De cijfers worden mogelijk nog gecorrigeerd voor streams. Maar de daling ten opzichte van het weekeinde zal ongetwijfeld te maken hebben met het feit dat mensen aan het werk zijn. Bovendien heb je dus nog 10 tot 15 procent van de kijkers die de livebeelden via de Belgische televisie kijkt. Vergeet ook niet dat de luistercijfers van Radio 1 over het algemeen een impuls krijgen door Radio Tour de France. Helaas zijn daar geen dagcijfers van beschikbaar.quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je vraagt je dan toch af wie al die mensen zijn die blijkbaar geen live wielrennen willen zien maar wel slap gelul over de koers.
Dat lijkt me toch niet zo heel moeilijk te begrijpen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je vraagt je dan toch af wie al die mensen zijn die blijkbaar geen live wielrennen willen zien maar wel slap gelul over de koers.
1 en 2.quote:
Het kan in theorie wel, maar traditioneel eindigt de laatste etappe in Parijs in een massaprint en dan blijven de verschillen in het algemeen klassement ongewijzigd.quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:24 schreef mikieu het volgende:
Ik volg dit verder niet, maar.. Het is toch nog niet af? Morgen kun je toch gewoon tijd winnen? Ben benieuwd waarom dat niet kan, maar waarom ze dan wel rijden.
Traditioneel zit ook iederrrn aan de doping.quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het kan in theorie wel, maar traditioneel eindigt de laatste etappe in Parijs in een massaprint en dan blijven de verschillen in het algemeen klassement ongewijzigd.
Tsja, mijn dark horse volledig weggeslagen door valpartijenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Voor mij is Roglic de topfavoriet met vlak daarachter Egan. Daarna Pinot, Pogacar en Nairo. En voor de verrassing zie ik Martinez, G. Martin of Sivakov wel stunten. Rest is uitgesloten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |