Hoezo? Die man geeft je geen smakkerd op je wang.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je een beetje karakter hebt weiger je dit.
Dan klopt de kop niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoezo? Die man geeft je geen smakkerd op je wang.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waar is de transgender negerin?
Kleerhanger versus de haai tussen de sneeuwmuren 2.0quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:27 schreef Bill_Hillie het volgende:
Jammer voor Kruijswijk, maar vind het wel weer mooi dat hij kopman in de Giro kan zijn nu. Lijkt me wel een podiumkandidaat. Als het maar niet begint te sneeuwen daar in Italie in oktober hihi.
Aged well.quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:39 schreef Syntux het volgende:
Leuk geprobeerd, maar FroomeGOD, Bernal, Thomas >>>>>>>> die drie van jumbo.
Fuglsang, Thomas, Simon Yates volgens mij ook. Carapaz zou ook starten, maar die gaat nu naar de Tour.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:48 schreef hhh38 het volgende:
Welke klassementsrenners nu voor de Giro naast Kruijswijk en Nibali?
Ineos geeft Soda bijvoorbeeld. En je hebt nog Soler.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Fuglsang, Thomas, Simon Yates volgens mij ook. Carapaz zou ook starten, maar die gaat nu naar de Tour.
Sosa verwacht ik niet voor een klassement.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ineos geeft Soda bijvoorbeeld. En je hebt nog Soler.
Sosa gaat nooit van zijn leven meedoen om een klassement in een grote ronde.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En bij Astana ook nog Vlasov naast Fugslang, benieuwd wat hij kan.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Fuglsang, Thomas, Simon Yates volgens mij ook. Carapaz zou ook starten, maar die gaat nu naar de Tour.
Als het van Soler moet komen, is het wel vrij treurig gesteld.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Schrijf Vlasov maar vast op als winnaar.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als het van Soler moet komen, is het wel vrij treurig gesteld.
Begrijp ik goed dat een breukje nu als nieuws wordt gebracht? Dat was diezelfde dag al bekend.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:56 schreef Momo het volgende:
Geen Kruijswijk in de tour, breukje in de fameuze schouder.
Pozzo zal toch geen dubbel doen?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En bij Astana ook nog Vlasov naast Fugslang, benieuwd wat hij kan.
Verder Majka, Kelderman, Hagen, Pozzovivo, Oomen.. Het lijkt in ieder geval duidelijk de minst bezette grote ronde van het jaar te worden.
Oh ja, die rijdt ook de Tour. Dan kunnen we die vast ook schrappen..quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:06 schreef showtimer het volgende:
[..]
Pozzo zal toch geen dubbel doen?
moet jij wetenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik gooi de naam van McNulty in de ether.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |