Pannekoek, banaan, slagroom, perfect packagequote:
Ik heb ook eens een sauna date gehad. Heb ik nog 5 jaar een relatie mee gehad naderhand.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:21 schreef Solid-Snake het volgende:
Volgende week zaterdag een pannenkoeken/netflix date staan
Via Paiq een fotoreactie gekregen dat ze mij heel leuk vond. Dus aan het praten geraakt. Klikte goed. Toen ze vroeg wat ik voor eerste date in gedachte had vertelde ik haar dat ik onlangs van twee meiden tijdens het uitgaan had gehoord dat een drankje doen beetje saai is tegenwoordig en dat je dus origineel moet zijn. Zoals bijvoorbeeld samen pannenkoeken bakken en netlfix daarna.
En dus stel haar dit voor en ze vond het nog leuker dan haar voorstel om samen naar de sauna te gaan omdat ze meteen wilt zien wat voor vlees er in te kuip zit
Dus ja, volgende week pannenkoeken en netflix
Haha ja misschien voor een tweede datequote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:54 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik heb ook eens een sauna date gehad. Heb ik nog 5 jaar een relatie mee gehad naderhand.
Ik vind die vraag altijd zo'n dooddoener. Tsja waarom?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:13 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Haha ja misschien voor een tweede date
Ze heeft in ieder geval wel veel zin in aankomende dateZe vroeg zich af hoe het kwam dat ik überhaupt nog vrijgezel ben.
Ze bedoelde het vooral als compliment.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:26 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ik vind die vraag altijd zo'n dooddoener. Tsja waarom?
Haha nou dan krijg ik dat compliment heel vaakquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:30 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ze bedoelde het vooral als compliment.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:40 schreef Mr.ACE het volgende:
Heb voor het eerst in tijden weer eens het échte gevoel bij m'n date. Echte zin om haar weer te zien en te spreken. 2 dates gehad, 2x gezoend, date 3 in de maakEnige is alleen dat het nog een weekje duurt.. ze is alleen slecht in appen. Heeft ze ook gezegd al vanaf het begin gezegd, wat ik op zich wel nice vind, behalve dat helemaal niks horen me ook soms weer enigszins doet twijfelen. Maar goed, we gaan het zien!
Die opmerking heb ik ook wel eens gehad in mijn scharreltijd. Ze vond het oprecht apart, want ik verdiende een leuke vriendin. Vond ik wel leuk om te horenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:13 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Haha ja misschien voor een tweede date
Ze heeft in ieder geval wel veel zin in aankomende dateZe vroeg zich af hoe het kwam dat ik überhaupt nog vrijgezel ben.
Ja leuk, maar heb je geen flikker aanquote:Op maandag 31 augustus 2020 07:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die opmerking heb ik ook wel eens gehad in mijn scharreltijd. Ze vond het oprecht apart, want ik verdiende een leuke vriendin. Vond ik wel leuk om te horen
Nee misschien niet, maar wel liever dat dan: 'nog vrijgezel? Ja dat snap ik wel'quote:Op maandag 31 augustus 2020 13:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja leuk, maar heb je geen flikker aan
Dat hoor je wel als de breakup ook net zo snel weer plaats vind, als dat de 1e date is afgesproken.quote:Op maandag 31 augustus 2020 13:54 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee misschien niet, maar wel liever dat dan: 'nog vrijgezel? Ja dat snap ik wel'
Het was dan ook een scharrel en niet meer dan datquote:Op maandag 31 augustus 2020 13:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja leuk, maar heb je geen flikker aan
Dat ben ik dan wel met je eensquote:Op vrijdag 4 september 2020 11:33 schreef Amee het volgende:
Sowieso opmerkingen maken over iemands vrijgezellenstatus als zoekende zelf is apart ...
Ik hoop voor je van niet, zou jammer zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:30 schreef Solid-Snake het volgende:
Blijkbaar gaat de date toch niet helemaal door.![]()
Ze dacht namelijk dat we zondag zouden afspreken in plaats van zaterdag. En laat ik nou net zondag al met familie uit eten gaan.
Morgen kan ze niet overdag omdat ze haar vader moet helpen en ze eet tevens ook bij haar vader. Dus toen maar zondag overdag voor een drankje voorgesteld, alleen geeft ze aan dat ze dan met een vriendin in de stad is.
Dus toen maar morgen voorgesteld na het eten, om een drankje te gaan doen.
En ze denkt dat dat zou kunnen. Maar in alle eerlijkheid vraag ik mij af of het wel doorgaat.
Ze geeft toe dat ze het heel lullig vind. Omdat er dus blijkbaar miscommunicatie was.
Maar voor mij voelt dit gewoon aan als meerdere red flags dat de interesse er waarschijnlijk niet meer is.
Tegenwoordig ben ik wel teleurstellingen gewend als het op dates die niet doorgaan aankomt.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ben ik dan wel met je eens
[..]
Ik hoop voor je van niet, zou jammer zijn.
Oh joh dat zou heel jammer zijn. Maar hoe heb je in eerste instantie afgesproken dan? Meteen na je vorige date face to face of via de app?quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:30 schreef Solid-Snake het volgende:
Blijkbaar gaat de date toch niet helemaal door.![]()
Ze dacht namelijk dat we zondag zouden afspreken in plaats van zaterdag. En laat ik nou net zondag al met familie uit eten gaan.
Morgen kan ze niet overdag omdat ze haar vader moet helpen en ze eet tevens ook bij haar vader. Dus toen maar zondag overdag voor een drankje voorgesteld, alleen geeft ze aan dat ze dan met een vriendin in de stad is.
Dus toen maar morgen voorgesteld na het eten, om een drankje te gaan doen.
En ze denkt dat dat zou kunnen. Maar in alle eerlijkheid vraag ik mij af of het wel doorgaat.
Ze geeft toe dat ze het heel lullig vind. Omdat er dus blijkbaar miscommunicatie was.
Maar voor mij voelt dit gewoon aan als meerdere red flags dat de interesse er waarschijnlijk niet meer is.
jah er zijn twee topics. Dating topic was ooit gesplitst. Deze voor dates en die andere voor sites & apps In de praktijk loopt het wat door elkaar heenquote:
Ik merk het! Vandaar dat ik verdwaald ben. Haha!quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah er zijn twee topics. Dating topic was ooit gesplitst. Deze voor dates en die andere voor sites & apps In de praktijk loopt het wat door elkaar heen
Dit word onze eerste date.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh joh dat zou heel jammer zijn. Maar hoe heb je in eerste instantie afgesproken dan? Meteen na je vorige date face to face of via de app?
Vrouwen soms ookquote:Op vrijdag 4 september 2020 11:30 schreef Solid-Snake het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |