GENOTquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:41 schreef Zipportal het volgende:
NWS / Jan Roos ook in hoger beroep veroordeeld voor mishandelden zestienjari
@:wereldgozer @:elan
Ga je ermee douchen dan?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar ga ze ook niet slaan.
Genot. Madame Jeanette samen met Aji Pineapple by far de lekkerste peper vind ik. Enjoy it.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zojuist lasagne gemaakt met 4 madame Jeanette pepers. Denk jij dat het pittig genoeg is als peper expert?
?????????quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je al vertrokken uit de omgeving van Den Haag of woon je er nog?
Leuk. Zou best met m'n snikkel op die tieten willen butsen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:53 schreef 3rr0r het volgende:
KLM stewardesje had geen vluchten meer, bakfiets gekocht en koffietentje van gemaakt.
Is dit een vrouw?
@:Nober
@:RamboDirk
[ afbeelding ]
@rebekkaquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Leuk. Zou best met m'n snikkel op die tieten willen butsen.
Er hebben wat mensen seizoenen lang niet naar Barça gekeken en gaan mede met de komst van Koeman nu de kenner uithangen. Ik heb hier nu al geen zin in.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:17 schreef Elan het volgende:
Kijk deze seniele oude man.
@:maxi-mus
@:el-stinho
44 optredens 31 doelpunten 26 assists.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er hebben wat mensen seizoenen lang niet naar Barça gekeken en gaan mede met de komst van Koeman nu de kenner uithangen. Ik heb hier nu al geen zin in.
Het is te hopen voor Koeman dat hij de tijd krijgt, het zal wel een tijdje duren voordat daar weer een goed lopend elftal staat.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er hebben wat mensen seizoenen lang niet naar Barça gekeken en gaan mede met de komst van Koeman nu de kenner uithangen. Ik heb hier nu al geen zin in.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is te hopen voor Koeman dat hij de tijd krijgt, het zal wel een tijdje duren voordat daar weer een goed lopend elftal staat.
Victor Font wil sowieso niet met hem samenwerken en Xavi naar voren schuiven als eerste man. Het is voor Koeman dus te hopen dat ze hem niet kiezen in het voorjaar.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is te hopen voor Koeman dat hij de tijd krijgt, het zal wel een tijdje duren voordat daar weer een goed lopend elftal staat.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:22 schreef Elan het volgende:
[..]
44 optredens 31 doelpunten 26 assists.
Johan is af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Bedankt dat je deze belangrijke kwestie onder mijn aandacht hebt gebracht.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeld
@:johannes_vermeer
Vind ik ook makker. Laat je niet gek maken door types als @Zipportal!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt dat je deze belangrijke kwestie onder mijn aandacht hebt gebracht.
Zolang ik er zelf maar lol om heb!
Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). La Liga is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en Barcelona kan komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Messi is voor altijd de grootste.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:22 schreef Elan het volgende:
[..]
44 optredens 31 doelpunten 26 assists.
Johan is af.
Nou, niet qua lengte.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Messi is voor altijd de grootste.
Beetje zoals zijn hoofd en eigenlijk zijn hele leven.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:39 schreef GGMM het volgende:
@:scrupuleus probeerde een gebbetje in KLB
Mislukt.
Een beetje zoals z'n geboorte.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:39 schreef GGMM het volgende:
Mislukt.
Jij lijkt me duidelijk iemand met Goodyear-banden.quote:
In Jui, kneusquote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:39 schreef GGMM het volgende:
Mislukt.
Ik ben knap!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Beetje zoals zijn hoofd en eigenlijk zijn hele leven.
Zeker, wel bijzonder hoe hij uiteindelijk bij het eerste terecht is gekomen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Messi is voor altijd de grootste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |