https://www.telegraaf.nl/(...)en-aan-de-schandpaalquote:Een dertienjarige jongen vond het zondagmiddag nodig om Glennis Grace zwaar racistische privéberichten te sturen. De zangeres besloot niet op de scheldkanonnade in te gaan, maar vroeg hem wel of hij klaar was om ’exposed’ te worden.
Hoewel de jongen wellicht had verwacht dat het een loos dreigement was, plaatste Glennis vervolgens een screenshot van het ’gesprek’, waarin ze onder meer wordt uitgemaakt voor ’zwarte piet’, op haar Instagram Stories. Ze deelde daarbij niet alleen de gebruikersnaam van het jongetje, maar ook een aantal foto’s.
„I feel sorry for you! 13 jaar en nu al zo verpest”, schrijft ze bij een screenshot. „Hij schrok toen ik zei dat ik hem ging exposen, maar ik kan dit niet meer over me heen laten gaan. Jonge racist!”
Een soort Karen, maar dan een bitch.quote:
TS begint.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:39 schreef osodevo het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)en-aan-de-schandpaal
Hoe denken jullie hierover?
Een over het paard getilde bitch, die ook nog eens zingt.quote:
Ah, bedankt!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een over het paard getilde bitch, die ook nog eens zingt.
Ze kan wel aardig zingen.quote:
Dan krijgt ze een ban.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:42 schreef Tyr80 het volgende:
Dus ze heeft privéberichten openbaar gemaakt?
De artiestennaam van zangeres Glenda Hulita Elisabeth Battaquote:
En nu? Moet Danny haar bannen?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:42 schreef Tyr80 het volgende:
Glennis Grace en chiquequote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niet dat het goed is wat dat 13 jarige pubertje allemaal zegt, absoluut niet, maar hier zou Glennis toch boven moeten staan. Gewoon negeren joh. Dit is ook niet chique wat ze doet.
De namen eindigen op een a.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
De artiestennaam van zangeres Glenda Hulita Elisabeth Batta
https://en.wikipedia.org/wiki/Glennis_Grace
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:03 schreef daNpy het volgende:
De namen eindigen op een a.
75% Kamperbonus
Oh, ninja-edit.quote:Elisabeth
Eensquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Beter stoppen we gewoon wereldwijd met social media. Wat een verschrikkelijke tumor is dat voor de wereld zeg.
Daarom 75%. Helaas geen 100%, dan had het Elisa moeten zijnquote:
Dan heeft @KingRoland straks minder werkquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Beter stoppen we gewoon wereldwijd met social media. Wat een verschrikkelijke tumor is dat voor de wereld zeg.
Alles weer terug op de min of meer anonieme fora zoals fok!. Ik ben 100% voor!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Eens.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:08 schreef TigerXtrm het volgende:
Don't talk the talk if you cant walk the walk. Lijkt me een prima les voor dat kut jochie.
Op FOK! is dat een banquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:42 schreef Tyr80 het volgende:
Ja. Even serieus hoor, social media hebben echt het open internet verkracht. Het heeft inmiddels vanuit diverse hoeken (Facebook/Twitter, TikTok, Instagram, etc) zo bizar veel invloed op hoe mensen nieuws verkrijgen, invloed op verkiezingen, invloed op hele sociale stromingen. Fora zijn veel minder 'publiekelijk domein' en hebben dat probleem dus niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alles weer terug op de min of meer anonieme fora zoals fok!. Ik ben 100% voor!
Oei nu krijgt ze een fok banquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:42 schreef Tyr80 het volgende:
Een bepaalde drempel zou niet gek zijn, zodat niet elk pantoffeldiertje z'n diarree op internet kan spuitenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bullshit. Dat jochie dacht dat toch niemand kon zien hoe oud hij was, en dat ze hem toch nooit zouden kunnen vinden. Zoals zo veel mensen die op internet hun mening zetten.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niet dat het goed is wat dat 13 jarige pubertje allemaal zegt, absoluut niet, maar hier zou Glennis toch boven moeten staan. Gewoon negeren joh. Dit is ook niet chique wat ze doet.
Ze wordt niet voor niets Glennis Krijs genoemd.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een over het paard getilde bitch, die ook nog eens zingt. krijst.
Mag dat zomaar?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:42 schreef Tyr80 het volgende:
Mee eens. Er is in de laatste pakweg tien jaar een soort wisselwerking tussen social media en traditionele media ontstaan aangaande dit soort ruzietjes en "ophef" waarbij het eerste platform de bron is, en de tweede het een schijn van legitimiteit verleent. Imo werkt het vertroebelend wat betreft de scheidslijn tussen werkelijk belangwekkend nieuws, en nieuwtjes die het vroeger hoogstens tot de roddelrubriek/blaadjes gehaald zouden hebben.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja. Even serieus hoor, social media hebben echt het open internet verkracht. Het heeft inmiddels vanuit diverse hoeken (Facebook/Twitter, TikTok, Instagram, etc) zo bizar veel invloed op hoe mensen nieuws verkrijgen, invloed op verkiezingen, invloed op hele sociale stromingen. Fora zijn veel minder 'publiekelijk domein' en hebben dat probleem dus niet.
Ik vind het oprecht eng.
Jeugdrecht afschaffenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:21 schreef RetepV het volgende:
[..]
Bullshit. Dat jochie dacht dat toch niemand kon zien hoe oud hij was, en dat ze hem toch nooit zouden kunnen vinden. Zoals zo veel mensen die op internet hun mening zetten.
Dat jochie heeft het dus aan zichzelf te danken.
Gedraag je niet als volwassene, als je niet als volwassene beoordeeld wil worden. Goede les voor deze jongen en alle andere 13-jarigen die denken dat ze van achter hun beeldscherm wel even kunnen doen alsof ze 'groot' zijn.
Amenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Gewoon de zwarte piet toespelenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:42 schreef Tyr80 het volgende:
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:20 schreef Cockwhale het volgende:
Glennis Grace krijgt niet genoeg aandacht. Ze was zwaar teleurgesteld dat ze de The Voice in de VS verloren heeft. Daarom nu maar deze onzin in scene gezet voor een beetje publiciteit.
Gefaalde mediahoer dat het is.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Grote jongen. Ga nu maar weer af.
Haha leuke edit. ❤quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:37 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ga terug naar je zolderkamer, autist.
Dat waren wel mooiere tijden ja. MSN Messenger-genot als je mensen privé wilde leren kennen. Ik wist eigenlijk niet eens dat 13-jarigen op Insta mochten.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies want iemand online uitmaken voor zwarte piet is "je gedragen als een volwassene" en niet "je gedragen als een 13-jarige" of zelfs infantiel doen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:21 schreef RetepV het volgende:
[..]
Bullshit. Dat jochie dacht dat toch niemand kon zien hoe oud hij was, en dat ze hem toch nooit zouden kunnen vinden. Zoals zo veel mensen die op internet hun mening zetten.
Dat jochie heeft het dus aan zichzelf te danken.
Gedraag je niet als volwassene, als je niet als volwassene beoordeeld wil worden. Goede les voor deze jongen en alle andere 13-jarigen die denken dat ze van achter hun beeldscherm wel even kunnen doen alsof ze 'groot' zijn.
Natuurlijk heb jij op je 13e nooit eens wat doms/verwerpelijks gezegd..quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:31 schreef Pedroso het volgende:
Prima, wie met vuur speelt moet op de blaren zitten.
Iedereen die denkt lekker anoniem alles maar neer te plempen moet eerst maar eens nadenken voordat hij / zij de Enter toets indrukt.
Vast wel en daar ben ik ook op gecorrigeerd. Met schade en schande wijs geworden heet zoiets.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:36 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Natuurlijk heb jij op je 13e nooit eens wat doms/verwerpelijks gezegd..
Maar niet compleet met foto's geschandpaald voor een (inter)nationaal publiek als grote boze racist.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vast wel en daar ben ik ook op gecorrigeerd. Met schade en schande wijs geworden heet zoiets.
Net als hopelijk bij dit mannetje.
Gelukkig niet. Had gelukkig mijn puberteit voordat alles maar op social media neergegooid werd., zowel de negatieve als positieve zaken.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:40 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Maar niet compleet met foto's geschandpaald voor een (inter)nationaal publiek als grote boze racist.
Een kattenjangelend kutwijf. Lelijk. Kan niet zingen. Arrogant.quote:
Met een beetje mazzel ja. Maar doorgaans hebben daders die mazzel niet en komt er ineens een tsunami aan (doods)bedreigingen hun kant op, iets wat je sowieso al moeilijk onder 'iemand een lesje leren' kunt scharen maar al helemaal als het om een kind gaat.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
En nu? Moet Danny haar bannen?
Vervelend voor dat joch, maar met een beetje mazzel heeft hij zijn lesje geleerd.
Vind het een goed lesje en mooie karma.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:18 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel ja. Maar doorgaans hebben daders die mazzel niet en komt er ineens een tsunami aan (doods)bedreigingen hun kant op, iets wat je sowieso al moeilijk onder 'iemand een lesje leren' kunt scharen maar al helemaal als het om een kind gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |