Ja, dat is Tsjechië.quote:
Ik had gelezen dat Stijn al ziedend is voor het dagjesvolk.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:15 schreef Caland het volgende:
Koeman wordt voetbaltrainer elders en de NOS livestreamt het zelfs
Flauwekul allemaal
Ok en nu?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, dat is Tsjechië.
Ja dat keur ik goed. Gefeliciteerd.
Mijn tijd is kostbaar, net als die van je moeder.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nu niks.
Waarom moet er bij jou altijd wat tegenover staan?
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:21 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mijn tijd is kostbaar, net als die van je moeder.
Ik durf er mijn huis om te verwedden dat Johan geen enkele wedstrijd van Barca heeft gezien in La Liga.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:17 schreef Elan het volgende:
Kijk deze seniele oude man.
@:maxi-mus
@:el-stinho
Eens.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:29 schreef De_Kraam het volgende:
Wat een kutsysteem dat je steeds een melding krijgt als iemand op dat duimpje klikt.
Kan je uitzetten hequote:
Denk je dat Cowman of Xavi er zit aan het einde het seizoen?quote:
geen idee eerst maar zien wie er in de komende 1,5 maand gaan en komenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je dat Cowman of Xavi er zit aan het einde het seizoen?
Ik heb hier geen last van.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:29 schreef De_Kraam het volgende:
Wat een kutsysteem dat je steeds een melding krijgt als iemand op dat duimpje klikt.
Like gezetquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:29 schreef De_Kraam het volgende:
Clasie>Xavi.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je dat Cowman of Xavi er zit aan het einde het seizoen?
Ja prima.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een toeval makker. Alles goed?
Nee hoor, niet meer dan anders.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
Scrummie heeft waarschijnlijk weer een schuimbekdag op twitter.
Vandaar 'weer'.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee hoor, niet meer dan anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |