou niet wil neuken en mij wel
Maar dat wisten we toch al.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan is hij jaloers op velen FOK!kers![]()
Het verbaast me dat er zoveel FOK!kers populair zijn bij moeders maar haags er maar geen gefixt krijgtquote:
Inderdaad. Het is dat er nu corona is enzo maar anders zat m'n agenda altijd wel vol.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het verbaast me dat er zoveel FOK!kers populair zijn bij moeders maar haags er maar geen gefixt krijgt
Al die chickies die je nu teleur moet stellenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is dat er nu corona is enzo maar anders zat m'n agenda altijd wel vol.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:57 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Al die chickies die je nu teleur moet stellen
Mijn agenda is ook hard getroffen door corona, maar gelukkig nu wel weer meer tijd voor het wijf waar ik mee samen schijn te wonenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is dat er nu corona is enzo maar anders zat m'n agenda altijd wel vol.
Wat onaardig.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn agenda is ook hard getroffen door corona, maar gelukkig nu wel weer meer tijd voor het wijf waar ik mee samen schijn te wonen
Zeg dat wel, zoiets dat je zeg tochquote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn agenda is ook hard getroffen door corona, maar gelukkig nu wel weer meer tijd voor het wijf waar ik mee samen schijn te wonen
quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zeg dat wel, zoiets dat je zeg toch
Hoe moet ik haar dan noemen?quote:
Grafwijf.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoe moet ik haar dan noemen?![]()
Moeten daar drie piemels in? Kom maar Haags en Geerd.quote:
Ik hou het wel gewoon bij Muisquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Grafwijf.
[..]
Moeten daar drie piemels in? Kom maar Haags en Geerd.
geerdje gekomenquote:
quote:
quote:
Ook een optiequote:
@Wereldgozer je wordt geroepenquote:
erg hequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat heb je met Haagsieeeeee gedaan
Vermoordquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat heb je met Haagsieeeeee gedaan
i want him backquote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
echt niet te vertrouwen die Hagenezen.......
Wtf is dit danquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
net lekker zo'n ding opgevroten
Ik eet alleen gezonde vette dingen zoals big Macquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:53 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat niet wetenben je fattie of niet
Ja als ik een dagje geen fruit eet koop ik altijd een appeltaart. Want daar zit tenminste nog appel in.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:57 schreef dud0r het volgende:
Daarr zit sla op dus dat is groenten dus een big Mac is een verantwoorde maaltijd
Zou appelmoes doen. Veel meer appels.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja als ik een dagje geen fruit eet koop ik altijd een appeltaart. Want daar zit tenminste nog appel in.
HAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:59 schreef Amee het volgende:
[..]
Zou appelmoes doen. Veel meer appels.
NEEE!!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:04 schreef noodgang het volgende:
[..]
Gelukkig, ik werd al bang!
Ik maak er wel KEESSSIIEEEEEvan
Daarom neem ik ook altijd aardbeien milkshake.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja als ik een dagje geen fruit eet koop ik altijd een appeltaart. Want daar zit tenminste nog appel in.
Je hebt groot gelijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom neem ik ook altijd aardbeien milkshake.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waar is Haags dan? Ik mis hemquote:
De enige milkshake die lekker is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |