Is dit Frank Evenblij?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn Bassie en Adriaan collectie al compleet
[ afbeelding ]
Check deze: @:JR-Style-93 @:wereldgozer @:Fok-it
Tuurlijk niet, is gewoon weer deugen dit. Meerendeel van de omzet komt echt niet van de minderheid die zo'n probleem heeft met ZP hoor.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:08 schreef sjorsie1982 het volgende:
Dit is gewoon een economisch besluit
niemand zegt dat bol.com jouw 25 jaar oude sinterklaasboekje komt afpakken hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar de zwarte Piet van pak hem beet 25 jaar geleden was gewoon stereotype. Daarvan kan je zeggen dat het niet meer van nu is, maar veranderen doe je het niet meer. Waarom moeten die beeltenissen met terugwerkende kracht uit het collectief geheugen worden gewist? Wat is er mis met veranderen en dingen die toen gemaakt zijn, boeken die toen geschreven zijn laten voor wat ze zijn en gewoon verkopen?
En de kinderen - om wie dit allemaal te doen zou zijn - interesseert het geen ene reet. Je kunt zelfs Sinterklaas omvormen tot eenbenige Vietnamveteraan met PTSS; zolang hij cadeaus en pepernoten uitdeelt vinden de koters het helemaal prima.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:16 schreef Nielsch het volgende:
haha mooi dit... wanneer zien de tokkies eens in dat ze een verloren strijd voeren? krampachtig vast blijven houden aan een racistisch relikwie uit het verleden terwijl ze aan alle kanten worden ingehaald door de tijd... over 10 jaar zie je nergens meer een zwarte piet, ongeacht alle tranen, boze facebookposts en bedreigingen aan het adres van sylvana...
Naast het weigeren van vluchtelingen asielzoekers, de grenzen blijven gesloten, is er inmiddels een politieke partij met zetels, die als doel heeft om misbruikende en profiterende vluchtelingen asielzoekers, het land uit te zetten...letterlijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:18 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Vraag eens ervaringsdeskundige @:cempexo
Wel grappig hoe jij censuur omarmt.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:23 schreef Hexagon het volgende:
Wel grappig hoe al die rechtse meneertjes de vrije markt niet snappen
Het is pas racisme geworden toen eerst KOZP, toen deugbn’ers en daarna al snel de media zijn gaan roepen dat het racisme was.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:25 schreef HighTech het volgende:
Mooi zo racisme moet stoppen @:wollah @:wielrennerdt
En het woord censuur snap je ook al niet. Bol.com is geen autoriteit die bepaalt wat er wel en niet gelezen/verkocht mag worden.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Wel grappig hoe jij censuur omarmt.
Nee ZP is zeer racistisch. Gelukkig komt er steeds meer verzet tegenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is pas racisme geworden toen eerst KOZP, toen deugbn’ers en daarna al snel de media zijn gaan roepen dat het racisme was.
Dit is echt by far het meest Trieste van de hele discussie ja.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En de kinderen - om wie dit allemaal te doen zou zijn - interesseert het geen ene reet. Je kunt zelfs Sinterklaas omvormen tot eenbenige Vietnamveteraan met PTSS; zolang hij cadeaus en pepernoten uitdeelt vinden de koters het helemaal prima.
Bol is geen boekwinkel, maar eerder een grootgrutter die boekwinkels uit de markt heeft gewerkt. Als je zo begaan bent met het boek zou je beter echte boekwinkels kunnen bezoeken.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:34 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik ben geen voorstander van Zwarte Piet, maar een boekwinkel is er nou juist zodat je jezelf ergens in kunt verdiepen en een mening kunt vormen. Het lijkt me niet aan Bol.com om die mogelijkheid bij voorbaat te versmallen. Het lijkt me een enge ontwikkeling en denk erover om mijn account bij Bol te beeindigen.
De beroepsgekwetsten zijn de autoriteit en gaan dicteren wat deugt en verkocht mag worden aan het volk.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En het woord censuur snap je ook al niet. Bol.com is geen autoriteit die bepaalt wat er wel en niet gelezen/verkocht mag worden.
Dus iemand mag gerust in zn eigen webshop zwarte piet boekjes gaan verkopen. Gat in de markt.
Zoals Gilette? Jij hebt jezelf die 'get woke, go broke' onzin laten wijsmaken?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:41 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Dat is het nieuwe chique, van die bijtend cynische opmerkingen van bedrijven richting klanten. Prima, maar dan eindig je net als Gillette.
Als je denkt dat de Akwasies en Airfryers deze verkoper rustig zijn gang laten gaan, dan ben je wel érg naïef.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En het woord censuur snap je ook al niet. Bol.com is geen autoriteit die bepaalt wat er wel en niet gelezen/verkocht mag worden.
Dus iemand mag gerust in zn eigen webshop zwarte piet boekjes gaan verkopen. Gat in de markt.
Discussie over of zwarte piet racistisch is uit 2010quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is pas racisme geworden toen eerst KOZP, toen deugbn’ers en daarna al snel de media zijn gaan roepen dat het racisme was.
Het is toch ook geen geheim dat KOZP en trawanten openlijk anti-semitisch zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Zwarte Piet is een makkelijk slachtoffer. Anti-semitische boeken schrappen daarentegen daar beginnen we niet aan want niemand geeft een moer om joden.
Dit kan prima. Bol.com mag namelijk zelf bepalen welke producten het verkoopt. Net zoals dat kledingwinkels ook de vrijheid hebben om geen mannen- of vrouwenkleding aan te bieden.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:42 schreef Nattekat het volgende:
Dit is gewoon censuur. Ongeacht hoe je er over denkt, dit kan gewoon niet.
Dit is feitelijk niet juist.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bol.com mag namelijk zelf bepalen welke producten het verkoopt.
Nee dat zijn ze niet. Bol.com kan in alle vrijheid zelf beslissen. Niemand die ze gechanteerd heeft of iets dergelijks.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:34 schreef Nober het volgende:
[..]
De beroepsgekwetsten zijn de autoriteit en gaan dicteren wat deugt en verkocht mag worden aan het volk.
Ohja de machtige Akwasi die hier alles kan bepalen ofzo.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:36 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Als je denkt dat de Akwasies en Airfryers deze verkoper rustig zijn gang laten gaan, dan ben je wel érg naïef.
hoi,quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:42 schreef Nattekat het volgende:
Dit is gewoon censuur. Ongeacht hoe je er over denkt, dit kan gewoon niet.
Laat ik het anders verwoorden: Bol.com is niet verplicht om alle producten die het gemachtigd is te verkopen ook daadwerkelijk in de etalage te zetten.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit is feitelijk niet juist.
Dit is feitelijk wel juist.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laat ik het anders verwoorden: Bol.com is niet verplicht om alle producten die het gemachtigd is te verkopen ook daadwerkelijk in de etalage te zetten.
dit is nou een legitiem argument.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:09 schreef maan_man het volgende:
Je zal maar speelgoedhandelaar zijn en voor je onlineverkoop grotendeels afhankelijk zijn van Bol.com. Je betaalt je blauw aan de commissie, maar je hebt wel een grote afzetmarkt dus dat neem je voor lief. Als ondernemer denk je altijd vooruit en een paar maanden geleden heb jij een mooie collectie sinterklaasspeelgoed ingekocht. Niet goedkoop, maar ondanks de inkoopprijs en de commissies van Bol.com denk je dat jij hier in oktober en november een mooie cent aan kan verdienen. En dan krijg je dit verbod en blijf je met je collectie zitten, omdat jij je afzetmarkt niet meer kan bereiken.
Lekker zo'n betrouwbare partner als Bol.com. Als externe verkoper zou ik mij wel drie keer nadenken of ik mijn energie in zo'n onbetrouwbare partner wil steken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |