i want him backquote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
echt niet te vertrouwen die Hagenezen.......
Wtf is dit danquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
net lekker zo'n ding opgevroten
Ik eet alleen gezonde vette dingen zoals big Macquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:53 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat niet wetenben je fattie of niet
Ja als ik een dagje geen fruit eet koop ik altijd een appeltaart. Want daar zit tenminste nog appel in.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:57 schreef dud0r het volgende:
Daarr zit sla op dus dat is groenten dus een big Mac is een verantwoorde maaltijd
Zou appelmoes doen. Veel meer appels.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja als ik een dagje geen fruit eet koop ik altijd een appeltaart. Want daar zit tenminste nog appel in.
HAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:59 schreef Amee het volgende:
[..]
Zou appelmoes doen. Veel meer appels.
NEEE!!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:04 schreef noodgang het volgende:
[..]
Gelukkig, ik werd al bang!
Ik maak er wel KEESSSIIEEEEEvan
Daarom neem ik ook altijd aardbeien milkshake.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja als ik een dagje geen fruit eet koop ik altijd een appeltaart. Want daar zit tenminste nog appel in.
Je hebt groot gelijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom neem ik ook altijd aardbeien milkshake.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom neem ik ook altijd aardbeien milkshake.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |