Hoezo? Die man geeft je geen smakkerd op je wang.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je een beetje karakter hebt weiger je dit.
Dan klopt de kop niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoezo? Die man geeft je geen smakkerd op je wang.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waar is de transgender negerin?
Kleerhanger versus de haai tussen de sneeuwmuren 2.0quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:27 schreef Bill_Hillie het volgende:
Jammer voor Kruijswijk, maar vind het wel weer mooi dat hij kopman in de Giro kan zijn nu. Lijkt me wel een podiumkandidaat. Als het maar niet begint te sneeuwen daar in Italie in oktober hihi.
Aged well.quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:39 schreef Syntux het volgende:
Leuk geprobeerd, maar FroomeGOD, Bernal, Thomas >>>>>>>> die drie van jumbo.
Fuglsang, Thomas, Simon Yates volgens mij ook. Carapaz zou ook starten, maar die gaat nu naar de Tour.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:48 schreef hhh38 het volgende:
Welke klassementsrenners nu voor de Giro naast Kruijswijk en Nibali?
Ineos geeft Soda bijvoorbeeld. En je hebt nog Soler.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Fuglsang, Thomas, Simon Yates volgens mij ook. Carapaz zou ook starten, maar die gaat nu naar de Tour.
Sosa verwacht ik niet voor een klassement.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ineos geeft Soda bijvoorbeeld. En je hebt nog Soler.
Sosa gaat nooit van zijn leven meedoen om een klassement in een grote ronde.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En bij Astana ook nog Vlasov naast Fugslang, benieuwd wat hij kan.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Fuglsang, Thomas, Simon Yates volgens mij ook. Carapaz zou ook starten, maar die gaat nu naar de Tour.
Als het van Soler moet komen, is het wel vrij treurig gesteld.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Schrijf Vlasov maar vast op als winnaar.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als het van Soler moet komen, is het wel vrij treurig gesteld.
Begrijp ik goed dat een breukje nu als nieuws wordt gebracht? Dat was diezelfde dag al bekend.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:56 schreef Momo het volgende:
Geen Kruijswijk in de tour, breukje in de fameuze schouder.
Pozzo zal toch geen dubbel doen?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En bij Astana ook nog Vlasov naast Fugslang, benieuwd wat hij kan.
Verder Majka, Kelderman, Hagen, Pozzovivo, Oomen.. Het lijkt in ieder geval duidelijk de minst bezette grote ronde van het jaar te worden.
Oh ja, die rijdt ook de Tour. Dan kunnen we die vast ook schrappen..quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:06 schreef showtimer het volgende:
[..]
Pozzo zal toch geen dubbel doen?
moet jij wetenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik gooi de naam van McNulty in de ether.
Gister op 9 minuten van Gaviria gefinisht, samen met Brian Kamstra van Novo Nordisk, Igor Boef van Gazprom en de broertjes van Poppel.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik gooi de naam van McNulty in de ether.
O, ja, nee, die kan beter stoppen. Per direct.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gister op 9 minuten van Gaviria gefinisht, samen met Brian Kamstra van Novo Nordisk, Igor Boef van Gazprom en de broertjes van Poppel.
Blij dat je het met mijn eens bent.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
O, ja, nee, die kan beter stoppen. Per direct.
Nu al zin inquote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Kleerhanger versus de haai tussen de sneeuwmuren 2.0
Onze mods hebben geen ruggengraat en zijn notoire campinggangers, dan weet je het wel.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:39 schreef Pino112 het volgende:
Ja de poll zei toch dat merendeel WLR wilde
die luistercijfers laten ze niet lopen. Jammer voor jequote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:01 schreef Idisrom het volgende:
Ik hoop dit jaar dat er geen Radio Tour de France komt op Radio 1.
Ja en vorig jaar was het andersom en deden ze ook weer het tegenovergestelde van wat ze zeiden.quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:01 schreef Idisrom het volgende:
quote:Tussen 14.00 en 18.30 uur schijnt de Franse nazomerzon op NPO Radio 1. Vanwege de andere tijd van het jaar waarin de Tour plaatsvindt, is er doordeweeks en op zaterdag een samenwerking met EenVandaag (AVROTROS) en Nieuws & Co (NOS). Vanaf twee uur neemt presentator Gert van ’t Hof samen met Suzanne Bosman de eerste twee uur plaats achter de microfoon, waarna Robbert Meeder samen met Lara Rense de laatste kilometers van de etappe voor zijn rekening neemt. Het commentaar komt van Gio Lippens. Sebastiaan Timmerman koerst in Frankrijk mee op de motor. Ook de analisten Thomas Dekker en Tom Veelers schuiven aan voor de analyse van de race.
Precies vijftig jaar zijn Radio Tour de France en de Tour aan elkaar verbonden. Een editie met een goudgeel randje dus. Om hier op gepaste wijze aandacht aan te schenken, duikt Radio Tour de France tijdens de uitzending ieder uur de geschiedenis van vijftig jaar Tour de France in. Even terug in de tijd, naar het lang
vervlogen - maar nooit vergeten - radiocommentaar van Harrie Jansen, Heinze Bakker, Jorrit Jorritsma, Fred Rack en natuurlijk de ongevenaarde Theo Koomen. Verder zijn er quizvragen en rubrieken die helemaal passen bij Radio Tour de France.
NOS Radio Tour de France
14.00-18.30 uur, NPO Radio 1 (in de weekenden varieert de eindtijd)
Watquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:01 schreef Idisrom het volgende:
Toevallig is kopman Dan Martin geblesseerd en is de kans aanwezig dat hij wel gewoon voor eigen kans mag gaan in etappes. Maar dat heeft vast niks met deze beslissing te maken!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:29 schreef Chiappucci het volgende:
Blijkbaar gaat Ben Hermans nu toch de Tour rijden voor Israel, in tegenstelling tot wat hij eerder beweerde.
Huh, rit 1 een bergrit en dan rit 2 niet?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:03 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Voor wie wel naar Joris van de Berg wil luisteren: het uitzendschema van de Tour de France
Als ze nu ook Ducrot nog vervangen wordt het Misschien nog watquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:46 schreef RipCity het volgende:
NOS-commentator Herbert Dijkstra slaat Tour de France over door rugklachten
Herbert Dijkstra geeft dit jaar namens de NOS geen commentaar bij de Tour de France. De 54-jarige sportverslaggever moet de grootste wielerwedstrijd van het jaar voor het eerst sinds 1994 overslaan vanwege chronische rugklachten, meldt de NOS in een gepubliceerd persdossier.
Joris van den Berg vervangt Dijkstra als commentator. Oud-renners Maarten Ducrot en Stef Clement zullen hem bijstaan als cocommentator.
De NOS zendt ook dit jaar alle etappes in de Tour rechtstreeks uit. Bij tien etappes, waaronder de openingsetappe in Nice, schakelt de publieke omroep al vanaf de start in.
Zal fijn zijn als ze anno 2020 wel gewoon commentaar blijven gaan op in ieder geval de VRT-stream, maar dat zal er nog wel niet inzitten.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij de Belg zal het MENSONTERENDE een uur journaal wel weer heilig zijn
Ik heb nog liever Herbert dan Joris van den Berg.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:17 schreef crv het volgende:
[..]
Als ze nu ook Ducrot nog vervangen wordt het Misschien nog wat
Die 2 zaten altijd zo te ouwehoeren dat ze de helft van de koers misten
Maar van den Berg kan er helemaal niks vanquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:17 schreef crv het volgende:
[..]
Als ze nu ook Ducrot nog vervangen wordt het Misschien nog wat
Die 2 zaten altijd zo te ouwehoeren dat ze de helft van de koers misten
Das ook wel weer waarquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar van den Berg kan er helemaal niks van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |