Zo kan het ook.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:41 schreef Zipportal het volgende:
NWS / Jan Roos ook in hoger beroep veroordeeld voor mishandelden zestienjari
@:wereldgozer @:elan
lolquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan hij daar een review over schrijven
Ben je al vertrokken uit de omgeving van Den Haag of woon je er nog?quote:
leer toch eens pratenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar ga ze ook niet slim.
GENOTquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:41 schreef Zipportal het volgende:
NWS / Jan Roos ook in hoger beroep veroordeeld voor mishandelden zestienjari
@:wereldgozer @:elan
Ga je ermee douchen dan?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar ga ze ook niet slaan.
Ik zag het ja, vandaar mijn reactie.quote:
Genot. Madame Jeanette samen met Aji Pineapple by far de lekkerste peper vind ik. Enjoy it.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zojuist lasagne gemaakt met 4 madame Jeanette pepers. Denk jij dat het pittig genoeg is als peper expert?
?????????quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je al vertrokken uit de omgeving van Den Haag of woon je er nog?
Leuk. Zou best met m'n snikkel op die tieten willen butsen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:53 schreef 3rr0r het volgende:
KLM stewardesje had geen vluchten meer, bakfiets gekocht en koffietentje van gemaakt.
Is dit een vrouw?
@:Nober
@:RamboDirk
[ afbeelding ]
@rebekkaquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Leuk. Zou best met m'n snikkel op die tieten willen butsen.
Niet geklikt.quote:
Er hebben wat mensen seizoenen lang niet naar Barça gekeken en gaan mede met de komst van Koeman nu de kenner uithangen. Ik heb hier nu al geen zin in.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:17 schreef Elan het volgende:
Kijk deze seniele oude man.
@:maxi-mus
@:el-stinho
44 optredens 31 doelpunten 26 assists.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er hebben wat mensen seizoenen lang niet naar Barça gekeken en gaan mede met de komst van Koeman nu de kenner uithangen. Ik heb hier nu al geen zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |